אבשי הובלות 1
New member
עבודה קשה בהתחלה היא מחייבת
אני קורא את רוב המאמרים, ואנשים שוכחים שני פרטים הכי חשובים, שהם עבודה קשה, הרבה עצבים ,והמשפט הידוע של... הלקוח תמיד צודק, היו לי מקרים בעבודה שאיחרתי, עקב פקק או תקר בכביש ,והלקוח החליט שהוא רוצה להוריד לי ממחיר העבודה, בלי שום נסיון להבין את הצד שלי, בטח שכעסתי אבל החלטתי לוותר על סכום כסף, רק בכדי שהלקוח לא יכתוב איזה מאמר לא מתאים לעבודה בה אני עוסק ,ההובלות, לפי דעתי בפורומים, או כול מקומות שקשורים להמלצות עסקים, צריך לחייב את הכותב שיודיע לבעל החברה, שיוכל להגיב ,ואם צריך גם להתנצל, למזלי רוב הלקוחות מרוצים ואף משאירים טיפ נחמד. אבל העצבים על אלו שגם לא משאירים טיפ וגם מורידים מהתשלום הסופי, כפי שסגרנו גורמים לך לחיות יום או יומיים בכעס על בעל ההובלה ,וזה לפעמים לא שווה להיות עצמאי, תחשבו על זה לפני שאתם פותחים עסק חדש ומשקיעים בו סכומי כסף כי...הלקוח תמיד צודק
אני קורא את רוב המאמרים, ואנשים שוכחים שני פרטים הכי חשובים, שהם עבודה קשה, הרבה עצבים ,והמשפט הידוע של... הלקוח תמיד צודק, היו לי מקרים בעבודה שאיחרתי, עקב פקק או תקר בכביש ,והלקוח החליט שהוא רוצה להוריד לי ממחיר העבודה, בלי שום נסיון להבין את הצד שלי, בטח שכעסתי אבל החלטתי לוותר על סכום כסף, רק בכדי שהלקוח לא יכתוב איזה מאמר לא מתאים לעבודה בה אני עוסק ,ההובלות, לפי דעתי בפורומים, או כול מקומות שקשורים להמלצות עסקים, צריך לחייב את הכותב שיודיע לבעל החברה, שיוכל להגיב ,ואם צריך גם להתנצל, למזלי רוב הלקוחות מרוצים ואף משאירים טיפ נחמד. אבל העצבים על אלו שגם לא משאירים טיפ וגם מורידים מהתשלום הסופי, כפי שסגרנו גורמים לך לחיות יום או יומיים בכעס על בעל ההובלה ,וזה לפעמים לא שווה להיות עצמאי, תחשבו על זה לפני שאתם פותחים עסק חדש ומשקיעים בו סכומי כסף כי...הלקוח תמיד צודק