עוגמת הנפש שנגרמה לי בגלל חב' פלאפו
חברת פלאפון החתימה אותי והפכה אותי לאחת מלקוחותיה.... רבים מלקוחותיה של חברת פלאפון אינם מרוצים בלשון המעטה , מאוכזבים היא המילה היותר מדיוייקת. במעמד העיסקה נאמרו לי דברים שקנו אותי במהרה,שגרמו לי לחתום על העיסקה בלי לחשוב יותר מידיי. בביתי הקט באשדוד ישב לו סוכן של חברת פלאפון עסקים (גבי אטר אני מציינת את השם בכוונה בכדיי שתהיו עירניים במידה והוא יבקר בביתכם)והציע לי חבילה אטרקטיבית במיוחד , חבילה כזו שלא ניתן להתחרות מולה,חבילה שגורמת לך בו ברגע לחתום על חוזה. החבילה כוללת 500 דקות לכל הרשתות ב 200 שקלים . לא הבנתי כל כך את החבילה , התעקשתי ושאלתי האם הבנתי נכונה את מה שנאמר לי , שאלתי שוב ושוב (כמעט כמו ילדה מפגרת)בעניין החבילה המוצעת , שאלתי את אותו סוכן שהיה אצלי בבית על כמה תסגר החשבונית החודשית...( ומה נראה לכם שהוא אמר....???) הוא חזר וטען כי אם אני לא אעבור את חבילת הדקות החודשיות החשבונית תיסגר על חיוב של 200 שקלים . איפה הקאט`ש????? הקאט`ש הגיע ביום חיוב החשבונית , שם לתדהמתי גילית כי קיימים חיובים נוספים שלא נאמר לי לגביהם מילה או חצי מילה , כגון: חיוב על מע"מ, ואני שואלת האם אנו חיים במדינה שבה המע"מ הוא חלק נפרד מהמחיר? האם כשאנחנו הולכים לקנות ספה ומופיע עליה מחיר הוא לפני מע"מ??? הרשו לי לענות לכם חברים יקרים כי לא!!!! המדינה שלנו היא מדינת מיסוי , אי לכך ובהתאם לזאת , כל דבר חייב להיות מחוייב במיסוי.אבל לא כך הדברים בחברת פלאפון , שם גם לא מוסרים לך את הפרטים החשובים האלו, פשוט מאוד משמיטים אותם , ואיך אתה מגלה?... אהה דרך החיוב החודשי... דבר נוסף שגיליתי לתדהמתי , שאם המכשיר שלך הוא בגין חיוב זיכוי אין סיבה שתדע שאתה מחוייב עליו , הרי בין כה וכה אתה מזוכה עליו( ואם בעניין חיוב זיכוי עסקינן הרשו לי להוסיף פרט חשוב מאוד , אין דבר כזה , אתם מחוייבים על המכשיר , הזיכוי שאתם מקבלים הוא לא זיכוי כספי , כי אם זיכוי בזמן אוויר.). הלללווווו מי בעל כרטיס האשראי ???? מי צריך לשלם את החיובים לחברה הסלולארית??? מייד עם ההבחנה הלא דקה הזו , היא הייתה ברורה לחלוטין ביום קבלת החשבונית, התקשרתי לנציגי השרות הטלפוניים , ושם הוסבר לי על מה חתמתי , וכי כל מה שנאמר לי הוא בגדר של נעלם ( לא היה ולא נברא) שם גם גילילתי לתדהמתי ( ולשם שינוי אני לא צינית ) כי אני מחוייבת על דברים נוספים אחרים , וגם הם מופיעים בעיסקה החתומה על ידי, כגון חבילת דור שלישי , חבילת דור שלישי מורחבת הכוללת שידורי ספורט.(אלו שתי חבילות שונות האחת מן השנייה) ואני שואלת האם חברה בסדר גודל כמו פלאפון צריכה להשמיט פרטים כל כך חשובים מעניי הלקוחות כדיי להחתים אותם...? לאן הגענו ? למה במדינה הזו הכל חייב להיות כל כך מושחט....? למה הכל חייב להיות רע ומר ? למה היום אי אפשר לסמוך על ה"שכן ממול"? אם אתם שואלים מה נגמר בסופו של יום עם חברת פלאפון , הם מצידם , זו הבעיה שלי , אני חתומה על טפסים ( טפסים שנחתמו במרמה)..... מה הבירוקרטיה שעברתי... גהנום עלי אדמות, אני רודפת אחרי החברה יום וליל בתקווה שיש אי שם מישהו שיקשיב לריחשי ליבי ויבין את חומרת המירמה שעברתי.(אגב זה לא קרה , ואני מאמינה שזה גם לא יקרה). מקווה שאולי פיסת המידע הקטנה הזו תעזור לכמה מבינכם להבין לאן צריך ללכת ולאן לא . אני מקווה מאוד שעזרתי כאן רק לחלק להבין מי היא חברת פלאפון , ולמה אסור להתקרב אליה. על החתום לקוחה של חברת פלאפון במרמה. נ.ב. לכל הקוראים הראשונים , עזרו לי לעזור לעוד כמה תעבירו את הכתבה הזו לחבריכם, לבל הם יהיו הבאים בתור בחברת פלאפון. תודה מראש אביב בן שימול
