עודד, מה שלום המזוודה שלי?

odedg

New member
מזודה?

שמור עליה . האמת, שכחתי, אך בקרוב אעדכנך לגבכי זכויותיך. תודה על התזכורת
 

odedg

New member
מזוודה - התעלומה!

לאובדן מזוודה בטיול יש כמה היבטים. בטיסה, יש בדרך כלל התייחסות בכרטיס המZזכירה את המוגבלות של המוביל, בארץ ,ישראל קיבלה על עצמה אתאמנת וורשה ממנה עולה שהמוביל אחראי למה שקרה למזוודה (אם אבדה או ניזוקה) בכל מה שקשור להובלה. במקרים לא מעטים מגלגל המוביל האוירי את האחריות לשרותי הקרקע ו/או הרשות האחראית על שדה התעופה האחראית על נקיטת כל מה שצריך וניתן לשמור על המזוודות בהיותן בתחום שדה התעופה. במקרה כזה ויש הליך משפטי, ניתן לשקול לתבוע גם את שני הגורמים האלה. באשר לאמנת וורשה, היא מגבילה את האחריות לסכום קצוב של 20 דולר ארה``ב לק``ג. אם הצרכן מוכיח רשלנות, מגבלה זו אינה תופסת. מכאן אם יש במזוודה דברים בעלי ערך לנוסע, מומלץ לו לבבדוק עם המןביל כיצד להגן על ערכו בעזרת ביטוח מתאים. יש לשים לב שביטוחי חו``ל הסטנדרטיים (כגון אלה החינמיים של כרטיסי האשראי בינ``ל) אינם נותנים פתרון משביע רצון כלל לעניין, לפעמים אפילו אם עושים הרחבה. נא לקרוא את האותיות הקטנות לפני כל דבר אחר, לפני ולא אחרי...! כאמור גם בכרטיסים וגם אצל חברות התעופה וחברות הביטוח ניתן לקבל את ההנחיות כיצד לנהוג בקרות מקרה האובדן/נזק, וכדאי לפעול במדוייק
 
איחור קל

הנחיתה היתה ביום שישי ב 2:00 לפנות בוקר. המזוודה הגיעה ב 23:00 (ביום החלפה לשעון קיץ, כלומר מבחינתי 24:00) ביום שבת. השעה סבירה? מה אני מתלונן הם הביאו לי את המזוודה (אלעל) במקרה הקודם אני נסעתי להביא אותה.
 

odedg

New member
אז אולי...

תספר לנו מה הבעיה ואיך אתה רואה פתרון לה שתהיה מרוצה?
 
התנצלות

לגבי המקרה של אלעל (שישי לפנות בוקר עד שבת בלילה) מכתב התנצלות שמסביר 1. מדוע המזוודה הגיעה באיחור, 2. מה המדיניות שלהם לגבי איחורים(ללא מכתב,הבאת המזוודה,ללא פיצוי) 3. ואיך בפעם הבאה זה לא יקרה. לגבי המקרה האחר (חברת שכר) מכתב התנצלות שמסביר 1. מדוע המזוודה הגיעה באחור 2. מה המדיניות שלהם לגבי איחורים(ללא מכתב, ללא הבאה, ללא פיצוי) 3. ואיך בפעם הבאה זה יקרה אחרת.
 
למעלה