עד מתי מתקיימות הוועדות? ועוד שאלות

ננאא

New member
עד מתי מתקיימות הוועדות? ועוד שאלות

הבן שלי מאובחן על הרצף וההמלצה היא שילוב יחידני
הוא בתפקוד גבוה והסתדר יפה בגן, אך יש לו גם היפראקטיביות שמאד מקשה עליו לשבת.
הוא עולה לכיתה א' ויש לנו כמה התלבטויות:

האם כדאי שהסייעת תהיה סמויה?
למה עוד הוא זכאי מלבד שעות הסיוע?

האם מקובל שההורים מגישים את טפסים לבית הספר?
 

ננאא

New member
ולפני הועדה - אשמח לטיפים

כדי שאבוא כמה שיותר מוכנה
 
לתמיד?

לי נאמר שיש נטייה כל שנה להוריד כי עם הזמן הילד פחות זקוק לסייעת.
 
מי חושש? את?

אולי תמיד נותנים 24 שעות בכיתה א', אני לא יודעת. אם זה לא אוטומטי, צריך לשכנע אותם.
 
לא ממליצה על סייעת סמויה

היא פשוט הופכת להיות העוזרת של המורה. אני חושבת שאפשר לקבל עוד 6 שעות. תבררי בעיריה. יש שעות של משרד החינוך ויש שעות של עיריה. ואפשר עד 30
 
אצלינו אין תוספת

ואני מאד ממליצה על סמויה. בנתיים עובד נהדר כבר כמה חודשים. מניחה שעוד שנה הילדים יגלו.
 
לנוי יש סמויה ועובד יופי

אבל בית הספר צריך לדעת לעשות את זה.
בירושלים ילדים שעולים לכיתה א רגילה מגן תקשורת תמיד מקבלים 25 שעות.
אחר כך כשעוברים בכיתה ב לדורנר אפשר לקבל הרבה יותר אם צריך או לחילופין משמעותית פחות.
 
סייעת סמויה

גם אני לא בעד סייעת סמויה,
אבל לא (רק) בגלל הסיבה שהזכרת.
הילדים בד"כ יודעים מהר מאוד לאיזה
מילדי הכיתה "שייכת" הסייעת.
 
למעלה