עבריין תנועה בפעולה

עבריין תנועה בפעולה

את התמונה המצורפת, צילמתי ביום 29.12.2004 בסביבות השעה 18:00 בכביש המוביל מביה"ח הדסה עין כרם למושבים נס הרים ובר גיורא. כביש צר ומפותל, חשוך ואפל.ועיניכם הרואות. למרות תנאי הדרך: חושך, אפלה, כביש צר ומפותל שמצדו האחד מצוק ומצדו השני פעורה תהום, נהג הרכב שבתמונה עקף למרות קו ההפרדה הרצוף, כאילו לא היה קיים בכלל. את חיים הכט מ"רשיון להרוג", נראה לי שזה לא עיניין. כששלחתי אליו את התמונה במייל, התשובה היחידה אותה קיבלתי, הייתה "תודה על פנייתך". אולי את רפי גינת זה כן יעניין? ואולי מישהו יידע להפנות אותי אל כתובת המייל של אגף התנועה של המשטרה? אשמח מאוד לשלוח להם את התמונה המקורית המלאה, הכוללת מספר הרישוי של הרכב ואת שם החברה לה הוא משתייך, שגם אותם המצלמה תפסה, ושבתמונה שאתם רואים, מחקתי.
 

Liattti

New member
עדיין..

כל הכבוד על הרצון לעזור ולמנוע מאנשים כאלה לנהוג!
אחיינית שלי,רק בכיתה ב', היתה מאושפזת בשנה שעברה 5 ימים בטיפול נמרץ במצב קשה מפגיעת ראש. היא הייתה שם בגלל שטיפש אחד בנתיב מולה עקף בפס רצוף והם לצערי היו בכביש מולו. כל הכבוד לך..
 
טוב עכשיו אני יכול להגיב נכון יותר.

לפני כן בפעם הראשונה שראיתי את התמונה,לא ראיתי את הקצה הימני שלה משום מה. התמונה נגמרה לי באיזור הכנף הימנית. פתחתי אותה שוב כרגע ונגלתה לעיניי כל התמונה המראה בהחלט,כי הרכב נמצא מעברו השמאלי של קו רצוף בכביש. מתנצל על אי ההבנה. ובעניין המספרי זיהוי ונקודות הזיהוי. האמת לא חושב שצריכה להיות מניעה בעניין זה.ניתן לפרסם זאת גם כאן לפי דעתי. אם בתוכניות הטמבליזייה,חיים הכט מראה זאת לקהל של מיליונים,אז למה פה החשיפה צריכה להיות שונה ??? אבל אני אברר את העניין הזה מהבחינה המשפטית של תפוז.
 

עידו 750R

New member
אז אני אומר לך מעכשיו כבר שאסור!

הבחור הוא לא שוטר.. אני לאמבין למה אנשים לוקחים את החוק לידיים. אתה צילמת אותו בסדר אז מחר בבוקר אני יפתח במרדף אחרי נהגים.. מה קורה לכם?? תרגעו..זה לא התפקיד שלכם. רוצים להיות נהגים טובים? תשמרו על חוקי התנועה ותשבו בקשט!
 

עידו 750R

New member
ואתה במקום להיות עסוק בנהיגה שלך

החלטת להוציא מצלמה, לכוון על הרכב, לצלם לתפוס..וכל זה תוך כדי נהיגה... חביבי אתה עושה עבודה שלא שייכת לך. אין לך את הזכות לעשות את העבודה הזאת. לא חושב שרצוי שתתחיל להוציא מצלמות ושחק איתם באמצע כביש מפותל. והאמת לפי דעתי אתה מסתכנת יותר ממנו.. אתה הייתי עסוק בלצלם אותו ולהצמד אליו, שאפ היה בא רכב ממולו והוא היה רוצה לחזור אתה לא הייית מצליח להתחמק ממנו בקיצור תתעסק בעניינים שלך..
 

כRובי

New member
../images/Emo45.gif יותר מסוכן מלעקוף על קו לבן

בטח התעסקת כל הזמן בלהוציא את המצלמה עד שלבחור שמאחור נמאס והוא יצא לעקיפה. כביש מפותל וצר, תהום בצד אחד קיר בצד שני, חושך ואין תאורה, והבחור נוהג עם יד אחת על הכביש, יד שניה על המצלמה וזוג עיניים שמסתכלות הצידה על הרכב העוקף ולא על הכביש המפותל שמלפנים. מי אמר מתאבד שמסכן את כולנו? חסר תרבות נהיגה
בטח אחרי הצילום הוא הניח את המצלמה וצפר ארוכות לרכב העוקף...
 
יצאת צדיק ../images/Emo70.gif כל הכבוד

כן ירבו שכמותך , שלא פוחדים לעשות מעשה. קרי - לתעד את העבריין בזמן הפעולה , ולהוכיח שאנחנו לא פראיירים.
 

M O R M

New member
יאללה להפגנה בכיכר רבין

תביאו את הנרות... תחי הדת החדשה - חיים הכט מורינו ורבינו דרבנן על כל בית ישראל ואימרו אמן. אמן שהצלת אותנו מתאונות דרכים חיים. אמן שחסכת אלפי פצועים לעם. אמן לחיים הכט שמרגע שהגיע הנביא חיים הכט לארץ מולדתינו פסקו כל המרעין בישין ובאה עלינו הגאולה. ויחיו איש איש תחת כנפי השכינה - תחת גגו של הסובארו אימפרזה טורבו. יצאת צדיק.
 

עידו 750R

New member
אתה יודע מוטי, בוא אספר לך משהו..

אני מודה צפיתי בתוכנית של הכט רשיון להרוג. חוץ מהפחדה אין שמה כלום.. ואני יכול לספר לך מה אני שומע ברחובות מבני נוער בגילי.. הייתה תוכנית אחת להכט בה הוא מספר על זה שאין שום חובה להבדק בבדיקת אלכוהול והשוטר אומנם מוסמך לקחת את הרשיון אבל אין לו שום זכות להכריח אותך לנשוף במפוח.. בכל מקרה אני שומע בני נוער שמדברים על זה שיותר הם לא יבדקו והם ישתו במסיבה ואם יתפסו, הם פשוט יסרבו להבדק יגיעו למשפט ולא תיהיה שום דרך להוכיח שהם שתו.. הכט בעצמו אמר בתוכנית "משטרת ישראל ביקשה ממנה והתחננה שלא למסור את הפרט הזה לציבור, זה הנשק היחיד שלנו נגד האלכוהול בנהיגה" והכט בא ופשוט נתן לנוער פתרון.. זה לפי דעתי הדבר היחיד שהוא השיג בתוכנית זו.. יום טוב למעריצי חיים הכט.
 

be_roo

New member
רק שהכט טעה והטעה את הנהגים

כן, אפשר לברס להבדק, מהסיבה הפשוטה שאם מישהו יסרב בכח אין דרך טכנית לקחת ממנו דגימה. כך שהסירוב נובע רק מהמציאות, עד שימציאו שיטת בדיקה שיכולה לבדוק גם אדם משתולל. מה שעוד הכט לא סיפר זה שעל עצם הסירוב מקבלים זימון למשפט ואפשר להרשיע אותך ולקנוס אותך בקנס גבוה ולשלול את רשיונך בלי שבכלל הוכח שהיית שיכור, אלא רק בגלל שסירבת להבדק. הכט הוא ליצן פופוליסטי שמציג חצאי אמיתות ותו לא.
 

be_roo

New member
ורק לשם הדגמה

בפורום תאונות דרכים צירפתי השבוע פסק דין לפיו נהג שהורשע בסירוב להבדק (ללא כל עבירה נוספת, מבלי שהיה מעורב בשום תאונה וכלל לא הוכח שנהג שיכור) קיבל 5000 ש"ח קנס, 9 חודשים פסילה בפועל ועוד 9 על תנאי.
 

isra533

New member
מניעת תאונות בזמן אמת

האם משהו חושב שע"י צילומים למיניהם ותפיסת ה"עברינים" למיניהם וענישה מחמירה נוכל להפסיק את תאונות הדרכים, אז העובדות מראות שהדברים לא עובדות. כל שנה אותו סיפור עצוב וכואב של מאות הרוגים ואלפי פצועים. בואו נפסיק להשלות את עצמנו שע"י האמצעים הקיימים עם אלפי שוטרים, אלפי מתנדבים מצלמות מתוחכמות וענישה, תאונות הדרכים תפסקנה. אני טוען שאף אחד אינו יודע איך לעצור את התופעה הנוראה הזאת, אבל כדי שנוכל להתחיל ללכת בכיוון הנכון צריך לקום ולומר שהמלך הוא ערום וכל האמצעים לא עובדים, ומכאן להתחיל לחשוב בצורה חדשה איך למנוע תאונות בזמן אמת, לפני התרחשותן ולא לחפש "עברינים". היום בעולם יותר ויותר חושבים על אמצעים טכנולוגיים למניעת תאונות בזמן אמת, זהו הכיוון הנכון. אם מישהו רוצה לדעת יותר פרטים אפשר למצוא באתרים http://www.mobileye.com , http://www.caps4u.i8.com/ , אז בואו נתחיל לחשוב ביחד איך למנוע במקום כל הזמן לבוא בטענות ל "עבריני תנועה" שבעצם הם כל אחד מאתנו. (ציינתי זאת גם במאמר מתאריך 13.1.05 בשם "מסע עם תאונות הדרכים) אני מצרף קובץ באיזו צורה אני מתמודד עם שמירת מרחק.
 
למעלה