עוד ילד מבלבל מאובחן

3מרגו

New member
לא הבנת שזה מה שאמרו במראות?

והוסיפו שלפני שנה אולי לא היו בטוחים כמו עכשיו.(כלומר,עם הגיל זה יותר בולט לדעתם).אמרו שכייף מאוד להיות בקרבתו זה מה שמבלבל.לא את מומחים,נכון.
וטענו שהוא בתפקוד מאוד גבוה ואין מצב שלא יהיה בכיתה רגילה!
 

3מרגו

New member
ברור...בגן אשפוז יום מחזיקים עד גיל 7

(בערך כמו שבמסגרת המשך שלו אומרים "עד כיתה ו' לא מדברים על עזיבה).
אז הוא די בבעיה עם חומר לימוד.
 

3מרגו

New member
לא הבנתי

שימצאו מקומות אחרים לטיפול לו דווקא במראות?
איפה בכלל מחפשים טיפולים?
למשל,יש טיפול רגשי חינם בתחנה לבריאות נפש(חצי שנה בתור),אבל הם הדגישו שצריך פסיכולוג מומחה לאוטיזם.עד שלא סיימנו את האופרה לא לקחתי שם תור...
 
לא הבנתי כי בהתחלה לא כתבת

יאללה תתחילי לעבוד חזק על כיתה רגילה.
ואם יגידו לך "אבל הפרופסור השני כתב כיתת תקשורת"-אז מראות יותר מומחים ותשלחי אותם לדבר עם מראות.
חוץ מזה חשוב מאוד שתתני טיפולים לנושא התקשורת-כי עד היום הוא לא קיבל ובשילוב פרטני אין.
אגב איזו דרגת חומרה הם רשמו לו-סתם בשביל הסקרנות?
 
תנסי אולי ללמד אותו בקיץ או להשיג לו מורה פרטית לקיץ

כך שיגיע מוכן. אני לא זוכרת בדיוק בן כמה הוא, אבל עד כמה שזכור לי הוא צעיר, כך שזה לא הרבה חומר להשלים.

יש מקצועות שאין חשיבות להשלמת חומר, כמו תורה וכו'.

זה חשוב רק במקצועות שבנויים נדבך על נדבך, שזה בעצם רק אנגלית וחשבון וקצת הבנת הנקרא.

מומלץ לעבוד על זה בקיץ.
 
הסבר של דברי

קשה לי להאמין שמראות המליצו על שילוב בכיתה רגילה כדי שלא יהיו טיפולים במסגרת ותבואי לטפל אצלם.
לא מאמינה שחסרים להם מטופלים.
אני בהחלט חושבת שזה רעיון מעולה לעשות טיפולים במראות.
 

3מרגו

New member
עוד ילד מבלבל מאובחן

נגמרה אופרת סבון.קיבלנו אבחנה.אחרי 5 שנים עם חולי נפש.כמה עצוב.
איזה פיצוי.בהמלצות כיתה רגילה עם סעיית!!!
מזל שלא קיבלו החלטה בועדה לפני כמה ימים.שלא קיבלו המלצה של הרופא שכתב "דרגת החמרה 2 וכיתת תקשורת".אחרת הייתי צריכה לערער.עכשיו צריך להעביר את האבחון פסיכולוגי פלוס ההמלצות לעירייה.
ולחשוב איך הילד הזה ייכנס לכיתה שכולם מכירים כבר שנתיים.שלא נדבר בין פער בלימודים.כי אצל חולי נפש משקיעים בעיקר ברגשות.
 

3מרגו

New member
כן,אמרו שאם יהיו בעיות עם עירייה

לפנות אליהם.
שכחו לכתוב דרגה וסוג מסגרת. אני הזכרתי כי אמרתי שאני יודעת מהורים אחרים.
יוסיפו דרגה 2 והמלצה על כיתה.
כרגיל,חושדת...
הרי יש להם אינטרס להמליץ על שילוב. כי אז אני אבוא לטיפולים. מאשר כיתת תקשורת שלא יצא להם כלום?
לא כך?
 

3מרגו

New member
נראה קודם שעירייה מקבלת את המלצתם

עם אנגלית אין בעיה כי הוא בחוג.
אולי חילוק וכפל צריך להשלים.
 

3מרגו

New member
זה רעיון נפלא

אם יסתדר לי עם עבודה או/ו חברה בתשלום שמסיעה.
 

3מרגו

New member


 

3מרגו

New member
רציתי להזכיר באיזה מצב מטורף הייתי אחרי ביקור אצל אפטר

אין בשניידר אבחון אוטיזם.אז הוא המליץ על פסיכודידקטי.
עוד הייתי צריכה לרוץ לעוד אבחון במקביל???קיבלתי החלטה שלא וצדקתי.האם שם היו עולים על זה?מי יודע.
נכון שאם לא היו קובעים אוטיזם ועכשיו הייתי רצה לשם הייתי מפסידה זמן יקר ונשארת עם אותה מסגרת בינתיים.
אפשר להגיד סוף טוב.בלי פסיכודידקטי
.נעשה שיהיה צורך.
 

TikvaBonneh

New member
מהרבה סיבות

בחטיבה נתנו לו 25% הארכת זמן שזה ממילא לא הספיק לו ברוב המבחנים והמורים נתנו לו על דעת עצמם הרבה יותר. לדעתי היו נותנים לו גם בלי שום איבחון, רק כי הבינו את הצורך.
במבחן הרישמי של תכנית בר אילן הוא אכן קיבל הארכת זמן והתקבל לתכנית, אבל היא לא מתאימה לילד שזקוק להארכת זמן! כל העניין בבר אילן זה לעשות את אותן חמש יחידות מתמטיקה בפחות זמן, לא ביותר זמן...
ובתיכון הוא עבר לחינוך המיוחד, ושם ההתאמות נקבעות ע"י צוות בית הספר מתוך הכרותם את הילד, בלי צורך באיבחון שכתבה פסיכולוגית שלא מבינה באוטיזם.
 
שאלתי כי אנחנו חושבים לערוך אבחון כזה לאחד הילדים שלנו

הנקודה היא, שאנחנו מרגישים שהילד חכם מאוד ויכול יותר, אבל הציונים שלו מאוד נמוכים, ואנחנו לא מבינים ממה זה נובע.
אין לנו עניין דווקא בהתאמות, אלא בהבנה מה הגורם לכך שהילד שלדעתנו ולדעת הצוות מאוד חכם, לא מקבל ציונים מתאימים אלא ציונים נמוכים למדי.

את חושבת שזה יכול לעזור לנו להבין ולתת לנו כיוון לעזור לילד או שעדיף משהו אחר?
 
למעלה