עוד כשבועיים נס הרים חוגגת - תחרות מיוחדת ברמה בינלאומית ...
מצורף לינק מבייקפאנל כתבה ממש מושקעת
http://bikepanel.com/p/33047
במידה ועורך בייקפאנל שמר על כושרו יש מצב שיתפוס מקום בפודיום במקצה הנג"ש של מלך ההר בקטגורית 40-50 .
תמיד אמרתי לכל רוכב שהייתי בקשר שנס הרים זו העלייה הכי טובה שיש בארץ (יש לזה כל מני תיאוריות בכתבה יש התייחסות מסוימת לנושא ).
בעבר לפני עידן הקומפקט היו קראנקים גדולים וקסטות קטנות הקושי היה גם פיזי בגלל יחסי העברה גבוהים .
היום לכולם יש יחס העברה קל עד קל מאוד ומי שבכושר מצליח לסובב יותר מהר עולה ומטפס מהר .
אני בעשור הקודם רכבתי כ 22 דקות את קטע הנג"ש זה זמן בנוני לגלאי 50 פלוס - היום אני נוגע ב 63 .
אבל אני מוכן לשלם כפול וגם יותר על השתתפות במידה והיו תופרים לי קטגוריה בלי קשר לגיל
מקצה מיוחד מי עולה בהילוך הכבד ביותר . ( זה ידרוש גם הגבלת הילוכים ממש טכנית ).
בזה למרות גילי המבוגר אני מרגיש עדיין חזק לפני כמה חודשים עליתי את נס הרים על הפלטה הכי גדולה 53 = 53/23 יחס העברה 2.3
זה יחס כמעט כפול ממה שרוב הרוכבים מטפסים היום בעידן קומפקט וקסטות גדולות .
אריה סדובניק
מצורף לינק מבייקפאנל כתבה ממש מושקעת
http://bikepanel.com/p/33047
במידה ועורך בייקפאנל שמר על כושרו יש מצב שיתפוס מקום בפודיום במקצה הנג"ש של מלך ההר בקטגורית 40-50 .
תמיד אמרתי לכל רוכב שהייתי בקשר שנס הרים זו העלייה הכי טובה שיש בארץ (יש לזה כל מני תיאוריות בכתבה יש התייחסות מסוימת לנושא ).
בעבר לפני עידן הקומפקט היו קראנקים גדולים וקסטות קטנות הקושי היה גם פיזי בגלל יחסי העברה גבוהים .
היום לכולם יש יחס העברה קל עד קל מאוד ומי שבכושר מצליח לסובב יותר מהר עולה ומטפס מהר .
אני בעשור הקודם רכבתי כ 22 דקות את קטע הנג"ש זה זמן בנוני לגלאי 50 פלוס - היום אני נוגע ב 63 .
אבל אני מוכן לשלם כפול וגם יותר על השתתפות במידה והיו תופרים לי קטגוריה בלי קשר לגיל
מקצה מיוחד מי עולה בהילוך הכבד ביותר . ( זה ידרוש גם הגבלת הילוכים ממש טכנית ).
בזה למרות גילי המבוגר אני מרגיש עדיין חזק לפני כמה חודשים עליתי את נס הרים על הפלטה הכי גדולה 53 = 53/23 יחס העברה 2.3
זה יחס כמעט כפול ממה שרוב הרוכבים מטפסים היום בעידן קומפקט וקסטות גדולות .
אריה סדובניק