עד עצם היום הזה ומלכת הקרח

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה ומלכת הקרח

סוף סוף פוגשים את מלכת הקרח. ראיתי את אליזבת מיטשל ב-"וי" וב-"מהפכה" ובסך הכל היא בדרך כלל הדמות האמהית. גם כאן היא הדמות האמהית או לפחות אני הרגשתי כך במערכת היחסים בינה לבין אלסה. המשחק שלה היה, לעניות דעתי, מצוין. לגבי אלסה, אני עדיין חושב שהיא טיפה נרציסטית - ההסבר שלה למה להשאיר את קריסטוף בארמון הרגיש לי מאד קר כאילו לקריסטוף עצמו אין ערך עבורה. כמובן בהמשך היא משנה את דעתה עליו. באשר לקריסטוף, למיטב זכרוני, הוא יותר רטנני בסרט. פה הוא מוצג כגירסה הגברית של אנה. למען האמת, הוא כמעט מזכיר ברוחו את הדרך בה התנהגו הדמויות מ-"היער המכושף" בעונה הראשונה כשהן בעולם הבית.
לגבי שלגיה, הסצנות איתה קומיות. לגבי הסצנה במועצה, נכון ששלגיה היא לא המלכה הרעה אבל היא עדיין הייתה מלכה. נראה לי ששהמונים בסטוריברוק התרגלו להביע את דעתם. ואני, לפחות, חושב שהסצנה עם העגלה באה מכך שג'מיני חשב ששלגיה צריכה להסתדר בכוחות עצמה. על כל פנים, זה עניין של זמן עד ששלגיה תתחיל לדפוק אגרופים.
הסצנה הכי מרשימה הייתה רובין הוד מסכים שרג'ינה תעקור את לבה של אשתו הקפואה. זה מעיד על הדרך שהיא התקדמה.
 

אביטל186

New member
אני גם חושבת שזה מעיד על התקדמות רג'ינה

בכלל האשה הזאת מענינת מאוד, והעוצמות שהדביקו לה מעוררות השראה..
כשהכי חזק זה החוסר פחד שלה כמעט מכלום
 

הלדיל

New member
לא כמעט מכלום.

בעונה הראשונה מראים אותה חולמת סיוט על המונים שמבצעים בה לינץ'. כל מה שרג'ינה רוצה הוא שיאהבו אותה כמו כל פוליטיקאי טיפוסי. הסצנה רק מעידה שהיא למדה להשיג את אהבתם של אנשים בדרכים חיוביות יותר לעומת שלגיה שנראה שהמוטיבציה העיקרית שלה לשלוט היא משום שזו חובתה. שכחתי להתייחס לוויל סקארלט שהצטרף בפרק הזה לצוות. אני משער שהוא שב עם הקללה של שלגיה ביחד עם אנשיו האחרים של רובין הוד. הוא מתנהג בפרק בצורה יותר פזיזה מהתנהגותו בסדרת הבת שם הוא המבוגר האחראי והשקול (למרות שרואים קצת מזה שהוא מסב את תשומת לבם לגלידריה שם.) היית מצפה ממנו אחרי שחי קצת זמן עם אנאסטסיה שילמד לגנוב בדרכים יותר מתורבתות קרי שיפתח בנק לדוגמא.
 
הסדרה הזאת כבר לא מה שהיתה פעם

בתור אחת שאהב את אליזבת מיטשל עוד מימי אבודים, היא קיבלה תפקיד די גרוע ...
 
למעלה