עד שכבר החלטתי שאני בטוח לא
רוצה להיות מורה, שאין סיכוי בעולם שאלמד אפילו שזה חינוך מיוחד וזה קצת אחרת. הילד שלי בסדנא בהוראה מתקנת אמר לי היום בשיעור שהמחנכת שלו אמרה לו לפני כל הילדים כמה שהוא השתפר... כמובן שאמרתי לו שזה ממש מרגש לשמוע ושכל הכבוד לו ושאני ממש גאה בו וגם הוא צריך להיות גאה בעצמו. ואחר כך שאלתי אותו אם הוא חושב שהעבודה שלנו ביחד תרמה לו והוא ענה שבטח, ברור.עכשיו הוא כותב יותר טוב, בלי שגיאות בגלל העבודה שלנו, קורא מהר יותר. ובסוף אמר שלא ידע מתי לכתוב אם ב-א' ומתי ב-ע. ועכשיו אחרי היום הוא יודע גם את זה ויוכל להשתמש בזה בכתה. אני ידעתי שחל שיפור כי אמו אמרה לי כבר וציינה שבגלל הסדנא. אבל ברגע שזה בא ממנו זה משהו אחר לגמרי שיווווו איך שאני הייתי גאה בו וגם בי האמת. זאת הייתה הרגשה הכי טובה בעולם שבאמת עזרתי ושרואים את התהליך ואת התוצאות בשטח. וזה לא להאמין שהייתי חלק מזה. בקיצר כל ההרגשה הטובה הזאת גרמה לי קצת לחשוב שוב לגבי האיקס על ההוראה. מממממממממ טוב נו אבל עכשיו כשאני כותבת נגמרה ההתלבטות כי למרות ההתרגשות וההשפעה ממש לא רוצה להתעסק בכל מה שקשור ללימודים.
רוצה להיות מורה, שאין סיכוי בעולם שאלמד אפילו שזה חינוך מיוחד וזה קצת אחרת. הילד שלי בסדנא בהוראה מתקנת אמר לי היום בשיעור שהמחנכת שלו אמרה לו לפני כל הילדים כמה שהוא השתפר... כמובן שאמרתי לו שזה ממש מרגש לשמוע ושכל הכבוד לו ושאני ממש גאה בו וגם הוא צריך להיות גאה בעצמו. ואחר כך שאלתי אותו אם הוא חושב שהעבודה שלנו ביחד תרמה לו והוא ענה שבטח, ברור.עכשיו הוא כותב יותר טוב, בלי שגיאות בגלל העבודה שלנו, קורא מהר יותר. ובסוף אמר שלא ידע מתי לכתוב אם ב-א' ומתי ב-ע. ועכשיו אחרי היום הוא יודע גם את זה ויוכל להשתמש בזה בכתה. אני ידעתי שחל שיפור כי אמו אמרה לי כבר וציינה שבגלל הסדנא. אבל ברגע שזה בא ממנו זה משהו אחר לגמרי שיווווו איך שאני הייתי גאה בו וגם בי האמת. זאת הייתה הרגשה הכי טובה בעולם שבאמת עזרתי ושרואים את התהליך ואת התוצאות בשטח. וזה לא להאמין שהייתי חלק מזה. בקיצר כל ההרגשה הטובה הזאת גרמה לי קצת לחשוב שוב לגבי האיקס על ההוראה. מממממממממ טוב נו אבל עכשיו כשאני כותבת נגמרה ההתלבטות כי למרות ההתרגשות וההשפעה ממש לא רוצה להתעסק בכל מה שקשור ללימודים.