עדכון מסיבת העיתונאים של רסלמניה 40

DIUNIM החדש

Active member
אז ה-WWE עשו אנגל משמעותי במיוחד במסיבת העיתונאים.

ראשית- ביאנקה בלייר קידמה את הריאליטי שלה, אמרה שהיא בלתי מנוצחת ברסלמניה מאז סשה בנקס (שמוזר שהזכירו אותה פתאום) ואמרה שהיא לא יודעת מה יקרה ברסלמניה אבל היא תנצחת. השמועה מדברת על קרב מול ג'ייד קארגיל.

ריאה ריפלי דיברה על הקרב שלה מול נייה ג'קס, ואמרה שלאחר שתנצח אותה באלימיניישן צ'יימבר היא תכסח את מי שתזכה בצ'יימבר. בקי לינץ' הגיעה ואמרה שהיא תנצח בצ'יימבר הראשון שלה, ותזכה בתואר מריפלי.

סת' רולינס עלה וביקש מקודי רודס להכריז שהוא בוחר בו לקרב אליפות ברסלמניה. רומן ריינס הגיע ואמר שהוא החליט שיתמודד מול רוק. הרוק נכנס והציג את אילן היוחסין שלהם ואמר שהם צריכים להילחם על ראש השולחן. הם לחצו ידיים וקודי רודס יצא. קודי אמר שאמנם ריינס רוצה להילחם מול רוק, אבל הוא לא מחליט אלא רק קודי. הוא אמר שהוא בוחר להילחם מול ריינס.

ריינס אמר שקודי איבד את ההזדמנות כי סגר הסכם עם רוק וקודי הוא סתם עוד מישהו שהפסיד לו, ולא רלוונטי כמו דאסטי. קודי יורד על המשפחה של ריינס ואומר שהיו מתביישים בו אם היו רואים אותו. רוק התעצבן כי זאת גם המשפחה שלו, ונתן סטירה לקודי. רולינס ניסה להגן על קודי וטריפל אייץ', ניק אלדיס ואדם פירס הפרידו בין כולם.

רוק הפך להיל? האם אנחנו בדרך לקרב מרובע? איך רוק בכלל יהיה חלק מהמיין איבנט החדש?
 
למעלה