עדכון במשחק מנהיגי עולם 8.7.2008
שחקן יקר, העדכון הנ"ל בא אחרי הרבה משובים ורצון של השחקנים לשפר את המשחק והחוויה שבו. 1. הגרפיקה במשחק שונתה והמסך האחורי מעכשיו יהיה שחור והלבן המסנוור שונה. 2. הוראות המשחק שונו ושופרו. 3. בסיס הנתונים שופר כך, שכל פעילות במשחק תדרוש פחות משאבי מערכת. 4. בדף הראשי של המשחק נוספה אפשרות לראות כמה זמן לחכות עד לתור הבא. 5. מעכשיו תקבלו 9 תורים על הלחיצה של 3 הפרסומות בכניסה במקום 3 תורים. 6. מספר ההצבעות לאתר שונה ל-15 במקום 21. 7. קישורים לברית או לבדיקת שחקן נוספו בהרבה מקומות במשחק כך שיהיה לכם יותר קל לדפדף ולמצוא פרטים. 8. אפשר להציע שוחד של עד 2,000,000,000 כסף באו"ם מעכשיו במקום 50,000,000. 9. חוזרים לקבל אירועים במדינה פעם בשבוע. * האירועים במדינה שונו כך שלא תמיד תקבלו אותם אלא רק במקרים מסוימים במשחק ורק אם המדינה שלכם מגיעה לרמת כוח מסוימת. 10. המחירים נ"ל שונו: * מחיר בונקר = מספר חיילים * 50. מחיר מינימום = 25,000,000 * מחיר מוקשי אדמה = אדמה פנויה * 100. מחיר מינימום = 50,000,000 * מחיר מוקשי ים = אדמה פנויה * 500. מחיר מינימום = 100,000,000 * מחיר מסיכות גז = (אזרחים + חיילים + מורדים) * 100. מחיר מינימום = 250,000,000 * מחיר מפקדה = מספר חיילים * 10,000. מחיר מינימום = 500,000,000 * בגלל שהמחירים שונו הם לא מחושבים עוד בכוח הכללי או הצבאי של המדינה. 11. בהרשמה נוסף תאריך לידה. 12. בבדיקת שחקן נוספו פרטים נוספים ואפשרויות נוספות. 13. נוספה אפשרות לשנות את מוצא המדינה שלכם ומהיכן אתם באים. האפשרות נמצאת בשינוי פרטי שחקן. * תוכלו להשתמש באופציה זו לריגול בבריתות אחרות וזה מוסיף נפח אסטרטגי חדש למשחק. 14. אוחדו החלונות של הסטאטוס צבא ופרטי מדינה, כך שכל הפרטים נמצאים בחלון אחד בסטאטוס צבא. 15. כאשר שחקן פותח חלון מלחמה הצד המגן יקבל 25% מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה נסגר או אם הצד השני מגיב אז הוא יקבל 25% בלבד מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה ייסגר או שהצד השני יתקוף בחזרה. * בבדיקת פרטי המדינה שלכם יופיע לכם האם אתם מקבלים כסף רגיל או באדום אם יש חלון מלחמה פתוח שבו אתם לא מקבלים את מלוא הכסף מהאזרחים. 16. שונו ההגדרות ריגול הבאות כדי להכניס יותר פעילות עם מרגלים. * אפשר לשלוח מעכשיו 7 פעולות מרגלים על אותה מדינה, במקום רק פעולת מרגלים אחת. * פעולות ששונו: תמוך במורדים (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יעביר את הכסף למורדים במדינת האויב ו-5% מסך האזרחים באותה מדינה יהפכו להיות מורדים. במקום 1% חבלה (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה במרכז משאבים של האויב ו-25% אחוז מסך המשאבים של האויב ייעלמו. במקום 2.5% חבלה (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה בבנק המרכזי של האויב ו-75% מסך הכסף הפנוי של אותה מדינה יעלם. במקום 25%. גרום