עד כמה אתם מבינים את המילים בשירים?

junior gong

New member
עד כמה אתם מבינים את המילים בשירים?

יש מלא שירים ושמתי לב שמלא מכאן מדברים פאטואה אחד עם השני בישביל הסבבה והקטע, אבל אם נניח אתם שומעים שיר חדש של נגיד שאן פול או בנימאן או כל רגאיסט אחר, אתם מצליחים להבין את כל המילים בזרם הראשון שאתם שומעים את השיר? אני על עצמי מצליח להבין ולקלוט את רוח השיר, אבל ישר רץ לאתר מילים לחפש את המילים של השיר בישביל להצליח לשנן אותו לגמרי נקי ולדעת כל מילה ומילה, מה איתכם?
 

SaBaGMaN

New member
יש ויש..

יש טיונים שאני מבין את רוב רובם ויש כאלה שאני פחות אני יודע המון סלאנגים וככה את הבסיס אבל אף פעם זה לא מספיק ותמיד אני לומד מילים ומושגים חדשים בכללי יש הבדל בפטוואה ששומעים בשירים לפטוואה שמדברים ברחוב כמה חבר'ה מהשכונה טסו בזמנו לאי וחשבו שהם מדברים שוטף וגילו שהם טועים אז יש ויש כבר לא ממש יוצא לי לקחת חלק פעיל בפורום אבל טוב ליראות שיש עוד מישתמשים חדשים והאוירה פה ממשיכה להיות אחלה big up שבת שלום לכולם!
 
אממ.. גם אני חלק ככה וחלק ככה..

יאנו הרבה אני מבינה וכאלה..אלה שאנ'לא מבינה אני שואלת חבר'ה שלידי, ביום יום חח זה לא מטריד אותי כל כך.. אבל אם יש שיר שקוסם לי כל כך- אין מצב שאנ'לא מחפשת ת'מילים שלו, אפילו אם אני אבין כל מילה ומילה, עדיין אני אבדוק שאני באמת מבינה ת'כל המילים (חח כמו פאנטן מוג'ה..) גוד שבס -כשף!
 

y13y

New member
ממ.. זה תלוי..

אם זה שיר שאני ממש אוהבת ויודעת שאני הולכת לשמוע אותו הרבה בזמן הקרוב אז אני אקרא ת'מילים באתר כלשהו, אבל יש שירים שזה סתם בשביל לשמוע, בשביל הכיף, אז לא תמיד..
 
למעלה