אני מתארת לעצמי שהרגשות שלך עכשיו מבולבלים.
האמת, שלפי מה שספרת הייתי בטוחה שזה מה שהיא תכתוב ושהיא תתן משקל למה שאת והמורים מספרים.
אני חושבת שהאבחון יכול לעזור לכם להבין את הילד ולחשוב מה טוב בשבילו עכשיו. האבחון הוא כלי כדי לעזור, ואני בטוחה שאתם תדעו איך לעזור לו.
אני שולחת לך חיבוק, שכן זה לא קל גם בפעם השניה.
ואני יודעת את זה, כי הייתי שם.
וגם כשיודעים בלב את התשובה, ואני בטוחה שאת ידעת את התשובה בלב - זה בכל זאת קצת מכה ובא בהפתעה, למרות שחשבת שאת מוכנה.
אני חושבת שאת אמא שמתמודדת עם הקשיים בעזרת האבחון
כי בלי למפות קשיים וחוזקות אי אפשר לעזור.
כשלא קוראים לקושי בשם בדרך כלל גם לא מתייחסי אליו ולא מטפלים בו.
יש סיכוי גבוה שעם טיפול מתאים = הילד שלך יגיע רחוק.
ולפחות תדעי שעשית מה שאת יכולה בשבילו.
האם היו לה המלצות לטיפול?
האם היא חושבת שהמסגרת טובה לו?
איך הילדים מתייחסים אליו כרגע לאור התנהגותו? (אולי כתבת, אבל אני לא זוכרת, רק זוכרת שכתבת שהוא זוחל ביציאה מהכיתה).
שולחת לך חיבוק, ומבטיחה לך שיהיה בסדר.
האם האבחון הזה היה פסיכולוגי?
האם אתם הולכים עכשיו גם לאבחון רפואי?