עוגת צב ים

32שירלי

New member
עוגת צב ים

טוב, אז הלקוחה דחתה את ההגשה ליום חמישי בתיה , אז יש לי זמן טיפל׳ה להתייעץ. אני הולכת לעשות עוגת צב ים ירוק , אבל לא הכי סגורה איך בדיוק אעשה את השריון עם הקוביות (השלב אחרי כיסוי כיפה נמוכה בלבן) ואחרי זה הצבע והצוואר... האם מדביקים חתיכות בצק או שפשוט לצבוע בלבן את החיתוכים? הייתי שמה תמונה אבל אני כותבת מהטבלט אז לא יודעת איך שמים לינק.האפשר לראות בחיפוש של צב ים ירוק... בכול מקרה אשמח לכול רעיון לעזרה, מעדיפה מאילתורים ... תודה רבה !!!
 

Miss Cake1

New member
תראי לי אני עשיתי שריון של צב... אומנם לא צב ים אבל עדיין צב

לדעתי תעשי את כל השריון מחלק אחד בצבע שאת רוצה שהשריון יהיה , תעברי מעל עם מקל פיסולי לצורך סימון החריצים שעל השריון ואז תעברי על הסימון עם מכחול דק בצבע שמנת ואת יכולה ליצור מעין טשטוש של מעבריי צבע מהחריצים לכיוון הקוביות שבשריון.

 

32שירלי

New member
והצוואר והסנפירים?

לעשות בצבע כהה ואז לצבוע בלבן חריצים או להפיך, בצבע בהיר ואז להדביק את הכתמים...? לא ראיתי עוגת צב ים כחול, רק חום, ורובם עשו הדבקות למשל של שברי שוקולד...
 

Miss Cake1

New member
את הצוואר והסנפירים לפסלי בנפרד

ותחברי לגוף.
לגביי השריון אם תעשי הדביקו נראה לי ייצא פחות אסתטי לעין אלא אם כן את ממש ממש מדייקת.
מה שנראה לי הכי טוב זה שריון בצבע כהה, לעבור עם מקל פיסולי על הקווים בכדיי שיהיה לך כבר סימון קל לצבוע את הקווים עם מכחול וצבע בהירים.
תעשי ניסיון עם חתיכת בצק בצבע השריון , תעברי עם המקל פיסולי ותיראי איך נצבע לך בין החריצים.... תנסי לעשות מעט מעבריי צבע בניסיון הזה ותראי איך יוצא הכי יפה.
 

32שירלי

New member
איזה מקל פיסולי בדיוק?

כי עד עכשיו הייתי משתמשת בגלגל לחיצה, אבל בסיבובים לא משהו... איזה מקל חורץ ולא גורר איתו את הבצק ? ואני התחלתי באמת להדביק את האיברים, נראה כמה אני כשרונית בצביעה :)
 
למעלה