עבודה על נכים

שייני

New member
עבודה על נכים

שלום אני תלמידת חטיבת בן גוריון בהרצליה והוטל עליי לעשות עבודה על סרט שצפינו בנושא הנכים-"מעל כולם" בתור עבודת החופש של חנוכה אני צריכה להביא כתבות העוסוקות במצוקות חברתיות של מבוגרים או צעירים. אנשים שמסיבות שונות, אינם מסתדרים בעולם בגלל בעיות קליטה או נכות גופנית או נכות רגשית או אבטלה אם תוכלו לעזור לי אשמח מאוד בתודה שני טל-אל
 

סקיטוש

New member
היי שני

לצערי כמעט בכל מקום אפשר להשיג כתבות על אנ אנשים עם בעיות כאלו או אחרות. אם תרצי - אוכל לשלוח לך באי-מייל , עבודה על אנשים עם שיתוק מוחין ותוציאי משם את מה שרלוונטי לך. או שאני יכולה להמליץ לך על שני ספרים בנושא. בהצלחה!
 

סקיטוש

New member
לליאת

אין בעיה! אם תרצי, אוכל לשלוח לך גם את העבודה - שהכנתי ביזע ויסורים רבים, נראה לי שתמצאי בה קצת עיניין. לילה טוב
 

סקיטוש

New member
לליאת!

שלחתי לך את המייל, אבל אני לא בטוחה שהקובץ הגיע. בבקשה, תכתבי לי אם הכל הגיע בשלמותו, כדיי שאוכל לשלוח שוב, במקרה הצורך.
 
לסקיטוש!

בדקתי את תיבת האי-מייל שלי, אך לצערי, לא הגיע דבר. אנא בבקשה נסי לשלוח שוב, תודה מקרב לב, ליאת.
 

סקיטוש

New member
ליאת

שלחתי את המייל והקובץ שוב. בבקשה תודיעי לי אם הוא לא הגיע. לילה טוב.
 
סקיטוש יקרה!

האי-מייל והקובץ הגיעו אליי כעת. יש לי שאלה קטנה את לא חייבת לענות ולהסכים:האם את רוצה שאנסה לצרף את עבודתך בתור קובץ וורד? נראה לי שהיא תתאים לכל הגולשים כאן, אם כן, אנא כיתבי לי על-כך בפורום, ליאת.
 

סקיטוש

New member
יופי!

אני שמחה שהקובץ הגיע. (דרך אגב, אני בת 23 ולא 32) יש לי קצת בעיה עם פרסום הקובץ במייל, משום ששם בית הספר בו אני עובדת מוזכר שם, וגם קצת על התלמידים, מה שנראה לי, לא אתי ולא מוסרי לפרסם באינרנט. חוץ מיזה, גם הסיכום והמבוא, מאד אישיים בשבילי, וקצת קשה לי להחשף כאן בפורום. מה שכן, אני סומכת עלייך ומשאירה לשיקולך, אם זה אפשרי- לבחור פרקים מהעבודה ולפרסם אותם בקובץ וורד. אני יכולה להעתיק כמה פרקים ולצרף אותם בוורד, מה דעתך?
 
סקיטוש!

את צודקת, זה באמת לא מוסרי לפרסם, מחר אני אבחר את הקטע שמתאר את המוגבלות עצמה, ואעתיק אותו כקובץ וורד לפורום, כדי שכולם יוכלו לקרוא ולהגיב, זה נראה לי מאוד מתאים לפורום, מה דעתך? ליאת.
 

סקיטוש

New member
אחלה!

אחלה, מצויין, אני סומכת עלייך. רק מה שחשוב לציין, שעדיין לא קיבלתי על העבודה ציון, ואני מקווה שהיא עומדת בקריטריונים - ומתאימה לפורום. חוץ מיזה, מאד חשובה לי דעתך האישית על העבודה. בבקשה אם תוכלי לשלוח לי למייל. לילה טוב!!
 
לשייני!

לשייני שלום רב, וברוכה הבאה לפורום! כל הכבוד על נושא העבודה, עבודה זו נראית לי חשובה מאין כמוה. אני מקווה שתצליחי בה. הכתבה שסיפרתי אודותיה בפורום מתאימה מאוד לעבודה שלך, אני ממליצה לך לדפדף בעמודים הפעילים, ולחפש את השירשור הרלוונטי, או שאם תתני לי את כתובת האי-מייל שלך, אשלח לך את הקישור הרלוונטי, בהצלחה מכל הלב! ליאת.
 
למעלה