הענין הוא כזה:
בת זוגתי ואני התארחנו בספא (מקווה שזה קשור לפורום למרות מה שקראתי את ההודעות שלכם נוכחתי לדעת שיותר מדברים על צימרים) הכל היה טוב ויפה עד למקרה מצער שהיא השתזפה במיטת שיזוף. בת זוגתי היא בהירת עור ואף שאלה את האחראית האם זה לא יגרום לכוויות והתשובה הייתה מה פתאום וכו וכו לאחר שימוש בהתקן היא חשה באי נעימות ואף נוכחה לגלות שהיא נשרפה. התלוננו בקבלה ונענינו שתוך יום זה אמור לעבור ואם לאו תתקשרו אלינו. כמובן שהכוויות לא עברו והיא סבלה מכל הענין , התקשרנו שוב והתלוננו שוב וננעינו שתוך שבוע יתקשרו אלינו לגבי הענין עברו שבועיים ואין קול ואין מענה, התקשרתי ולאחר שיחה עם האחראית שטיפלה במקרה אמרה שתבדוק למה הענין לא טופל ותחזור אלי . בינתיים אני בהמתנה של 24 שעות. ובכן, איך מקום שמעניק שרותים ללקוחות מתנער מאחריות מפגיעה בלקוח ואף לא מתפל במקרה כראויי??? פשוט אין כאן חשיבה לטווח הארוך שאי טיפול הולם בלקוח יכול לגרום לפגיעה בשרשת הכלכלית של אותו בית עסק עד כדי כך שלא ימליצו עליו ואף יזהירו אנשים אחרים.