עדכון ושאלה

מצב
הנושא נעול.

עדיקים

Active member
עדכון ושאלה

עדכון ושאלה
קיבלנו אישור למבחן חוזר, תודה על הטיפים והעזרה כאן זה באמת הלך בקלות.

האם המבחן הוא אותו מבחן שעוברים תלמידי כיתות ב' או שזה מבחן אחר?

בכל מקרה הפעם בניגוד לפעם קודמת רוצה לעשות לו הכנה נפשית בעיקר, שיבין למשל שאם יש תשובה שלא יודע צריך לנחש. פעם שעברה לא דיברנו בכלל המבחן לפני רק הכנתי אותו למצב שיתכן ולא יעבור את הבחינה.
הכנה ממבחני דוגמא אני לא מתכננת לעשות כי אני בגישה שאם הוא מתאים לעבור הוא יעבור.
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
עדיין מבחן אמריקאי, אבל אחר.

עדכון ושאלה
קיבלנו אישור למבחן חוזר, תודה על הטיפים והעזרה כאן זה באמת הלך בקלות.

האם המבחן הוא אותו מבחן שעוברים תלמידי כיתות ב' או שזה מבחן אחר?

בכל מקרה הפעם בניגוד לפעם קודמת רוצה לעשות לו הכנה נפשית בעיקר, שיבין למשל שאם יש תשובה שלא יודע צריך לנחש. פעם שעברה לא דיברנו בכלל המבחן לפני רק הכנתי אותו למצב שיתכן ולא יעבור את הבחינה.
הכנה ממבחני דוגמא אני לא מתכננת לעשות כי אני בגישה שאם הוא מתאים לעבור הוא יעבור.
עדיין מבחן אמריקאי, אבל אחר.
 
אני אף פעם לא מנחשת.

עדכון ושאלה
קיבלנו אישור למבחן חוזר, תודה על הטיפים והעזרה כאן זה באמת הלך בקלות.

האם המבחן הוא אותו מבחן שעוברים תלמידי כיתות ב' או שזה מבחן אחר?

בכל מקרה הפעם בניגוד לפעם קודמת רוצה לעשות לו הכנה נפשית בעיקר, שיבין למשל שאם יש תשובה שלא יודע צריך לנחש. פעם שעברה לא דיברנו בכלל המבחן לפני רק הכנתי אותו למצב שיתכן ולא יעבור את הבחינה.
הכנה ממבחני דוגמא אני לא מתכננת לעשות כי אני בגישה שאם הוא מתאים לעבור הוא יעבור.
אני אף פעם לא מנחשת.
וכשיש אפשרויות שאין לי מושג מי מביניהן הנכונה (נניח באיזה שאלון בעיתון) - אני תמיד מנחשת לא נכון
. כך שבמקרה שלי עדיף להשאיר את התשובה ריקה, למקרה שמורידים נקודות על תשובות לא נכונות (לפעמים עושים את זה).

ומכאן דיון לגמרי לא רלוונטי לשאלה שהועלתה, ודוגמא אנקדוטלית (כך שרק שמי שמעניין אותו, שיקרא):

ובמבחן רב-ברירה זו לא בעייה, אבל במבחנים שבהם הבדיקה היא סובייקטיבית, לפעמים עדיף להשאיר שאלה ריקה כשלא יודעים את התשובה המלאה, כדי לא לקלקל את הרושם הסובייקטיבי של הבודק מהתשובות האחרות. זה מה שעשיתי בבגרות בהיסטוריה. צריך היה לענות על 3 הגדרות, כל אחת 5 נקודות, וידעתי לענות רק על 2 באופן מלא ומדויק. אחת השאלות הגדולות הייתה על נושא שלא למדתי, אבל עשיתי שיעורים עם השאלה הזאת בתחילת השנה. כך שידעתי מה היה שם והתשובה שלי הייתה טובה, אבל לא ידעתי שמות של אנשים, ארגונים וכו'. אז כדי שהבוחן לא ישים לב שבעצם חסרים פה הפרטים הקטנים, כשעל שאר השאלות במבחן ידעתי שעניתי תשובה שראויה למלוא הניקוד - ויתרתי על ההגדרה שלא ידעתי לענות עליה במדויק, כלומר זרקתי לפח 5 נקודות, כדי להעלות את הניקוד בשאלה הגדולה ובאופן כללי ליצור רושם שאני שולטת בחומר (ועם קצת תקווה שאולי הבוחן יחשוב שלא שמתי לב שצריך לענות על 3 הגדרות וירחם עליי).
וזה עבד.
הבעייה היחידה בשיטה הזאת היא המקרה שבו לא בודק אחד בודק את כל הבחינה ואין תלות בין הרושם בשאלה אחת לרושם בשאלה אחרת (וגם זה קורה). במקרה כזה זו זריקה חסרת מטרה של נקודות.
 

עדיקים

Active member
תודה רבה לשתיכן על התשובות

עדכון ושאלה
קיבלנו אישור למבחן חוזר, תודה על הטיפים והעזרה כאן זה באמת הלך בקלות.

האם המבחן הוא אותו מבחן שעוברים תלמידי כיתות ב' או שזה מבחן אחר?

בכל מקרה הפעם בניגוד לפעם קודמת רוצה לעשות לו הכנה נפשית בעיקר, שיבין למשל שאם יש תשובה שלא יודע צריך לנחש. פעם שעברה לא דיברנו בכלל המבחן לפני רק הכנתי אותו למצב שיתכן ולא יעבור את הבחינה.
הכנה ממבחני דוגמא אני לא מתכננת לעשות כי אני בגישה שאם הוא מתאים לעבור הוא יעבור.
תודה רבה לשתיכן על התשובות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה