עוד מכה לפלאפון

1אריאלה

New member
עוד מכה לפלאפון

מצורפת כתבה ב THEMARKER עכשיו זה מובן למה במבצעים האחרונים של פלאפון הלקוחות מחויבים להוציא לפחות שיחה אחת בחודש
 

שלומר

New member
עוד מכה ללקוחות...

אריאלה, מוטב תנסי להשקיע אנרגיה במחשבה, כיצד לשפר את איכות השרות ללקוח, במקום להוציא כל כך הרבה אנרגיה בחיפוש השלילי אצל החברות המתחרות. אין חברה מושלמת, אך התנהגותך מרחיקה את סלקום מהגדרת המושג "שלמות". חג שמח ורגוע !
 

oleg_kh

New member
נו אז..?

פרסמו משהו שידוע כבר שנים.. לא ידיעה מרעישה במיוחד.
 

1אריאלה

New member
לא היתה כאן כוונה להכפיש

בסה"כ רציתי להראות מהלך של חשיבה עיסקית. פלאפון הגדירה מחדש את מושג המנוי הפעיל שלה ותוך כדי הכניסה סעיף חדש למבצעיה שמחייב הוצאת שיחה פעם בחודש. די חכם דוקא.
 

oleg_kh

New member
אף לא אמר שהכפשת

פשוט אלה ידיעות ישנות, כל מי שיש לו איזשהוא קשר לתחום הסלולר בארץ יודע את זה.
 

m e i r

New member
קצת פרטים רבותיי

בניגוד למה שאומרת אריאלה, המהלך של ההגדרה מחדש של מנוי פעיל, אינו המצאה של פלאפון או של גלברד אלא דווקא השיטה המקובלת ברוב העולם. פרטנר, למשל סופרת את מספר מנוייה בשיטה זו כבר זמן רב, ייתכן שאף מתחילת פעילותה. השיטה הזו היא דרישת הבורסה בניו יורק, ובורסות אחרות בעולם, וכך כשפרטנר מדווחת על 1.5 מיליון לקוחות, הכוונה ללקוחות שהכניסיו כסף לחברה בששת החודשים האחרונים. מה שנאמר בכתבה הוא בהחלט לא מכה לפלאפון, אלא מעיד דווקא על עלייה לפסים חיוביים. אני מניח שפעולה זו היא אחת מהפעולות שבדרך להנפקה בבורסה. אגב, אריאלה לא שמה לב כנראה לסיום הכתבה, שכן נאמר שם במפורש שאילו סלקום היתה נוהגת באותה שיטה, היה מצטמצם מספר לקוחותיה המוצהר מ2.3מיליון ל1.9 מיליון "בלבד" (שגם זה, עדיין מספר 1 בישראל באופן זמני). אגב, תודה לאריאלה, בכנות, כי, מאמר זה מאוד עזר לי בעבודה שאני מכין, ואין לי מושג איך פספסתי אותה.
 

1אריאלה

New member
שיט..... עזרתי למאיר..... ../images/Emo8.gif

בכיף... אבל בוא נדבר ברצינות, פלאפון לא תעלה על פסים חיוביים כל עוד בזק שולטת בה. שיטת הספירה לא חדשה בעולם, אבל היא חדשה לגבי פלאפון. בקשר לחלק האחרון בכתבה: גם לי המס´ 2.3 מיליון נראה קצת מוגזם אבל אתה לא יודע מהו האמיתי עד שלא סופרים במדויק, לא יודעת איך הגיעו ל 1.9 מיליון.
 

שלומר

New member
אנרגיות מבוזבזות...

גם שיחה של 3 שניות נחשבת לשיחה עפ"י הקריטריונים של פלאפון, לשמירת הזכויות. כלומר, בפחות מ- 10 אג´ הלקוח יכול לשמור על זכותו. השקעת האנרגיה של הלקוח האמור, לשמירת זכויותיו לתעריף זול, פחותה בהרבה מהאנרגיה שאת משקיעה בהשמצת חברות מתחרות.
 
למעלה