עוד לא התעוררתם? קצת בדיחות

  • פותח הנושא frige
  • פורסם בתאריך

frige

New member
עוד לא התעוררתם? קצת בדיחות

אישה אחת בודדה רושמת הודעה בעיתון שהיא מחפשת גבר "שלא יברח ממני אחרי כמה זמן, שלא יכה אותי ושיהיה שווה במיטה". כל כך הרבה אנשים מתדפקים על דלת ביתה ואף אחד מהם לא עונה לקריטריונים שהיא מחפשת. יום אחד נשמע צילצול הפעמון, האישה פותחת את הדלת ולא רואה אף אחד מולה. סוגרת את הדלת ושוב צילצול בפעמון, שוב פותחת את הדלת ולא רואה אף אחד, לפתע היא שומעת קול, מורידה את ראשה וראשה גבר בפתח הדלת ללא רגליים וידיים. האישה בבהלה שואלת אותו מה הוא רוצה והוא עונה לה שהוא הגיע בקשר למודעה. "אין לי רגליים כך שלא אוכל לברוח, אין לי ידיים כך שלא אכה אותך לעולם" "ומה עם הקריטריון השלישי?" היא שואלת. הגבר עונה לה: "ואיך לדעתך הגעתי ללחוץ על הפעמון?!".
 

frige

New member
ברוח שאלת מיליון ה-$ של דפנה

מוכר בדוכן פיס מגלה שזקן אחד שממלא אצלו טופס לוטו מדי שבוע, זכה בפרס הגדול 16 מיליון ש"ח. המוכר אינו יודע מה לעשות ואיך לבשר לזקן חולה הלב שהוא זכה מחשש שיחטוף התקף לב. מגיע הזקן כמדי שבוע לדוכן והמוכר שואל אותו: "תאמר לי חביבי, מה היית עושה אם הייתי מבשר לך שזכית ב-16 מיליון ש"ח?" הזקן בלי היסוס: "הייתי נותן לך חצי מהסכום". המוכר באותו הרגע קיבל התקף לב.
 

frige

New member
באותו עניין

ג'ק החליט לעשות סקי עם חברו, בוב. הם העמיסו את הג'יפ ונסעו צפונה. לאחר מספר שעות נתקלו בסערה איומה, נכנסו לחווה סמוכה וביקשו מהאישה החתיכה שפתחה להם את הדלת רשות להישאר ללון ללילה. "אני יודעת שמזג האוויר איום שם בחוץ וכל הבית הענק הזה הוא שלי, אבל התאלמנתי לא מזמן," היא הסבירה, "אני דואגת מה יגידו השכנים אם אתן לכם להישאר בביתי . " "אל תדאגי," אמר ג'ק. "נשמח לישון במחסן. ואם מזג האוויר ישתפר, נצא מפה עם אור ראשון" . האישה הסכימה, שני הגברים הלכו למחסן ונשכבו לישון.... בבוקר מזג האוויר השתפר והם נסעו משם ונהנו מסוף שבוע נפלא של סקי. כעבור כתשעה חודשים, ג'ק קיבל מכתב לא-צפוי מעורך-דין . לקח קצת זמן להבין, אך בסופו של דבר הבין שהמכתב הגיע מעוה"ד של אותה אלמנה יפה שפגש בסוף השבוע של הסקי. הלך לבקר את חברו, בוב, ושאל: " בוב , האם אתה זוכר את האלמנה החתיכה מהחווה בה נשארנו בחופשת הסקי שלנו בצפון?" " כן," ענה בוב. האם קמת באמצע הלילה, הלכת וביקרת אותה ? "כן," הודה בוב במבוכה. "אני חייב להודות שכך עשיתי." "והאם השתמשת בשם שלי במקום לומר לה את שמך ? " פניו של בוב הפכו אדומות והוא אמר, "כן, חבר. אני מצטער. למה אתה שואל ? " היא נפטרה והשאירה לי הכל !
 

S r 35

New member
שמחה לראות שאת מתאוששת

התמונות של הילדים מ-ק-ס-י-מ-ו-ת ! תרגישי טוב
 

frige

New member
../images/Emo51.gifשרה יקירתי, התגעגעתי../images/Emo24.gif

 

S r 35

New member
גמני ../images/Emo24.gif

תרגישי טוב ו ... תשמרי על הנכס
- יש לי חברה עם חותן עיראקי וזה מה שהוא היה אומר לה כל הזמן, בתקופה ההריונית שלה. ברצינות - תשמרי על עצמך. שמחה לראות אותך כאן. אני בתקופה עמוסה קצת עכשיו, אבל משתדלת לבקר מדי פעם.
 

dafgol

New member
../images/Emo6.gif איזה כיף שחזרת וחזרת לעצמך ../images/Emo25.gif

 

לולי72

New member
שריתי, ברוכה השבה אלינו

מה שלומך? התגעגענו. אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב. מחרתיים זו הבדיקה הגורלית המפחידה ואני כבר מוכנה עם נקסין ואנטיביוטיקה ולא אכפת לי לעשות אותה בהרדמה, אבל הרופא לא מסכים. מקווה שיהיה בסדר.
 
למעלה