עבודה שסיימתי לאחרונה.

עבודה שסיימתי לאחרונה.

שלט לצימר ברמת הגולן. הביקתה עשויה מאבוקדו האותיות מאורן הצבעונים 2 מאקליפטוס 1 אחד מעץ אדום שאיני יודע את שמו. גודל 60X40 ס"מ. ובאותה נשימה אשאל, מה המלצתכם לשימור של עבודה כזו שעמדת בחוץ נגד פגעי מזג האויר?
 
יפה מאוד, והכי טוב, שלא תהיה בחוץ.... מה שלא תעשה, העבודה הזאת תהרס עם הזמן מפגעי השמש והגשם. להבא, הייתי ממליץ לעבוד עם חרסינה, כעבודת פסיפס, כאשר הבסיס יכול לשמש לוח גרניט של ריצוף.
 

yulevi

New member
../images/Emo13.gifחובב

אתה תבריח את הקלייינטים שאוהבים עץ,פתאום יגלו שיש עוד חומרים בעולם
יפה
 
אני לא ברחתי, למה שאחרים יעשו זאת ? אני חובב עץ, וחובב גם חומרים אחרים. החוכמה שלמדתי, זה להתאים כל חומר לסביבה שלו. זה מאוד מתסכל להכין עבודה אומנות, ולגלות לאחר תקופה, שהכל נהרס. לא חבל ? תודה.
 

yulevi

New member
בעיבוד וטיפול נכון

העץ נשמר הרבה מאוד זמן ולא נהרס כל כך מהר
 

arsar

New member
הסיפור האמיתי

כיוון שהיכרותי עם עץ היא די אינטימית, גם אני יעצתי ליוצר שלא לעשות שלט חיצוני מעץ, אלא שאהבתו לעץ (כך נדמה לי) גברה על השיקול הזה. אבל גם אני בדיעה של יהודה - אפשר לדחות בלייתו של עץ המוצב בחוץ. אך אי אפשר להגן עליו לאורך זמן. וצריך להדגיש: אין חומר (ואני מדבר על כל חומר שמשתמשים בו תנאי חוץ), פשוט אין חומר שאינו דורש אחזקה שוטפת בתנאי חוץ. החומר שהכי עמיד (לפי נסיון ההיסטוריה) זה קרמיקה שרופה. הצבעים זה כבר ענין אחר. בבבל נשתמרו שערים עטורי קרמיקה במשך כ-4000 שנה עד כמה שידוע. כל פסל אבן כלשהי או מתכת עמידה ככל שתהא - דורש טיפול כמעט תלת חודשי בתנאי חוץ (אני מדבר על דרישות מוזיאוניות). למשך חיי אדם - שלט קרמיקה שרופה עמיד גם עמיד! פסיפס עמיד קצת פחות בגלל הרווחים שבין חתיכות הפסיפס. פשוט להשכלה כללית.
 

zvika51

New member
קצת פרופורציה

חברים, קצת פרופורציה,יתבלה ,עושים חדש
מה אורך החיים של המחשב שלכם ? או של המקדחה הידנית שלכם?
 
למעלה