עדיין לא ענו לי על השאלה לגבי
דמי הביטול ששילמתי עבור הביטול של קלאב הוטל טבריה. אני לא שייכת לסוג האנשים המקטר, מעולם לא התלוננתי על בית מלון בו שהיתי. אני לא שייכת לסוג הזה שמקטר על כל דבר. פשוט זה היה מבחינתנו בלתי אפשרי לצאת לנפוש במקום כזה. אני כועסת על חברת גוליבר על היחס הלא אמין בו נתקלתי כאשר רציתי לשנות את החופשה, איך פתאום היו מקומות ברגע שאמרתי שאני מוכנה להוסיף. מה עושים במצב כזה?
דמי הביטול ששילמתי עבור הביטול של קלאב הוטל טבריה. אני לא שייכת לסוג האנשים המקטר, מעולם לא התלוננתי על בית מלון בו שהיתי. אני לא שייכת לסוג הזה שמקטר על כל דבר. פשוט זה היה מבחינתנו בלתי אפשרי לצאת לנפוש במקום כזה. אני כועסת על חברת גוליבר על היחס הלא אמין בו נתקלתי כאשר רציתי לשנות את החופשה, איך פתאום היו מקומות ברגע שאמרתי שאני מוכנה להוסיף. מה עושים במצב כזה?