עדכון חשוב ומיידי! מרשות המיסים לשקיעי הנדל"ן בחו"ל

עדכון חשוב ומיידי! מרשות המיסים לשקיעי הנדל"ן בחו"ל


שלום לחברי הפורום,

אנו שמחים לשתף בעדכון חשוב שהתקבל אתמול ברשות המיסים, עדכון שאמור להקל מאד על ביצוע העברות הכספים לחו"ל, במידה ותרצו לבצע העברת כספים לצורך רכישת נדל"ן בחו"ל, תוכלו לבצע את העברה באמצעות חתימה על הצהרה בלבד, ללא צורך להגיע למס הכנסה ולהוציא "פטור מניכוי מס במקור לתושב חוץ". אנו מאמינים כי זו בשורה של ממש, והקלה משמעותית בבירוקרטיה הכרוכה בביצוע העברת כספים לחו"ל.

כידוע ביצוע העברות כספים בבנקים מייקרת מאד את עסקת הרכישה, ומוריד מהתשואה של ההשקעה, במידה ותרצו לשמוע עוד פרטים על התנאים התחרותיים שלנו להעברות כספים לחו"ל לרכישת נדל"ן אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל [email protected] באתר http://toprate.co.il/ טלפון: 073-3982555
ובעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/TopRateLtd
מצורפת ההודעה כפי שפורסמה במקור;

רשות המסים משיקה מסלול ירוק להעברות כספים לצורך השקעות בחו"ל
רשות המיסים משיקה מסלול ירוק חדש המאפשר ביצוע העברות של תשלומים לחו"ל, לצורך ביצוע השקעות בחו"ל או מתן הלוואות בחו"ל, באמצעות הצהרה בבנק בלבד. העברות של תשלומים לתושבי חוץ בחו"ל באמצעות תאגידים בנקאיים מחייבות במקרים רבים אישור ניכוי מס במקור של פקיד שומה למעט במקרים בהם נקבע כי תשלומים אלו פטורים מניכוי במקור.

במטרה להקל על תושבי ישראל המשקיעים בנכסים והלוואות בחו"ל , רשות המיסים תאפשר את העברת התשלומים בפטור מניכוי מס במקור באמצעות טופס הצהרה אשר ימולא בסניף הבנק (או באופן מקוון במערכת הבנקאית) וזאת ללא צורך להגעה למשרדי רשות המיסים לצורך קבלת האישור.

המסלול הירוק מיועד לסוגי התשלומים הבאים: השקעה במניות חבר בני אדם, השקעה בנדל"ן בחו"ל, השקעה בנכסים אחרים בחו"ל (נכסים מוחשיים בלבד), מתן הלוואות לתושב חוץ, מתן הלוואות בעלים לחבר בני אדם.


#העברתכספיםלחול #העברתכסףלחול #העברהבנקאיתלחול
 
למעלה