לא להתייאש ולנקוט בשיטה פולנודניקית
אחחח כמה מעצבן להיתקל בביורוקרטיה הצבאית במיטבה...
אבל האמת שנתקלים בה כמעט בכל מקום גם באזרחות
בדואר, בחברות הביטוח, בבנקים, בחברת חשמל
להמשיך?
אבל לנו אסור אסור אסור להתייאש
אם הבן מסכים שתתערבי אז תכתבי את המכתב בשמך ובשמו
את גם יכולה להיות אקטיבית ולהתקשר יום יום כדי לוודא שהנושא מטופל
ממה שלמדתי בכל מקום ביורוקרטי
אם אתה מתמיד ומתקשר יום יום
הם רק רוצים לסיים את הנושא
כדי שתפסיק להתקשר
אמרתי פולנודניקית?
אז ככה
קודם כל לכתוב מכתב עם תאריך
שמספר בדיוק מה שכתבת לנו
שהוא קיבל שיבוצים שאינם מתאימים כלל למצבו הרפואי
ושהוא מצרף אבחנה עדכנית של רופא מומחה שמסבירה מה בעיותיו הרפואיות
ומסבירה למה הוא מסוגל ולמה אינו מסוגל
וכפי שניתן לראות מאבחנה זו שהוא אינו מסוגל למה שיידרש בשיבוצים שקיבל עד כה
ושלכן הוא מבקש הורדת פרופיל שתאפשר לו לקבל שיבוצים מתאימים.
כמו כן, למרות שהוא פנה כבר ארבע פעמים בתאריכים א' ב' ג' וד' עד כה איש לא סייע לו
ולכן הענין מתעכב והוא אינו יכול לקדם את הנושא ולקבל שיבוצים מתאימים
בשל כך, חושש שהוא יפול בין הכסאות, יפספס את ההזדמנות לקבל תפקיד טוב
ומאוד מאוכזב
לכן הוא מבקש מאוד שיתחשבו ושיעזרו במהירות האפשרית
לחתום עם שם מלא ולתת את כל מספרי הטלפונים שניתן להשיג אתכם
וגם מיילים
לשלוח
לכל המקומות כולל מיילים שמופיעים בקישור הזה
https://www.aka.idf.il/Main/giyus/general.aspx?catId=58339&docId=69689
מרכז השירות של יחידת מיטב
וגם פה
פקס: 03-7376033
מפקד מיטב
https://www.aka.idf.il/Main/giyus/general.aspx?catId=58339&docId=63750
מפקד מיטב הינו הגורם הממונה על לשכות הגיוס ,והמדורים בענפים השונים במיטב.
לשכות הגיוס ומרכזי המידע של מיטב אמונים על מתן מענה מהיר, איכותי ומקצועי לפניות המיועדים לשירות ביטחון ומשפחותיהם. יש להפנות כל בקשה או שאלה בנושא הליך המיון, השיבוץ והגיוס אל לשכת הגיוס הקרובה למקום מגוריך, מדור סיירות, מרכז השירות הקדם צבאי או (לאחר הגיוס) מרכז המידע למתגייסים, בהתאם לנושא.
יחד עם האמור, אם הנך סבור שיש מקום לבחינה מחודשת של עניינך בידי גורם בכיר יותר, יש באפשרותך לפנות בכתב אל לשכת מפקד מיטב ולפרט את נסיבות העניין ואת המבוקש על ידך. פנייתך תיבדק מול הגורמים הרלוונטיים ותיענה בהתאם. לתשומת לבך, יש למצות את הטיפול מול הגורמים המקובלים(לשכות הגיוס,מדור סיירות,מרכזי המידע והשירות) טרם פנייה אל לשכת מפקד מיטב.
מרכז השירות של יחידת מיטב
המרכז פועל בימים א'-ה' בין השעות 7:30-18:00 ומטפל במיועדים לשירות ביטחון בכל הקשור לנושאי הליכי הגיוס, קד"צ, עתודה וסיירות.
טלפון: 03-7388888 או *גיוס (3529*)
פקס: 03-7388880 נא לציין על כל פקס שם, מספר זהות, וטלפון נייד.
אתר האינטרנט: פנו אלינו באמצעות מערכת הפניות
דואר אלקטרוני:
[email protected]
פייסבוק: לחץ כאן
ואם הם לא עונים תוך
שבוע-שבוע וחצי
גם לפה:
נציב קבילות החיילים
נציב קבילות חיילים
צעיר / ה יקרים
החל מתאריך 28/3/2007, רשאים צעירים העומדים לפני גיוס לצה"ל (מיועדים לשירות ביטחון = מלש"בים), לפנות אל נציב קבילות החיילים בקבילות הקשורות להליך גיוסם.
ניתן לפנות בקבילה לגבי אופן הטיפול בהליכים שקדמו לגיוס, או בנושאים שפגעו במלש"ב ולדוגמה: טיפול לקוי בפניות ובקשות; פגם שנפל בהליכי מיון או שיבוץ, פגם בהליכי המיון הרפואי, ועוד.
בעת הגשת קבילה, כאמור, יש לפרט כיצד טופל הנושא על ידי בעלי התפקידים בלשכת הגיוס ו /או מיטב. כן יש לצרף לקבילה את העתק הפנייה שנשלחה ללשכת הגיוס והתשובה שהתקבלה לפנייה זו. בנוסף, יש לצרף כל מסמך הקשור לעניין נשוא הקבילה.
לפיכך , מוצע למצות את הליכי הטיפול עם הגורמים המוסמכים בלשכת הגיוס ומיטב, טרם הגשת קבילה.
למידע מפורט אודות נציבות קבילות החיילים ואופן הגשת קבילה, הנכם מוזמנים לגלוש באתר הנציבות באינטרנט: WWW.IDF.IL/NAKHAL
טלפון - 03-6977374
פקס - 03-6977135
תספרי לנו איך הלך
ומאחלת הצלחה גדולה.