למרמור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 20% מסך החיילים שבצבא האויב יעזבו את הצבא ויהפכו לאזרחים. במקום 7% גנוב כסף (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: 15% מסך הכסף הפנוי באותה מדינה יעבור למדינה שלך. טרור (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 אזרחים יהרגו בפיצוץ. טרור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 חיילים יהרגו בפיצוץ. 17. הצעות או"ם ששופרו: * אנחנו דורשים כסף מהמדינה - במשך 3 ימים מדינת היעד צריכה לשלם 10% מסך הכסף הפנוי למדינה שהציעה את ההצעה. (במקום 1%) * כולם חייבים לתקוף את המדינה – יאפשר גם ש-75% מהגנות הטכנולוגיה נגד הריגול של מדינת היעד לא יעבדו למשך 3 ימים. 18. חדר התקיפה שופר. 19. נוספה אפשרות לראות את הדירוג עם הכי הרבה אדמה פנויה וסה"כ הכוח של הבריתות הכי חזקות במשחק. 20. מעכשיו תוכלו לגייס יותר חיילים ממה שמותר לכם אבל בעלות של 25,000 לכל חייל נוסף וזאת ע"י תשלום לשכירי חרב. (כך שהעלות כלי נשק תגדל ורק במידה ואין לכם אפשרות לגייס) *אם אתם משחררים חייל שהיה שכיר חרב הוא יהפוך לאזרח במדינה שלכם. 21. מעכשיו כולם יכולים לתקוף את הדירוגים 1-100 במקום 1-10. 22. שופר המערך של בניית נשקים ע"י שימוש במשאבים. המערכת יותר אוטומטית וקלה להבנה. בגלל שהעדכון גדול וכל קבצי המערכת שונו, אם אתם נתקלים בבעיה, באג או כל דבר אחר שמפריע אנא דווחו לנו. שיהיה בהצלחה לכולם ותודה על הרעיונות, צוות גינדיס
שחקן יקר, העדכון הנ"ל בא אחרי הרבה משובים ורצון של השחקנים לשפר את המשחק והחוויה שבו. 1. הגרפיקה במשחק שונתה והמסך האחורי מעכשיו יהיה שחור והלבן המסנוור שונה. 2. הוראות המשחק שונו ושופרו. 3. בסיס הנתונים שופר כך, שכל פעילות במשחק תדרוש פחות משאבי מערכת. 4. בדף הראשי של המשחק נוספה אפשרות לראות כמה זמן לחכות עד לתור הבא. 5. מעכשיו תקבלו 9 תורים על הלחיצה של 3 הפרסומות בכניסה במקום 3 תורים. 6. מספר ההצבעות לאתר שונה ל-15 במקום 21. 7. קישורים לברית או לבדיקת שחקן נוספו בהרבה מקומות במשחק כך שיהיה לכם יותר קל לדפדף ולמצוא פרטים. 8. אפשר להציע שוחד של עד 2,000,000,000 כסף באו"ם מעכשיו במקום 50,000,000. 9. חוזרים לקבל אירועים במדינה פעם בשבוע. * האירועים במדינה שונו כך שלא תמיד תקבלו אותם אלא רק במקרים מסוימים במשחק ורק אם המדינה שלכם מגיעה לרמת כוח מסוימת. 10. המחירים נ"ל שונו: * מחיר בונקר = מספר חיילים * 50. מחיר מינימום = 25,000,000 * מחיר מוקשי אדמה = אדמה פנויה * 100. מחיר מינימום = 50,000,000 * מחיר מוקשי ים = אדמה פנויה * 500. מחיר מינימום = 100,000,000 * מחיר מסיכות גז = (אזרחים + חיילים + מורדים) * 100. מחיר מינימום = 250,000,000 * מחיר מפקדה = מספר חיילים * 10,000. מחיר מינימום = 500,000,000 * בגלל שהמחירים שונו הם לא מחושבים עוד בכוח הכללי או הצבאי של המדינה. 11. בהרשמה נוסף תאריך לידה. 12. בבדיקת שחקן נוספו פרטים נוספים ואפשרויות נוספות. 