עד כמה ניתן להגיש שוב מועמדות לחברה שבה לא עברתי ראיון?

אני אמנם כבר לא מחפשת עבודה (וכנראה לא אחפש בזמן הקרוב), אבל במהלך תהליך חיפוש העבודה שלי היו כמה חברות שהתראיינתי בהן אבל נפסלתי בשלבים המוקדמים של התהליך. לרוב היה מדובר על ראיונות בשלבים הראשוניים של החיפוש שלי שאליהם הגעתי בלי לתרגל לפני כן, או ראיונות שהגעתי אליהם כשאני לא הייתי מרוכזת (למשל בכמה מקרים שבהם קיבלתי תשובה שלילית מחברה אחרת כמה דקות לפני שיצאתי לראיון הבא), ובמקרה ספציפי אחד היתה לי בעיית תקשורת קשה עם המראיין שהיה בעצמו לא מאורגן והתקשה בתקשורת.


עד כמה אני יכולה להגיש שוב מועמדות לחברות האלו נניח תוך שנתיים שלוש? עד כמה החברות עצמן שומרות חוות דעת על מועמדים, ועד כמה ראשי צוותים יתייחסו לחוות דעת של מראיין אחר?
 

choo

Active member
קודם כל, מזל טוב לרגל מציאת מקום עבודה.

זה הזמן לשכוח מענייני החיפוש, ולהתמקד בלהיות טובה במקום שבו את עובדת.

ולסבר את האוזן - כל מקום לגופו, יש כאלו שיש בהם בלגאן ולא יזכרו אותך כלל, יש כאלו שיזכרו שהיית אבל לא יזכרו מה היתה הסיבה שלא קיבלו אותך. יש כאלו שיאמרו שהסיבה שלא קיבלו אותך היא מספיק עקרונית ואין טעם לראיין אותך שוב, ויש כאלו שיאמרו "בואו ננסה, אולי מאז היא השתפרה". ויש כאלו שבתור מדיניות, אחרי פרק זמן מסויים "מוחקים" את ההסטוריה הקודמת של מרואיין, ואם הוא יגיע שוב להתראיין, מבחינתם זה דף חלק.
 

קלייטון.ש

Well-known member
התשובה שניתנה לך, כצפוי, היא "אף אחד לא יודע"
גם אמרו לך ממה את צריכה לשכוח ובמה את צריכה להתמקד, ככה בתור בונוס, שהרי את בעצמך לא יודעת את הדברים האלה.
 
בחברות גדולות בדרך כלל יש פרק זמן ידוע מראש מתי אפשר לנסות שוב, המקומות שאני יודע עליהם מדובר על חצי שנה או שנה.
במקומות קטנים, הייתי מצפה שפחות יהיו כללים ברורים מלכתחילה.

בכל מקרה, בהצלחה במקום העבודה החדש. מקווה שתפיקי ממנו את המירב!
 
למעלה