עובדים עלנו בעניים ( חברות הסלולר)
לגיסתי הייתה מעין סיסמא עם בעלה: 2 צלצולים שנפסקים לאחר מכן, כאות לכך שיחזיר אליה שיחה. למרות מיעוט השיחות שעשתה, היא קיבלה חשבון נפוח, וכשביקשה פירוט, הסתבר כי נכללו בחשבון עשרות שיחות של עשרים שניות שחוייגו למספר הנייד של הבעל. היא שאלה לפשר הדבר, ואנשי סלקום השיבו שאכן. זמן האוויר של החיוג נכלל במדידת זמני השיחות, כך שגם אם חייגתם בטעות מספר ועליתם על כך ששגיתם, הרי שיהיה עליכם לשלם דקת זמן אוויר עבור החיוג השגוי שאפילו לא נענה!!! אז..... א. האם זה חוקי? ב. האם גם בחיוג של בזק לנידים נכלל זמן החיוג? ג. איך בכלל ניתן לבדוק זאת? הרמאות של אורנג' וסלקום זהירות! אחיזת עיניים של אורנג' וסלקום בתוכניות חדשות ! קיבלתי ואני מעביר הלאה: 15/08/06 זהירות! אחיזת עיניים של אורנג' וסלקום בתוכניות חדשות! רציתי להזהיר את כל מי שחושב לבצע שידרוג/שינוי של תוכנית באורנג' סלקום לכל מיני תוכניות כאילו "אטרקטיביות". שימו לב לסעיף אותו לא אומרים אנשי המכירות של אורנג' וסלקום, אבל רשום בהסכם השירות של כמעט כל מסלולים המוצעים, אותו אף אחד כמעט ולא טורח לקרוא: "בגין כל שיחה תחוייב בתשלום מינימלי על 60 שניות וזאת גם אם עשית שימוש בכמות נמוכה יותר של שניות" בעברית פשוטה: תמיד תשלם דקה מינימום !! סעיף זה עולה לכם עשרות / מאות שקלים של גזל בחודש! כלומר, אם למשל (וזה קורה המון המון) הגעתם לתא קולי, או שוחחתם שיחה קצרה של 10 או 20 שניות, שיחה שנענתה ולו לשניה בלבד! -- תשלמו עבור דקה שלמה !!! כאילו "קונסים" אתכם. מעבר לעיקרון שמאוד מרגיז ולעוד הרבה מאוד שקלים בחודש שגוזלים מאיתנו על "אויר בלי זמן" - אני גם לא בטוח שהעניין בכלל חוקי! (מעניין מה יש למשרד התקשורת לומר על הסעיף הזה) אני מציע לכם לברר גם אם יש לכם תוכנית ותיקה. ייתכן שלא ממש ראיתם את הסעיף הזה עליו חתמתם. חייבים להוכיח להם שאנחנו לא פראיירים ושאי אפשר להמשיך להונות ולעשוק אותנו הלקוחות !!! אני התחלתי לעשות מעשה. עכשיו תורכם בשרשרת. דאגו שהאימייל יגיע לכוווווווו-לם, במיוחד לאנשי תקשורת, עיתנות ולכל מנויי אורנג' וסלקום ואפילו לסמנכ"ל השיווק והמנכ"ל שלהם, של סלקום המספרת שהכל זה מאהבה. כמו בעל שמכה את אשתו מאהבה. דרך אגב, מהלך זה התחיל באורנג' שהמציאה את התרגיל הנבזי הזה שכל כך רע לצרכנים. שאר החברות הסלולאריות ראו שכך מגדילים פי כמה את ההכנסות, מיהרו לאמץ את הגזל. תעבירו את האימייל הזה לעשרה אנשים לפחות ותגרמו להרבה אנשים להתפכח ולחסוך הרבה כסף !
לגיסתי הייתה מעין סיסמא עם בעלה: 2 צלצולים שנפסקים לאחר מכן, כאות לכך שיחזיר אליה שיחה. למרות מיעוט השיחות שעשתה, היא קיבלה חשבון נפוח, וכשביקשה פירוט, הסתבר כי נכללו בחשבון עשרות שיחות של עשרים שניות שחוייגו למספר הנייד של הבעל. היא שאלה לפשר הדבר, ואנשי סלקום השיבו שאכן. זמן האוויר של החיוג נכלל במדידת זמני השיחות, כך שגם אם חייגתם בטעות מספר ועליתם על כך ששגיתם, הרי שיהיה עליכם לשלם דקת זמן אוויר עבור החיוג השגוי שאפילו לא נענה!!! אז..... א. האם זה חוקי? ב. האם גם בחיוג של בזק לנידים נכלל זמן החיוג? ג. איך בכלל ניתן לבדוק זאת? הרמאות של אורנג' וסלקום זהירות! אחיזת עיניים של אורנג' וסלקום בתוכניות חדשות ! קיבלתי ואני מעביר הלאה: 15/08/06 זהירות! אחיזת עיניים של אורנג' וסלקום בתוכניות חדשות! רציתי להזהיר את כל מי שחושב לבצע שידרוג/שינוי של תוכנית באורנג' סלקום לכל מיני תוכניות כאילו "אטרקטיביות". שימו לב לסעיף אותו לא אומרים אנשי המכירות של אורנג' וסלקום, אבל רשום בהסכם השירות של כמעט כל מסלולים המוצעים, אותו אף אחד כמעט ולא טורח לקרוא: "בגין כל שיחה תחוייב בתשלום מינימלי על 60 שניות וזאת גם אם עשית שימוש בכמות נמוכה יותר של שניות" בעברית פשוטה: תמיד תשלם דקה מינימום !! סעיף זה עולה לכם עשרות / מאות שקלים של גזל בחודש! כלומר, אם למשל (וזה קורה המון המון) הגעתם לתא קולי, או שוחחתם שיחה קצרה של 10 או 20 שניות, שיחה שנענתה ולו לשניה בלבד! -- תשלמו עבור דקה שלמה !!! כאילו "קונסים" אתכם. מעבר לעיקרון שמאוד מרגיז ולעוד הרבה מאוד שקלים בחודש שגוזלים מאיתנו על "אויר בלי זמן" - אני גם לא בטוח שהעניין בכלל חוקי! (מעניין מה יש למשרד התקשורת לומר על הסעיף הזה) אני מציע לכם לברר גם אם יש לכם תוכנית ותיקה. ייתכן שלא ממש ראיתם את הסעיף הזה עליו חתמתם. חייבים להוכיח להם שאנחנו לא פראיירים ושאי אפשר להמשיך להונות ולעשוק אותנו הלקוחות !!! אני התחלתי לעשות מעשה. עכשיו תורכם בשרשרת. דאגו שהאימייל יגיע לכוווווווו-לם, במיוחד לאנשי תקשורת, עיתנות ולכל מנויי אורנג' וסלקום ואפילו לסמנכ"ל השיווק והמנכ"ל שלהם, של סלקום המספרת שהכל זה מאהבה. כמו בעל שמכה את אשתו מאהבה. דרך אגב, מהלך זה התחיל באורנג' שהמציאה את התרגיל הנבזי הזה שכל כך רע לצרכנים. שאר החברות הסלולאריות ראו שכך מגדילים פי כמה את ההכנסות, מיהרו לאמץ את הגזל. תעבירו את האימייל הזה לעשרה אנשים לפחות ותגרמו להרבה אנשים להתפכח ולחסוך הרבה כסף !