עד עכשיו לא שברתי את הטלוויזיה...

Lepton

New member
עד עכשיו לא שברתי את הטלוויזיה...

אבל כשראיתי את הדראמה קווין בכלוב הזהב - שברתי גם שברתי. עכשיו היא חייבת לי הרבה כסף.
 
תארגן תביעה יצוגית ואני מצטרף.

מכשיר טלוויזיה זה כסף קטן...שהתביעה תהיה על סבל נפשי, כל סכום פיצוי אפשרי. הייתי אומר מיליון שקל לכל אחד מהתובעים זה סכום פייר, הו ייייס!
 

25330

New member
החדשות הטובות או נחמה פורתא

אם "כלוב הזהב" גוייס למען הרייטינג של תוכנית הדגל "המירוף למיליון" מתחייב להניח שמצבה של האחרונה (וגם הרייטינג) על הפנים וגרוע בהרבה משנדמה.

כנראה שיש שכר ועונש. עונה כה עשירה בבמוי, מתיחה לאין קץ והעדר תחרות זכתה להדרת רגלי הצופים ומכה רייטינגית-פירסומית (אגב היחס פרסומות/תוכן מצביע גם הוא על מצוקה - ככל שיש יותר פרסומת ומתיחת 45 דקות לשעתיים, ערך דקת פרסום נמוך יותר (לכן יש צורך ביותר זמן פרסום כדי לצור הכנסה שתשתווה למה שמפיקות דקות פרסום מעטות יותר בתוכנית עשירת רייטינג)).

חדשות טובות נוספות (מבלי לפול למלכודת הספויילרים) הי אשהמפלצת האדומה וזוג בעלי הI.Q חד-ספרתי במצטבר, זקוקים ל"פרס תנחומים" בכלוב הזהב, מעניין מדוע?

ולבסוף, הנסיון של המפלצת האדומה להוולד מחדש ולהציג עצמה (נטולת איפור כבד, מחשופים נדיבים ופטפטת אינסופית) באמא תרזה לבתה מלמדת שחרב בקורת הצופים והיותה הדמות שמאחדת את כולם, בתיעוב כלפיה זכתה לאישור ופגעה במכשפה האדומה, פגיעה די אנושה.
 

Lepton

New member
לא בהכרח

הרייטינג של המירוץ למיליון גבוה ומסתובב סביב 30% (הפרק האחרון זכה ל-32%, כמעט כמו האח הגדול שזכה ל-33.2%). הפירסומות במירוץ הן קרוב לוודאי היקרות ביותר בטלוויזיה, יחד עם האח הגדול. זה עדיין לא מונע לנסות להעלות את הרייטינג של כלוב הזהב על-ידי שימוש במתחרים מפורסמים - זה קורה תמיד (היה לנו למשל 1 נגד 100 עם משתתפי המירוץ הקודם).

דעתי על המירוץ בדיוק הפוכה לשלך. אני שונא הדחות, שונא פרקים "מתומצתים" שדוחסים לתוך 45 דקות את מה שאפשר להרחיב לשעתיים, ובשורה התחתונה אני רוצה לראות כמה שיותר חומר עם כמה שיותר מתמודדים. רק ככה לומדים להכיר אותם, רק ככה מצליחים לראות גם את הרגעים היותר מעניינים ולא רק את התמצית המצומצמת של מה שקרה. בגלל הסיבה הזו הפסקתי למשל לראות את הישרדות האמריקאית, כי הדחה כל פרק זה ממש ממש ממש לא בשבילי.
 

25330

New member
דווקא לכלוב הזהב רייטינג דומה ל"תוכנית הדגל"

בבקשה. שים-לב שההבדל ממש לא מובהק ובטל בששים אם לוקחים בחשבון ומנכים שזו תוכנית ראליטי מובילה ועתירת יח"צ, אינטרסים מסחריים, יוקרה ועוד, וזו "עוד חידון".

