עבודות לקראת שנת הלימודים

../images/Emo53.gif בבקשה ../images/Emo13.gif

הוצע לי לעבוד כמטפלת לשתי בנות (3,6) באזור השרון. הכוונה היא לקחת אותן מביה"ס, גן + טיפול עד לשעות הערב - 7-8. ראשית, מה השכר שאני אמורה לבקש / לקבל? כמה לשעה? שנית, מה עוד חשוב לבדוק מבחינתי? (מבחינת המחוייבות שלי) מה חשוב שאבדוק מבחינתם? (מבחינת המחוייבות שלהם כלפי) אשמח לשמוע מה דעתכן?
 

mayasigalush

New member
שלום, אני צריכה עזרה!

אני צריכה לארגן השבוע מסיבת "שלום כיתה א'" לאיזה 50 ילדים.. ואני צריכה לעשות תפאורה... אז אני עושה כמה שלטים כאלה מבריסטולים גדולים ואני צריכה רעיונות מה להשים שם... ה"מסיבה" זה דבר חינוכי כזה... הכנה נכונה לכיתה א'... אז כבר עשיתי שלטים של "שלום כיתה א'", "ברוכים הבאים" ושלט של זהירות בדרכים... יש לכם אולי רעיונות לעוד 3 שלטים? אם אפשר גם סקיצה או תמינה קטנה.. תודה מראש...
 

פלגיה

New member
שלום לך ../images/Emo140.gif

לגבי השכר - זה מאוד תלוי באיזור, את צריכה לברר באיזור שלך מה מקובל לקחת במקרה כזה. לדעתי לא כדאי לעבוד על חוזה של "לפי שעה" אלא על שכר גלובלי. אני מדברת על חוזה, כי כדאי שהדברים יהיו כתובים. לא משהו נורא רציני ומפחיד אלא דף אחד ובו כתוב מה ההתחייבויות שלך, כמה את מקבלת, מה עושים במקרה של מחלה (שלך או של אחת מהילדות), מה קורה אם אחד הצדדים רוצה לבטל, איך מתבצע התשלום ועוד. לדעתי אם את מטפלת אצלם בבית הם צריכים לשלם עבורך ביטוח לאומי (אני לא בטוחה, כדאי לברר בפורום "דיני עבודה") מבחינת המחוייבות שלך - האם זה אומר "לשמור", כלומר להיות שם איתם, או יותר מזה - להכין איתם שיעורי בית, לעבוד על חוברות עבודה, לשחק משחקים, וכדומה. חשוב לדעת מה קורה במקרה חירום - אל מי את אמורה לפנות, ומה לעשות במקרה כזה. כדאי לדעת גם שיש ימים בגן ובבית הספר שמסתיימים מוקדם מהרגיל, למשל כאשר יש מסיבה, ומסיימים ב- 11. האם זה אומר לשמור על הילדות מ- 11? זה מה שעולה לי לראש כרגע. מקווה שעזרתי.
 

פלגיה

New member
אותיות

מסודרות, או בתפזורת, ליד כל אות עיטור של מילה המתחילה באותה אות (א- אגס, ב-בית וכך הלאה) אם את יודעת את שמות הילדים המשתתפים אפשר ליצור שלט עם שילוב של כל השמות, בתוך פרחים או פרפרים או משהו דומה. עוד תמונה אפשרית - מחולקת לשנים. מצד אחד הגן (אותו עוזבים) ומהצד השני בית הספר או הכיתה. זה מה שעולה לי כרגע.
 

Tנקר בל

New member
פלגיה מיצתה כמעט את הכל

עליכם להחליט האם תהיי עובדת שכירה שלהם או עובדת עצמאית, ומשמעות ההבדל היא האם הם ישלמו עבורך בט"ל וכו', יהיו חייבים בדמי הבראה, פדיון ימי חופשה וכו'. בד"כ, כמו שפלגיה כתבה, אם את נמצאת בבית שלהם - את נחשבת שכירה שלהם. אם את עובדת אצלם בבית חשוב לתאם ציפיות בנוגע לעיסוקים שתצטרכי לבצע - האם תצטרכי גם לבשל? לעשות עבודות בית קלות? או להתמקד בטיפול בילדות? כדאי גם לעשות תיאום ציפיות לגבי אופי הטיפול - האם ההורים מעדיפים שתכיני עם הילדה שיעורים או שהם מעדיפים שהיא תכין את שיעוריה בכוחות עצמה; מה הפעילות שהבנות אוהבות לעשות (ילדות שקטות שיעדיפו לשמוע סיפור או להשתולל בפארק, וכו') מצטרפת להמלצה על חוזה כתוב, ובנוסף לדברים שפלגיה העלתה, לציין את ימי החופשה שתקחי (מס' או ימים ספציפיים).
 

irisgh

New member
לגבי שכר:

האם את מתכוונת לעבוד לפי שעות או גלובלי? גלובלי יותר משתלם. תחשבי על אוקטובר למשל. חודש מלא חופשות. אם משלמים לך לפי שעה, אז תקבלי בערך חצי משכורת. סדר גודל של שכר: בצפון ת"א: 4000 ש"ח למשרה מלאה של 40-43 שעות בשבוע. תבדקי בכמה שעות מדובר, ותחשבי באופן יחסי. אם זה 5 ימים בשבוע 12-20 אז זו משרה מלאה. לפי שעה - 25 ש"ח לשעה. בבאר שבע: כ 2500 ש"ח למשרה מלאה. אם את באזור השרון הפריפרי, אז תורידי קצת מהמחיר של צפון ת"א. לבדוק: - האם הם 'מתכננים עלייך' גם בימים שהילדים חולים בשעות הבוקר? אם כן, לרוב מדובר בתשלום שעות 'אקסטרא'. - האם הם רוצים שבנוסף גם תעשי עבודות בבית? [קיפול כביסה, כלים וכד'] או שתהיי נטו עם הילדות? -האם יתכן שיהיו ימים שהם חוזרים בעשר בלילה?
 

irisgh

New member
עוד משכורות ששמעתי:

מטפלת משרה מלאה: רמת אילן (ליד קריית אונו, אונ' בר-אילן. בגדול - מיקום די מרכזי בגוש דן אבל לא ת"א) 3500 ש"ח למשרה מלאה. צהלה (הוילות המפוארות שבצפון ת"א) 4500 ש"ח למשרה מלאה. => להורים עדיף לגור בפריפירייה. למטפלות עדיף לנסוע למרכז.
 
למעלה