אחד יצטט מדריך זה, והשני מדריך אחר
בשביל זה, כמעט הצלחתי לעצור עצמי מלהשתתף בשרשור.
בכל מטוס, יש הנחיות דילול באויר, והנכון לפעול על פי מה שכתוב בספר המטוס הספציפי שפירושו לעיתים (כמו שאמר אילן מיטל) שבשדה שנמצא כדוגמה ב-3000 רגל QNH (וגם בפחות מכך אם התנאים מעלים את גובה הצפיפות), אתה צריך להתחיל המראה במצב מדולל.
אשר, אחד מצטט נוהל במטוס בעל פסיעה משתנה עם כן נסע מתקפל, ואחר מדבר על מטוס בלי פסיעה משתנה וכן נסע קבוע ושלישי מדבר על מטוס ירוק ולכן הנוהל שונה ממטוס למטוס.
ושימו לב, מדובר על גובה צפיפות! (כבר אמרתי , בהרצליה 2000 רגל פלוס ביום חם)
טייס שלא מסוגל לבצע את השלבים של בד"ח אחרי המראה, תוך כדי, רצוי שלא יטוס על מטוס קומפלקס.
ועוד הערה קטנה תעשו ניסוי בבד"ח לפני המראה, שימו 1000 סל"ד במנוע ודללו בעדינות (הרצליה לא במצדה) אתם תראו שהסל"ד עולה! כל מטוסי הבוכנה שלנו ב-GA עוברים, במוסך, כיול תערובת ל"עשירה במידה מסויימת" בגובה הקרקע. ז"א, כבר מראש, בהרצליה, אתם ממריאים בתערובת עשירה (בקצת כמובן).