בדוק ומצא שבעולם התקשורת המסחרית ככל שדקה שווה יותר זהב נדרשות פחות פרסומות (בד"כ של מפרסמים גדולים ובעלי אמצעים) להפיק אותה הכנסה. רשת אופטיקה או מפרסמים בינוניים יותר מעידים לרוב על שווי נמוך יחסית של זמן פרסום.

לא כתבתי כלום על העדפות בעני הדחות. כך או כך אין לי ספק שמי שמכירים לי זה "דייט" מתווך וערוך היטב בעריכה, כניסה ולבישת דמויות ותפקידים ושאר הטיות שהופכים כל סדרת מציאות לדבר הרחוק ביותר ממציאות טבעית ואנשים אמתיים ולא מלוהקים, מבויימים וערוכים בהצגות: "מציאות מדומה".
 

Lepton

New member
אני מצטער...

ההבדל בין 32% (הרייטינג של המירוץ) ל-24% (הרייטינג של כלוב הזהב עם משתתפי המירוץ למיליון) או 17.2% (הרייטינג של התוכנית הקודמת של כלוב הזהב בלי משתתפי המירוץ) - במפורש לא "בטל בשישים", אלא אם כמעט פי 2 זה עבורך בטל בשישים.

אבל כמו שאמרתי בתגובה קודמת, למה להיצמד לעובדות.
 

25330

New member
לנוחות מאותגרי הבנת הנקרא או המתקשים במספרים:

"התוכנית "כלוב הזהב" עם 12.5% ... פרק נוסף של "המירוץ למיליון" עם 12.4%...".

מתוך: אתר "העין השביעית".
 

אורישקי

New member
הנתונים הם בכלל לא נתוני רייטינג!

הנתונים המופצים לתקשורת ומתפרסמים בה מתבססים על שיעורי הצפייה לפי מדגם המייצג את משקי הבית בכלל האוכלוסייה ובקרב משקי הבית של האוכלוסייה היהודית בלבד. התבססות על נתונים אלה מעוותת ומנפחת את נתוני הרייטינג.

לפי שיעור הצפייה של פרטים בני 4+ בכלל האוכלוסייה, התוכנית הנצפית ביותר בשבוע האחרון היתה פרק של "האח הגדול" מיום שלישי, עם 16.1% רייטינג, וזאת לעומת 32.3% רייטינג שקיבל הפרק לפי שיעור הצפייה במשקי הבית של כלל האוכלוסייה, ו-37.3% רייטינג (הנתון שצוטט במרבית כלי התקשורת) שקיבל הפרק לפי שיעור הצפייה במשקי הבית היהודיים. זהו הבדל של למעלה מהכפלת שיעור הצפייה בתוכנית.



12.4 % שקיבלה המירוץ למיליון הם לא 12.4 אחוזי רייטינג.
 

Lepton

New member
אנשים, באמת

קודם כל תלמדו את ההבדל בין "שעור צפייה" ל"נתח צפייה" ואחר-כך תגיבו.

ואגב, בנושא רייטינג יש בהחלט משמעות להתייחסות למשקי בית יהודיים (בלי שום כוונה גזענית), משום שהרייטינג מיועד לקבוע את עלות הפירסומות, ופירסומות הן בשפה ספציפית (עברית במקרה הזה) ורלוונטיות רק לחלק המתאים באוכלוסיה.
 

Lepton

New member
אנשים, באמת

קודם כל תלמדו את ההבדל בין "שעור צפייה" ל"נתח צפייה" ואחר-כך תגיבו.

ואגב, בנושא רייטינג יש בהחלט משמעות להתייחסות למשקי בית יהודיים (בלי שום כוונה גזענית), משום שהרייטינג מיועד לקבוע את עלות הפירסומות, ופירסומות הן בשפה ספציפית (עברית במקרה הזה) ורלוונטיות רק לחלק המתאים באוכלוסיה.
 
למעלה