עד עצם היום הזה ומלכת הקרח
סוף סוף פוגשים את מלכת הקרח. ראיתי את אליזבת מיטשל ב-"וי" וב-"מהפכה" ובסך הכל היא בדרך כלל הדמות האמהית. גם כאן היא הדמות האמהית או לפחות אני הרגשתי כך במערכת היחסים בינה לבין אלסה. המשחק שלה היה, לעניות דעתי, מצוין. לגבי אלסה, אני עדיין חושב שהיא טיפה נרציסטית - ההסבר שלה למה להשאיר את קריסטוף בארמון הרגיש לי מאד קר כאילו לקריסטוף עצמו אין ערך עבורה. כמובן בהמשך היא משנה את דעתה עליו. באשר לקריסטוף, למיטב זכרוני, הוא יותר רטנני בסרט. פה הוא מוצג כגירסה הגברית של אנה. למען האמת, הוא כמעט מזכיר ברוחו את הדרך בה התנהגו הדמויות מ-"היער המכושף" בעונה הראשונה כשהן בעולם הבית.
לגבי שלגיה, הסצנות איתה קומיות. לגבי הסצנה במועצה, נכון ששלגיה היא לא המלכה הרעה אבל היא עדיין הייתה מלכה. נראה לי ששהמונים בסטוריברוק התרגלו להביע את דעתם. ואני, לפחות, חושב שהסצנה עם העגלה באה מכך שג'מיני חשב ששלגיה צריכה להסתדר בכוחות עצמה. על כל פנים, זה עניין של זמן עד ששלגיה תתחיל לדפוק אגרופים.
הסצנה הכי מרשימה הייתה רובין הוד מסכים שרג'ינה תעקור את לבה של אשתו הקפואה. זה מעיד על הדרך שהיא התקדמה.
סוף סוף פוגשים את מלכת הקרח. ראיתי את אליזבת מיטשל ב-"וי" וב-"מהפכה" ובסך הכל היא בדרך כלל הדמות האמהית. גם כאן היא הדמות האמהית או לפחות אני הרגשתי כך במערכת היחסים בינה לבין אלסה. המשחק שלה היה, לעניות דעתי, מצוין. לגבי אלסה, אני עדיין חושב שהיא טיפה נרציסטית - ההסבר שלה למה להשאיר את קריסטוף בארמון הרגיש לי מאד קר כאילו לקריסטוף עצמו אין ערך עבורה. כמובן בהמשך היא משנה את דעתה עליו. באשר לקריסטוף, למיטב זכרוני, הוא יותר רטנני בסרט. פה הוא מוצג כגירסה הגברית של אנה. למען האמת, הוא כמעט מזכיר ברוחו את הדרך בה התנהגו הדמויות מ-"היער המכושף" בעונה הראשונה כשהן בעולם הבית.
לגבי שלגיה, הסצנות איתה קומיות. לגבי הסצנה במועצה, נכון ששלגיה היא לא המלכה הרעה אבל היא עדיין הייתה מלכה. נראה לי ששהמונים בסטוריברוק התרגלו להביע את דעתם. ואני, לפחות, חושב שהסצנה עם העגלה באה מכך שג'מיני חשב ששלגיה צריכה להסתדר בכוחות עצמה. על כל פנים, זה עניין של זמן עד ששלגיה תתחיל לדפוק אגרופים.
הסצנה הכי מרשימה הייתה רובין הוד מסכים שרג'ינה תעקור את לבה של אשתו הקפואה. זה מעיד על הדרך שהיא התקדמה.