חברת פלאפון החתימה אותי והפכה אותי לאחת מלקוחותיה.... רבים מלקוחותיה של חברת פלאפון אינם מרוצים בלשון המעטה , מאוכזבים היא המילה היותר מדיוייקת. במעמד העיסקה נאמרו לי דברים שקנו אותי במהרה,שגרמו לי לחתום על העיסקה בלי לחשוב יותר מידיי. בביתי הקט באשדוד ישב לו סוכן של חברת פלאפון עסקים (גבי אטר אני מציינת את השם בכוונה בכדיי שתהיו עירניים במידה והוא יבקר בביתכם)והציע לי חבילה אטרקטיבית במיוחד , חבילה כזו שלא ניתן להתחרות מולה,חבילה שגורמת לך בו ברגע לחתום על חוזה. החבילה כוללת 500 דקות לכל הרשתות ב 200 שקלים . לא הבנתי כל כך את החבילה , התעקשתי ושאלתי האם הבנתי נכונה את מה שנאמר לי , שאלתי שוב ושוב (כמעט כמו ילדה מפגרת)בעניין החבילה המוצעת , שאלתי את אותו סוכן שהיה אצלי בבית על כמה תסגר החשבונית החודשית...( ומה נראה לכם שהוא אמר....???) הוא חזר וטען כי אם אני לא אעבור את חבילת הדקות החודשיות החשבונית תיסגר על חיוב של 200 שקלים . איפה הקאט`ש????? הקאט`ש הגיע ביום חיוב החשבונית , שם לתדהמתי גילית כי קיימים חיובים נוספים שלא נאמר לי לגביהם מילה או חצי מילה , כגון: חיוב על מע"מ, ואני שואלת האם אנו חיים במדינה שבה המע"מ הוא חלק נפרד מהמחיר? האם כשאנחנו הולכים לקנות ספה ומופיע עליה מחיר הוא לפני מע"מ??? הרשו לי לענות לכם חברים יקרים כי לא!!!! המדינה שלנו היא מדינת מיסוי , אי לכך ובהתאם לזאת , כל דבר חייב להיות מחוייב במיסוי.אבל לא כך הדברים בחברת פלאפון , שם גם לא מוסרים לך את הפרטים החשובים האלו, פשוט מאוד משמיטים אותם , ואיך אתה מגלה?... אהה דרך החיוב החודשי... דבר נוסף שגיליתי לתדהמתי , שאם המכשיר שלך הוא בגין חיוב זיכוי אין סיבה שתדע שאתה מחוייב עליו , הרי בין כה וכה אתה מזוכה עליו( ואם בעניין חיוב זיכוי עסקינן הרשו לי להוסיף פרט חשוב מאוד , אין דבר כזה , אתם מחוייבים על המכשיר , הזיכוי שאתם מקבלים הוא לא זיכוי כספי , כי אם זיכוי בזמן אוויר.). הלללווווו מי בעל כרטיס האשראי ???? מי צריך לשלם את החיובים לחברה הסלולארית??? מייד עם ההבחנה הלא דקה הזו , היא הייתה ברורה לחלוטין ביום קבלת החשבונית, התקשרתי לנציגי השרות הטלפוניים , ושם הוסבר לי על מה חתמתי , וכי כל מה שנאמר לי הוא בגדר של נעלם ( לא היה ולא נברא) שם גם גילילתי לתדהמתי ( ולשם שינוי אני לא צינית ) כי אני מחוייבת על דברים נוספים אחרים , וגם הם מופיעים בעיסקה החתומה על ידי, כגון חבילת דור שלישי , חבילת דור שלישי מורחבת הכוללת שידורי ספורט.(אלו שתי חבילות שונות האחת מן השנייה) ואני שואלת האם חברה בסדר גודל כמו פלאפון צריכה להשמיט פרטים כל כך חשובים מעניי הלקוחות כדיי להחתים אותם...? לאן הגענו ? למה במדינה הזו הכל חייב להיות כל כך מושחט....? למה הכל חייב להיות רע ומר ? למה היום אי אפשר לסמוך על ה"שכן ממול"? אם אתם שואלים מה נגמר בסופו של יום עם חברת פלאפון , הם מצידם , זו הבעיה שלי , אני חתומה על טפסים ( טפסים שנחתמו במרמה)..... מה הבירוקרטיה שעברתי... גהנום עלי אדמות, אני רודפת אחרי החברה יום וליל בתקווה שיש אי שם מישהו שיקשיב לריחשי ליבי ויבין את חומרת המירמה שעברתי.(אגב זה לא קרה , ואני מאמינה שזה גם לא יקרה). מקווה שאולי פיסת המידע הקטנה הזו תעזור לכמה מבינכם להבין לאן צריך ללכת ולאן לא . אני מקווה מאוד שעזרתי כאן רק לחלק להבין מי היא חברת פלאפון , ולמה אסור להתקרב אליה. על החתום לקוחה של חברת פלאפון במרמה. נ.ב. לכל הקוראים הראשונים , עזרו לי לעזור לעוד כמה תעבירו את הכתבה הזו לחבריכם, לבל הם יהיו הבאים בתור בחברת פלאפון. תודה מראש אביב בן שימול