עדכון - הקו החם.

shonshon5

New member
עדכון - הקו החם.

הסתיים פרק נוסף בסדרה 24. ממליץ על אחת, JACINTHA, שיש לה קול שווה ביותר, מעניין ולא שגרתי. אני בדרך למקלחת חמה ומרגיעה. אחורי זה נחזור לתקליט לשמיעה מעמיקה וביקורתית. אה - ציפור קטנה לחשה לי, אלא שבדיוק יצא לי שיהוק זה מתמשך, ולא הספקתי לשמוע. סורי. סאלאמאת!
 

shonshon5

New member
בחדווה, בגיל ובששון:

Mary, Mary, Don't you love me? Don't give לחם and חלב me! Give me Whiskey, בירה and Gin, Like the YEKES in Berlin! זה מה שיצא לכבוד סט. פטריק ולתפארת העם האירי לדורותיו.
 

שוKולד

New member
שמעתי רבות וטובת על 24

אלב מודה ומתוודה לא ראיתי אפילו פרק אחד, תמידי תהיתי אם יש טעם להתחיל באמצע. על מה זה בעצם ?
 

shonshon5

New member
מי שלא ראה את "24"....

.....כאילו לא ראה סדרה ממכרת מימיו. ובקיצור: כל עונה ממסגרת 24 שעות פעילות של איש היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור, האדון ג'ק באוור. 24 פרקים בעונה, כל פרק מתאר אירועי שעה אחת מתוך היממה. הקצב הוא מהיר, העלילה נפרשת על פני מישורים אחדים במקביל, לסיפור המרכזי מתלווים סיפורי משנה, הספינים והטוויסטים בעלילה רבים מספור וברובם לא ניתנים לחיזוי מראש - הכל בהפוך על הפוך בריבוע...
צריך לראות כדי להאמין. יום ד' שעה 21:45 ערוץ 10. בהפסקות פירסומות מומלץ מיץ תפוזים טבעי צונן עם בקלוואה שווה מנצרת ופיסות של שוקולד "לינדט" מריר 70%. מרגיע לחצים אידאלי ומוריד מתחים טבעי. סאלאמאת!
 

שוKולד

New member
אז מדובר בסדרת פעולה/מתח ?

ואגב, איך 24 שעות, האם יש פרק שלם בו הוא ישן ?
 

shonshon5

New member
סוגיה מסקרנת.. ../images/Emo9.gif

העניין של השינה, אני מתכוון. האמת, לא חשבתי על זה עד עכשיו, אבל מכיוון ששאלת, אז אולי יש לי איזו הצעה לפתרון: אמנם, כל פרק מייצג שעה, אבל נמשך בפועל כ-50 דקות ברוטו. ננכה את זמן הפירסומות, 5 הפסקות של - נניח - 2 דקות בממוצע כ"א, נקבל 40 דקות אקשן נטו. ז"א, בכל שעה יש כ-20 דקות שלנו, הצופים, אין בכלל מושג מהעובר על ג'ק. יענו, חמישית מהיממה לוטה בערפל, שזה 4.8 שעות. אז אולי אז הוא ישן?
 

furious girl

New member
הם בני אדם מיוחדים

הם לא אוכלים לא שותים לא משתינים ולא הולכים לישון במשך יממה ד"א העניין של השינה עוד הגיוני
 
למעלה