מהרבה סיבות
בחטיבה נתנו לו 25% הארכת זמן שזה ממילא לא הספיק לו ברוב המבחנים והמורים נתנו לו על דעת עצמם הרבה יותר. לדעתי היו נותנים לו גם בלי שום איבחון, רק כי הבינו את הצורך.
במבחן הרישמי של תכנית בר אילן הוא אכן קיבל הארכת זמן והתקבל לתכנית, אבל היא לא מתאימה לילד שזקוק להארכת זמן! כל העניין בבר אילן זה לעשות את אותן חמש יחידות מתמטיקה בפחות זמן, לא ביותר זמן...
ובתיכון הוא עבר לחינוך המיוחד, ושם ההתאמות נקבעות ע"י צוות בית הספר מתוך הכרותם את הילד, בלי צורך באיבחון שכתבה פסיכולוגית שלא מבינה באוטיזם.