מעבר לעובדה הבסיסית שבישראל ל40 אחוז מהמכוניות אין חניה פרטית והם חונים ברחוב, ולא יוכלו גם בעתיד הנראה לעיין לעבור לרכבים חשמלים,
עכשיו מסתבר שגם אלו שיש להם חניה וגרים בבנינים גבוהים שזה רוב המכוניות, לא יכולים ולא יוכלו בעתיד להתקין עמדות טעינה,
החוק תקוע בכנסת, אבל יותר גרוע, גם אם יעבירו אותו,
החוק מדבר שרק 20 אחוז מהחניות בבנינים חדשים יוכלו להתחבר לעמדות טעינה,
מה שאומר ש80 אחוז מתוך החניות בביניני מגורים ימשיכו להיות עם מנועי בנזין ודיזל גם בעתיד.
עכשיו מסתבר שגם אלו שיש להם חניה וגרים בבנינים גבוהים שזה רוב המכוניות, לא יכולים ולא יוכלו בעתיד להתקין עמדות טעינה,
החוק תקוע בכנסת, אבל יותר גרוע, גם אם יעבירו אותו,
החוק מדבר שרק 20 אחוז מהחניות בבנינים חדשים יוכלו להתחבר לעמדות טעינה,
מה שאומר ש80 אחוז מתוך החניות בביניני מגורים ימשיכו להיות עם מנועי בנזין ודיזל גם בעתיד.
מישהו ניתק את הזרם: כך תקועה ההסדרה של התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי בבתים משותפים
חשבתם שאפשר להתקין בקלות עמדת טעינה פרטית בבית משותף? תחשבו שוב. מבקר המדינה מצא שהממשלה הקודמת פירקה את רוב החסמים שהקשו על הקמת עמדות טעינה ביתיות לרכב חשמלי, אבל בשנה האחרונה הכל נתקע מחדש כי הכנסת עסוקה בנושאים אחרים
thecar.co.il