עבודה מול תא מתנדבים

hillator

New member
עבודה מול תא מתנדבים../images/Emo70.gif

על מנת ליעל את העבודה בפורום נוכח התלונות הרבות שיש כאן מול תא מתנדבים חשוב להבין מספר דברים: 1. תא מתנדבים באמת אבל באמת עמוס מאוד, וכמות היושבים שם כנראה באמת לא עומדת בעומס של כל הפניות, אז אם עונים לכם לא יפה או בחוסר נימוס באמת לא לקחת את זה אישית. 2. קצינת תא מתנדבים נעמה באמת מנסה לעזור וליעל את המצב. כחלק מהעבודה שלנו מולם ומכוון שעולות לא מעט שאלות 1. בשבועות הקרובים נעמה תתארח כאן שוב ההיתי רוצה שתציאו תאריך לאירוח על מנת שאני יוכל להתאם איתה את זה. 2. אם יש לכם רעיונות נוספים ליעל את המצב אשמח לשמוע ולעביר אותם הלאה, רעיונות כגון: "תביאו עוד פקידות לתא מתנדבים" "תשלחו את כולם לקורס נימוסים" לא יתקבלו. בברכה הילה
 

noboya

New member
ביקורים של תא מתנדבים

לדעתי יהיה יעיל מאוד אם במקום ביקורים של כמה שעות, נעבור לביקור על בסיס שבועי (אם זה אפשרי כמובן, אני מודע לכך שיכול מאוד להיות שזה בלתי אפשרי) משהו בסדר גודל של חצי שעה - שעה יספיק בהחלט אחרי שה"פקק" ישתחרר קצת. אגב, אחד הדברים שהכי עזר במה שנעמה אמרה בביקור שלה היה הכתובת מייל שלהם. אף פעם לא נתקלתי בכתובת הזאת ואני חושב שזה יעזור מאוד אם היא תהייה קצת יותר מפורסמת. (את המספרים של תא מתנדבים למשל לא הייתה בעיה למצוא)
 

mines112

New member
הם לא עונים לאימייל

תשמע נעמה באמת היתה מאוד נחמדה, אבל הם לא עונים גם באימייל...
 

hillator

New member
קיימת בעיה בצבא לענות למייל אזרחי

יש מספר מוגבל של מחשבים שמחוברים לאינטרנט בצבא וכרגע יש איתם בעיה אז מאוד יתכן שהמייל האזרחי ששלח טרם נבדק אני יכולה להציע להם שיפתחו איזה מייל פיקטיבי שיוכלו אולי לגשת אליו בבית אולי הם יסכימו. למייל צבאי דרך אגב ענו לי תוך עשר דקות
 

hillator

New member
../images/Emo8.gif

פשוט המייל האזרחי יושב על מחשב אחר שלבטח לא פותחים כל יום
 

hillator

New member
זאת אכן המטרה

לא יודעת לגבי כל שבוע אבל בהחלט אחת לכמה שבועות. העניין הוא שמצד אחד עונים לכם על שאלות פה וזה יפה וטוב מצד שני מידע ספציפי וטיפול בבעיות שעושים לא ניתן לעשות כאן.
 

MICHELSGIL

New member
בשיא הכנות לפי מה שאומרים פה אין דרך

אי אפשר להגיד בואו ניעל את העבודה אבל חסר כוח אדם אז תחכו בסבלנות. שפשוט יתנו מענה טלפוני דרך מיטב לרוב השאלות ושאלות מסויימות שרק החברה בתא מתנדבים יכולים לענות יעבירו אותך לשם. וכן הרבה מתנדבים מתקשרים לשאול מה מצבם בתהליך או האם הפקס ששלחתי הגיעו או מה צריך להביא לפה ולפה, כל השאלות האלה גם החברה במיטב יכולים לענות לך אם יתנו להם גישה לזה וזה ייעל את תא מתנדבים בהרבה. חוץ מזה שיסווגו את התיקים הרפואים לפי חומרת מצב אני יכול להגיד שהרופאים בבקום אמרו לי שהתיק הרופאי שלי מושלם ואין סיבה שלא יאשרו לי התנדבות ועובדה שאחרי ששגעתי אותם בטלפון פתאום אחרי חודשיים שחיכיתי הרופא פתח את התיק ולאחר חצי שעה כבר קבלתי תשובה שלא תהיה בעיה. אני מאמין שיש עוד תיקים כמוני וכן להם צריך לתת עדיפות כי אין פה שום סיבוך או בעיות רצניות. באמת מקווה שתיעלו את העבודה כי אתם מפספסים המון מתנדבים בגלל חוסר יעילות וזילזול בחברה שרוצים לתרום ולהתנדב.
 

