עוד מקרה גלגלים...
מקרה מוזר (או שלא) היום בבארי - קימה מושקעת בחמש בבוקר ונסיעה של שעה וחצי לצורך הסנפת הסינגל הסתיימה לאחר כשניים וחצי קילומטר עם חישוק אחורי שעשה סיבוב כמעט שלם סביב עצמו לאחר שלא הסכים לקחת את אחת הפניות בצורה ספורטיבית יותר, מה שהיה מעניין זה שלאחר העצירה הכפוייה תןך כמה שניות השפיץ הסורר כניראה התיישר והגלגל חזר לצורתו הטבעית. כמובן חזרתי ברכיבה מה יותר איטית וישרה אל הארבעה גלגלים הממוזגים והמשעממים ועצרתי בדרך חזרה אצל אחד המכונופנים, הוא בדק אותו ולא מצא שפיץ שלא ניראה מתוח או ניראה עקום, היה צורך ביישור קל וזהו. שאלתי היא האם אפשר לסמוך על היישור הזה ולהמשיך בדיוושים כאילו לא קרה כלום או שאני צפוי לסכנת התקפלות קרובה נוספת בדרופ הבא שאחליט לנסות לקחת. מה שמלחיץ אותי זה שלא מצאו את השפיצים הבעייתיים. אגב הגלגל הוא של בונטרייגר כנראה באיכות סבירה שעבר כבר בערך 8.5K קילומטרים, מה שעושה אותו די ותיק.
מקרה מוזר (או שלא) היום בבארי - קימה מושקעת בחמש בבוקר ונסיעה של שעה וחצי לצורך הסנפת הסינגל הסתיימה לאחר כשניים וחצי קילומטר עם חישוק אחורי שעשה סיבוב כמעט שלם סביב עצמו לאחר שלא הסכים לקחת את אחת הפניות בצורה ספורטיבית יותר, מה שהיה מעניין זה שלאחר העצירה הכפוייה תןך כמה שניות השפיץ הסורר כניראה התיישר והגלגל חזר לצורתו הטבעית. כמובן חזרתי ברכיבה מה יותר איטית וישרה אל הארבעה גלגלים הממוזגים והמשעממים ועצרתי בדרך חזרה אצל אחד המכונופנים, הוא בדק אותו ולא מצא שפיץ שלא ניראה מתוח או ניראה עקום, היה צורך ביישור קל וזהו. שאלתי היא האם אפשר לסמוך על היישור הזה ולהמשיך בדיוושים כאילו לא קרה כלום או שאני צפוי לסכנת התקפלות קרובה נוספת בדרופ הבא שאחליט לנסות לקחת. מה שמלחיץ אותי זה שלא מצאו את השפיצים הבעייתיים. אגב הגלגל הוא של בונטרייגר כנראה באיכות סבירה שעבר כבר בערך 8.5K קילומטרים, מה שעושה אותו די ותיק.