עדכון למעסיקים בנוגע לדיווח על עובד שיצא לחל"ת בפעם השנייה

אורנה01

Active member
מנהל
מתוך אתר ביטוח לאומי:
"מעסיק שהוציא את העובד שלו לחל"ת בפעם השנייה, כלומר העובד היה בחל"ת, חזר לעבודה ויצא שוב לחל"ת, צריך לדווח לנו על היציאה השנייה לחל"ת ב"קובץ הפסקת עבודה", הכולל תאריך הפסקת עבודה וסיבת הפסקת עבודה.

את הקובץ יש ליצור במערכת השכר, ולדווח על פי ההוראות של מערכת השכר.

שימו לב, אין צורך לשדר טופס 100, טופס 100 ישודר רק אם העובד הוצא לחל"ת או פוטר/התפטר בפעם הראשונה."
 
למעלה