עוד כמה מלים על הבחירות ותוצאותיה

yariv v v

New member
עוד כמה מלים על הבחירות ותוצאותיה

כל כך מצחיק, שזה עצוב. למחצית (פלוס מינוס) מאזרחי המדינה כלל לא איכפת ממה שקורה ויקרה בארץ, אם להסתמך על אחוזי ההצבעה העלובים.אבל להתבכיין אחר-כך---בזה כולם אלופים, מן תחביב של יהודים,כנראה .העיקר שישבו בבית קפה/חוף הים/קניון ביום הבחירות. החרדים כרגיל,ממושמעים וצייתנים לרב,הצביעו בהמוניהם,והתוצאה לפנינו:מיעוט באוכלוסיה,שתרומתו למדינה ולחברה מיזערי-יכתיב לנו את סדר היום הלאומי-תקציבי-מדיני.האבסורד בהתגלמותו. הגימלאים,שאני רוחש להם כבוד מעצם גימלאותם, עדיין המומים מהשלל הרב שנפל לידיהם.אלא מה?...הם בעצמם לא יודעים עדיין לאן פניהם מועדות.ייקח להם קצת זמן כנראה לגבש מצע מסודר. טוב, מה איכפת להם?..הם בלאו הכי בפנסיה.כלום לא בוער להם. פאתטי מה שקורה פה.
 

ענבר.

New member
אכול ושגול כי מחר תיבול

זו המנטרה. זו האופנה. ה"אכפתיות הבוגרת" שמפוגנת ע"י האזרחים, מדהימה אותי בכל פעם מחדש. להתבכיין, לקטר, להעביר ביקורת, לדעת הכל יותר טוב, בזה אנחנו באמת אלופים. אלופים פולנים. החרדים חוגגים פעמיים - פעם אחת, בגין כמות המנדטים שנפלה בחיקם ופעם שניה את נפילת שינוי. החגיגה האמיתית, המושחתת, שלהם תהיה כשמשרד הפנים יכבש על ידם. לגבי הגימלאים והכבוד, כולנו נהיה שם פעם, לא? אני בעד יצוג הגמלאים בכנסת, בממשלה ובכל מקום אחר, אבל תחת מטריה רחבה של מפלגה גדולה ולא כסיעה סקטוריאלית עצמאית. (אני בטוחה שמפלגת העבודה אוכלת היום את הצפורניים על השאננות שלהם כלפי הגימלאים וחוסר רצונם לצרף אותם אליהם). זה רק ענין של זמן שהבוחרים יבינו שהפתק שלהם עבור הגימלאים, שהביע את שנאת המן יותר מאשר את אהבת מרדכי, היה טעות. נבחרי הגימלאים מגיעים ממקומות עבודה עם וועדי עובדים חזקים שדאגו להם לפנסיות מטיבות ושמנות. זה פאתטי. עוד לא עברו יומיים וחצי מיום הבוחר והם כבר במרתון של קואליציות עם מפלגות שאין בינן לבין המצע החברתי שלהם כלום ואפס.
 

yariv v v

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה.

קלעת בול לגבי הדתיים והגימלאים. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר
 

softy

New member
גם לא להצביע

זה סוג של הצבעה. אנשים העדיפו להצביע ברגליים [שלא לקחו אותם אל הקלפי] על מנת להראות לפוליטקאים שלנו מה הם חושבים על הבחירות ועל הנבחרים. זוהי מחאה לגיטימית בעיניי.
 

ענבר.

New member
אם אתה קורא ל-לא להצביע

הצבעה, אני אוסיף שזו הצבעה ילדותית. מאוד ילדותית. מאוד לא בוגרת. כשיחליטו במדינה המטורפת הזו, שיום בחירות לא אמור להיות יום שבתון בתשלום (!!!!!!!!) תראה שאחוז ההצבעה עולה פלאים.
 
נעים מאוד.

שמי אנה ליזה ואני אינפנטילית. מישהו ראה בשישי האחרון ארץ נעדרת?
 

North Of Dark

New member
כן אבל..

יכול ליהיות נגיד ש.. מפלגת הגימלאים באמת תדאג לעתיד הרחוק שלנו? ולא סתם תעסוק בשיחות עם ראשי ממשלה אחרים? אולי זה מה שמכר כאן את התוצאות הלא צפויות. אנשים באמת הבינו שאולי הם ידאגו לעתיד,כי רק על זה מדבר המצע שלהם. על פנסיה וכל הדברים שקשורים לגיל הזהב. שבסופו של דבר כל אחד יהיה בו.
 
למעלה