עד יום ראשון בחצות-החבילה הקלאסית באל על

עד יום ראשון בחצות-החבילה הקלאסית באל על

היי אל על מזמינה אותך לבחור ממגוון היעדים המשתתפים בחבילה הקלאסית, שזכתה ברוב של 59% מסך הבוחרים במסגרת המבצע של העם. מדריד/לונדון/אמסטרדם ב299$ ועוד. לפרטים נוספים- http://www.elal.co.il/ELAL/Hebrew/Deals/Deals/Campaigns_items/he_count210709 בברכה, נציג אל על
 
מה יהיה הסוף ?

מה זו חבילה קלסית ? חבילה זה טיסה+מלון. תפסיקו עם התרגילים האלו, תכתבו שזו טיסה בלבד כיוון שאין מדובר במלון. לחבילה לאתונה זה: א. לאדם בחדר זוגי. כמה עולה לאדם לבד שלא רוצה להימצא עם מישהו לא מוכר בחדר אחד? לא כתוב ב. האישור על המלון, יהיה רק אחרי 48 מרגע חתימת העיסקה. ז"א, קודם ישלם ואחר כך יאמרו לו שאין מקום במלון ושישדרג את הכרטיס בעוד כמה מאות דולרים ??? זה יותר מידי שקוף מכדי שיהיו רבים שיפלו במלכודת של "בחירת העם", אלק.
 

kdr

New member
לא יודע מה נותנת החבילה הזו

את ה"חבילה" או ה"מבצע" הקודם קטלו בתקשורת. אני אישית טסתי פעמיים באל על מתוך הרבה יותר טיסות. זה כמו לנסוע ביום ראשון באוטובוס לתל אביב בשעות הבוקר. הזלזול של אל על לא מצדיק את המחירים הגבוהים.
 
אחרי נסיונות רבים שליליים

בטיסות סדירות אני לא טס באל-על כבר שנים רבות אלא באולימפיק, ורק אם אני מוכרח בטיסות השכר של חברת הבת שלה שהמרחק בין המושבים צר מאוד וכשאני יוצא בשדה בהרקליון מהמטוס, אני חש כמי שנחלץ ממשאית-עופות דחוסה וחנוקה.
 

kdr

New member
מנסיוני המר עם אל על

לצערי החברה "הלאומית" יצאה אצלי מהרשימה וכדאי שהקוראים יבינו למה. בסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים יצא לי לטוס במסגרת העבודה לסקנדינביה וארה"ב מספר פעמים. פעמיים טסטי לסקנדינביה (דנמרק) עם אל על. בפעם הראשונה חשבתי שסתם נפלנו על צוות רדוד. הפעם השניה דמתה לקודמתה. את יתר הטיסות התחננתי לא לטוס באל על עם כל הציונות וטסטי 5 כוכבים בSAS. גם לארה"ב עשיתי את הטעות וטסתי במחלקת בעלי חיים של אל על, אפילו השרותים לא היו תקינים והבנתי שאני לא הייתי בטיסה הייחודית. לטיסה השניה הבאתי כפכפים וסנדביץ' (שנאלצתי להתחלק בו עם אשתי שהצטרפה). הטיסות הבאות (WORLD AIR, TWA, BRITISH) היו כמובן בחברות אחרות ובין היתר לא אכלנו אוכל מה"חיידר" בניו יורק אלא אוכל אמיתי והיתה אפילו אפשרות לאכול כשהנוסע מקדימה השעין את הכיסא. שלא אדבר על הנחמדות והנימוסים של הצוות ועל "ערכת הנוסע" שכללה ערדליים, משקפי שינה ונדמה לי עוד משהו. בקיצקץ, חברה לאומית או לא, אני עם הבורגנים גמרתי. בעצם לא, אני מוכן לטוס לארה"ב תמורת 100$ כולל מיסים.
 
אני מבית הלל....../images/Emo140.gif

ולי יש דווקא מילה טובה עליהם. התקשרתי אליהם השבוע ובקשתי מושב נוח לטיסה העתידית , תוך דקה המוקדנית סדרה לנו יופי של מושבים לא שאלה קושיות ולא בקשה כסף עבור השרות. אני מרגישה בטוחה בטיסות אל על , למעט הטרמינלים המרוחקים בחו"ל לא מוצאת הבדל גדול בינה לבין חברות אחרות לכולם אותו האוכל, אצל כולם צפוף ,אולי אנחנו הנוסעים הישראלים מרגישים במטוסיה כמו בבית ואנו מרשים לעצמנו לערוך במטוס פסטיבלים ולהיות קולניים.
 
