shlish2003
New member
עדכון אומ"ץ מס' 2
היום נערכה אסיפת הורים של כל שכבת ט' בבית הספר בו לומד בני. בפתח האודיטוריום חיכו להורים המורות והמורה הגאה ביותר היתה המחנכת של כיחת אומ"ץ. לאחר שהתפזרנו לפי הכיתות שאלנו את המחנכת מדוע היא מחייכת חיוך כזה רחב? תשובתה היתה כי אני הייתי גאה לראות כיצד ההורים רוחשים לי כבוד ומגיעים בהמוניהם לבית הספר ואילו ביתר הכיתות נוכחות ההורים דלה. היא גם הוסיפה ואמרה כי היא רוצה גם לשבח את ההורים שלא הגיעו אך טרחו לעדכן על כך מראש. ואז אמרו לה כל ההורים - הרי זה מה שחינכתם אותנו, ההורים, באומ"ץ שהשתתפות בפרוייקט היא זכות גדולה ויש להיות מחוייב לתכנית לכן אנו מרגישים מחויבים ומגוייסים לטובת הצלחת התכנית. בנוסף הסבירה לנו כיצד הם למדו עד כה בשיעור אסטרטגיות הלמידה - כל ילד קיבל גזיר מעיתון או מאמר ואמור היה לנסות לזהות צה יהיה תוכן הכתבה. לאחר שלמדו הם למדו כי יש סוגי כותרות שונים וכיצד לזהות אותם ומאוחר יותר נתבקשו להעביר ביקורת על כותרות שונות כלומר לבדוק האם באמת הכותרת נותנת אפשרות לזהות את התוכן או שלא. נמשיך לעדכן כשיהיה על מה. בנוסף לכך לנסיך מגיע
כי היום הוא בן 14. שנה טובה לכולם.
היום נערכה אסיפת הורים של כל שכבת ט' בבית הספר בו לומד בני. בפתח האודיטוריום חיכו להורים המורות והמורה הגאה ביותר היתה המחנכת של כיחת אומ"ץ. לאחר שהתפזרנו לפי הכיתות שאלנו את המחנכת מדוע היא מחייכת חיוך כזה רחב? תשובתה היתה כי אני הייתי גאה לראות כיצד ההורים רוחשים לי כבוד ומגיעים בהמוניהם לבית הספר ואילו ביתר הכיתות נוכחות ההורים דלה. היא גם הוסיפה ואמרה כי היא רוצה גם לשבח את ההורים שלא הגיעו אך טרחו לעדכן על כך מראש. ואז אמרו לה כל ההורים - הרי זה מה שחינכתם אותנו, ההורים, באומ"ץ שהשתתפות בפרוייקט היא זכות גדולה ויש להיות מחוייב לתכנית לכן אנו מרגישים מחויבים ומגוייסים לטובת הצלחת התכנית. בנוסף הסבירה לנו כיצד הם למדו עד כה בשיעור אסטרטגיות הלמידה - כל ילד קיבל גזיר מעיתון או מאמר ואמור היה לנסות לזהות צה יהיה תוכן הכתבה. לאחר שלמדו הם למדו כי יש סוגי כותרות שונים וכיצד לזהות אותם ומאוחר יותר נתבקשו להעביר ביקורת על כותרות שונות כלומר לבדוק האם באמת הכותרת נותנת אפשרות לזהות את התוכן או שלא. נמשיך לעדכן כשיהיה על מה. בנוסף לכך לנסיך מגיע