hillator

New member
ככה

אני חושבת שזו לא מי שיושב בתא מתנדבים מתעסק עם התיקים הרפואים אלא ענף רות"ם ומניסיון להם לוקח המון המון אבל המון זמן.. רק סיפור אישי הודיעו לי שמורידים לי לפרופיל מתנדבת בגין מחלה שפותרת משירות צבאי בתחילת נובמבר, ב8 למרץ הייתה ועדה רפואית שעשתה זאת בפועל. לדעתי באמת צריך לדאוג שעבור תא מתנדבים ינתן שירות בתא מתנדבים ולא בכל מיני גורמים בבקו"ם שלא מבינים מחייהם. דבר נוסף זה אולי לעדכן את סטטוס ההתנדבות בקיוסק האישי.
 
בנוגע להתנהלות של תא מתנדבים

אני לא יודע כמה ממכם שמתלוננים על התא באמת מכירים את הגוף הזה שנקרא צה"ל, אבל הרבה מההתנהלות שלו זה האנשים (יותר נכון הילדים) שיושבים מאחורי המחשבים והטלפונים ומנהלים אותו. אני אישית בחור בן 27 שחזר לפני שנתיים לשירות מלא בצה"ל אחרי פרופיל 21, ואפילו הצלחתי לחזור ולהיות לוחם. העניין הוא שלקחה לי בערך שנה של עינויים וטלפונים והמתנה של שעות, ימים ושבועות בשביל ש 2 ילדות יענו לי לטלפון (דבר שלא קרה ב 90% מהפעמים ואני לא מגזים) ומכתבים וביורוקרטיה שלא נגמרת. רק שאני עשיתי את זה דרך תא מוחזרי שירות וחזרתי לשירות סדיר רגיל ולא התנדבותי (כי אין לי בעיה רפואית, זה לא היה העניין). הפואנטה פה היא שלבסוף הגיע בחור חדש לתא, וגם קצין חדש שהתגלו כמאוד יעילים ופשוט שינו לגמרי את ההתנהלות. פתאום ענו לי לטלפונים, הסבירו לי יפה את הדברים, וזירזו תהליכים דרסטית. הנקודה שלי היא שלמרות שההתנהלות הצה"לית היא איטית ומסורבלת מהיסוד, עדיין אפשר לייעל אותה- הרבה תלוי ברצון הטוב של האנשים שמשרתים במערכת, וגם קצת סבלנות ודחיפה שלכם (שלנו) למה שאתם רוצים ומוכנים להשקיע בשבילו כי זה שווה את זה (וזה כן). והכי חשוב לא להתייאש ולא לוותר.
 

hillator

New member
אם תוכל בבקשה לפרט מה עשו בתא מוחזרי שירות

ואילו רעיונות ליעול יש לך לשם אני אשמח לעביר את זה הלאה
 
לא משהו מסובך מדי למיטב ידיעתי

פשוט להסביר קצת יותר לחיילים על התהליך, להיות יותר סבלניים לשאלות, מענה סביר בטלפונים, אולי מתן עדיפות לתיקים פשוטים יותר או לחילופין כאלה שממתינים יותר מדי זמן. לפשט יותר את התהליך ע"י הגדרת תהליך מסויים, ולהגדיר בדיוק איזה אישורים איזה טפסים, ואיזה מכתבים צריך להביא לכל שלב בתהליך כדי למנוע סחבת. וכמובן קצת קצת סבלנות והבנה מכולם שזה תהליך בסופו של דבר וזה לא הוקוס פוקוס ומתגייסים. אלה הדברים הפשוטים ביותר שאפשר לעשות במיוחד ברמת החיילים והקצינה שאחראים ישירות לתא מתנדבים.
 

hillator

New member
מה שאתה מציע

זה שדבר ראשון הם יפרסמו באופן מסודר אילו מסמכים צריך להביא על מנת ליעל את התהליך מראש?
 
למעלה