רשמתי את זה
ממש מעלייך בתגובה. בכל אופן- היו לי חברים שהשתתפו (אופנוענים), לפי מה שאמרו להם נהגי האוטובוס עברו הכנות, הנהגים החדשים- הם עדיין חדשים, עוד לא שכחו את התאוריה, האופנוענים- חלק מהשאלות לא היו רלוונטיות לאופנועים, 65+ דווקא היו במקום הגיוני, בשלב מסויים חייבים לעשות ריענונים. מוניות היו גם כן יותר טובים ממה שחשבתי. עכשיו לעיקר- למה אני חושב שכל זה בילבול מוח:
את הנהגים החדשים אמנם בחרו אקראית, אבל לא עברה יותר מחצי שנה מקבלת הרישיון שלהם.
מוניות ואוטובוסים- אותם בחרו מתוך אלפי או עשרות אלפים של נהגים, בחרו את הטובים ביותר בארץ ושלחו.
נהגי בוס- כנראה אותו הדבר.
את הקבוצות של 65+ והאופנוענים בחרו באקראיות, לא נתנו לדוגמה ל"מועדון האופנוענים הישראלי" לבחור ע"י מיבחנים, מי שרצה נירשם, ועשו הגרלה מי מגיע ומי לא...
נהגי אוטובוסים, מוניות ונהגי בוס- עוברים פעם בחודש +/- ריענון כללי תעבורה. נראה לי מכור מידי, נראה לי דבילי מידי...