בכלל לא דומה

למה בכלל צריך לבקש במיוחד מושב נח? אני טס רבות באולימפיק ומעולם בשום מטוס שלהם ובשום מקום במטוס, לא היתה לי מעולם שום בעיה . לצערי אני נאלץ לטוס במטוסי אלעל או בחברת הבת שלה, המושבים צרים מאוד ומהרגע שהתיישבתי אני לא יכול לזוז, במרכז המטוס המושבים כל כך צפופים שאני אפילו לא יכול לפתוח לגמרי את השולחן !!! (כן, יש לי כרס שבולטת משהו כמו 5 ס"מ) ולכן אני גם לא יכול להניח את כוס המים בשום מקום ולאכול את העוגה שהם נותנים כי אין אצלם יותר אוכל במטוס ולא מענין אותם שארבע שעות לפני הטיסה כבר יצאת מהבית. בעיה שלך. לאחרונה הם נעשו רחבי לב ובמקום כוס מים או תחליף מיץ, הם נותנים בקבוק מים, וזה עם הכריך מהבית, מסדר אותי. הצפיפות במטוסים הללו בשורות מסויימות (כחצי מהשורות במרכז המטוס) גורמות לי שכאשר אני יוצא מהמטוס בנמל היעד, אני מרגיש כאילו יצאתי ממשאית המובילה עופות בלולים דחוסים. ורק אז אני מרגיש שממש לא היה לי אויר בטיסה, וכל הזמן אני צריך מרוב צפיפות להריח את הבריליאנטין של זה שיושב לפניי או להרגיש את הברכיים של זה שמאחוריי. חוץ מהענין הבטיחותי והנוחיות האישית, יש איזה עלבון בהתנהלות כזו של זילזול בנוסעים, גם גובים מחירים גבוהים וגם מסיעים את הנוסעים כאילו היו עופות בלול דחוס.
 
מרווח המושבים במטוסי אל על

שפירא מאיר שלום, מרווח המושבים של אל על הוא מהגדולים בקרב חברות התעופה האירופאיות והאמריקאיות. כתבת השוואה של ערוץ 10 אף המחישה זאת לאחרונה. לאל על מרווח מושב גדול יותר בהשוואה לבריטיש, לופטאנזה, קונטיננטל ועוד ( 32-34 אינץ' לעומת 31 אינץ' באחרות). בברכה, נציג אל על
 
המרווח במטוסי ישראיר צרים מאוד כמו שאמרתי

ובכל פעם שמביאים לי את הממתק עם המים (כי זה מה שנשאר מהארוחה) , אני מראה לדיילת שהמרווח כל כך צר, שאי אפשר לפתוח את השולחן אלא לכדי כמחצית, כך שהלוח שלו בזוית 45 מעלות, מה שלא מעשי. אז כל מדידות האינטשים לא מעניינות אותי, מה שמענין אותי הן העובדות במציאות שיש שורות רבות בעיקר במרכז המטוס צרות לגמרי , מה שאני לא ראיתי מעולם במטוסי אולימפיק למשל.
 

kdr

New member
צריך להבין את הרקע

מטוסים ממריאים עם כסאות ריקים. ה"מבצעים" של הרגע האחרון מראים בדיוק את זה, מוכרים במחירי "רצפה" רק כדי לכסות את מחיר המושב. אם היית קונה את הכרטיס ה"נוח" ברגע האחרון, לא היית מקבלת יעני כסא נוח בחינם, היית משלמת חצי מחיר על הכרטיס במושב שאת בחרת ועוד היו אומרים לך תודה כדי לכתוב עליה כאן. חוץ מזה, ממתי יש בקופסת הסרדינים כסאות נוחים יותר ? אולי ליד הדלת עם הדיילת ממול. מחכה לשובך בשלום, תספרי כמה כסאות (גם כסא אחד נחשב) היו שוממים. הביטחון זה גימיק של אל על, כל הטיסות מהארץ ולארץ מאובטחות ע"י אנשי ביטחון ישראליים בכל החברות. שלא נדבר שהאבטחה בנתב"ג אחידה. אני מכיר אגב אנשי עסקים שטסים דרך ירדן במחירים נמוכים משמעותית לעומת אל על ומרגישים לא פחות בטוחים ונהנים ממטוסים מרווחים.
 

כ חיים

New member
אמת, אני לא מרבה לטוס

(רוב הטיסות שלי היו בנתיבי חיל האויר ושם אפילו לא טרחו להנחית את המטוס, פשוט אמרו לי "קפוץ" אז קפצתי) אבל במעט הטיסות שטסתי ב"אל על" לא היו לי כל טענות אליהם. היו נחמדים, שירות היה בסדר, גם האוכל והעיקר, הרגשתי בטחון ולאור ההמראות והנחיתות החלקות הרגשתי שההגה בידים טובות.
 

אנפה2

New member
אנחנו מרבים לטוס לארה"ב, פעמיים בשנה

אז האמת שבאל על הכרטיסים הכי יקרים אז טסים עם איבריה 600$ פחות לכרטיס, אבל מה? זה לא אותו הדבר, הדיילות חמוצות ולא נחמדות, שמירה על הסניטריה לא כל כך לצרכים שלי,מסתבר שהכל ענין של כסף ואם אנחנו טסים 2 אנשים אז החסכון הוא משמעותי.
 
למעלה