13. נוספה אפשרות לשנות את מוצא המדינה שלכם ומהיכן אתם באים. האפשרות נמצאת בשינוי פרטי שחקן. * תוכלו להשתמש באופציה זו לריגול בבריתות אחרות וזה מוסיף נפח אסטרטגי חדש למשחק. 14. אוחדו החלונות של הסטאטוס צבא ופרטי מדינה, כך שכל הפרטים נמצאים בחלון אחד בסטאטוס צבא. 15. כאשר שחקן פותח חלון מלחמה הצד המגן יקבל 25% מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה נסגר או אם הצד השני מגיב אז הוא יקבל 25% בלבד מהכסף שהאזרחים נותנים עד שהחלון מלחמה ייסגר או שהצד השני יתקוף בחזרה. * בבדיקת פרטי המדינה שלכם יופיע לכם האם אתם מקבלים כסף רגיל או באדום אם יש חלון מלחמה פתוח שבו אתם לא מקבלים את מלוא הכסף מהאזרחים. 16. שונו ההגדרות ריגול הבאות כדי להכניס יותר פעילות עם מרגלים. * אפשר לשלוח מעכשיו 7 פעולות מרגלים על אותה מדינה, במקום רק פעולת מרגלים אחת. * פעולות ששונו: תמוך במורדים (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יעביר את הכסף למורדים במדינת האויב ו-5% מסך האזרחים באותה מדינה יהפכו להיות מורדים. במקום 1% חבלה (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה במרכז משאבים של האויב ו-25% אחוז מסך המשאבים של האויב ייעלמו. במקום 2.5% חבלה (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: המרגל שלך יצליח להניח את הפצצה בבנק המרכזי של האויב ו-75% מסך הכסף הפנוי של אותה מדינה יעלם. במקום 25%. גרום למרמור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 20% מסך החיילים שבצבא האויב יעזבו את הצבא ויהפכו לאזרחים. במקום 7% גנוב כסף (כלכלי) - אם הפעולה הצליחה: 15% מסך הכסף הפנוי באותה מדינה יעבור למדינה שלך. טרור (אזרחי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 אזרחים יהרגו בפיצוץ. טרור (צבאי) - אם הפעולה הצליחה: 1-10,000 חיילים יהרגו בפיצוץ. 17. הצעות או"ם ששופרו: * אנחנו דורשים כסף מהמדינה - במשך 3 ימים מדינת היעד צריכה לשלם 10% מסך הכסף הפנוי למדינה שהציעה את ההצעה. (במקום 1%) * כולם חייבים לתקוף את המדינה – יאפשר גם ש-75% מהגנות הטכנולוגיה נגד הריגול של מדינת היעד לא יעבדו למשך 3 ימים. 18. חדר התקיפה שופר. 19. נוספה אפשרות לראות את הדירוג עם הכי הרבה אדמה פנויה וסה"כ הכוח של הבריתות הכי חזקות במשחק. 20. מעכשיו תוכלו לגייס יותר חיילים ממה שמותר לכם אבל בעלות של 25,000 לכל חייל נוסף וזאת ע"י תשלום לשכירי חרב. (כך שהעלות כלי נשק תגדל ורק במידה ואין לכם אפשרות לגייס) *אם אתם משחררים חייל שהיה שכיר חרב הוא יהפוך לאזרח במדינה שלכם. 21. מעכשיו כולם יכולים לתקוף את הדירוגים 1-100 במקום 1-10. 22. שופר המערך של בניית נשקים ע"י שימוש במשאבים. המערכת יותר אוטומטית וקלה להבנה. בגלל שהעדכון גדול וכל קבצי המערכת שונו, אם אתם נתקלים בבעיה, באג או כל דבר אחר שמפריע אנא דווחו לנו. שיהיה בהצלחה לכולם ותודה על הרעיונות, צוות גינדיס