עוד נסיגה ברק"ל ירושלים

מצב
הנושא נעול.

h o y a

New member
עוד נסיגה ברק"ל ירושלים

עוד נסיגה ברק"ל ירושלים
לאחר פירוק מסילת הרק"ל בהר הרצל לפני כמספר שבועות פורקה היום (או בעצם נותצה) גם יציקת הבטון עליה מונחת המסילה
 
עצוב, אבל כבר הודיעו על כך

עוד נסיגה ברק"ל ירושלים
לאחר פירוק מסילת הרק"ל בהר הרצל לפני כמספר שבועות פורקה היום (או בעצם נותצה) גם יציקת הבטון עליה מונחת המסילה
עצוב, אבל כבר הודיעו על כך
הופיעה כבר בפורום הודעה על כך שלצער כולם היציקה והפסים הונחו לא נכון בכל ציר הרצל, ולכן יפורקו ויונחו מחדש.
 
בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד ע

עוד נסיגה ברק"ל ירושלים
לאחר פירוק מסילת הרק"ל בהר הרצל לפני כמספר שבועות פורקה היום (או בעצם נותצה) גם יציקת הבטון עליה מונחת המסילה
בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד ע
בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד עימן גם יציקות הבטון . (ראו הודעה קודמת שלי בעניין )דובר חברת סיטי פס מסר בתגובה מוזרה שהם מסירים בגלל שהם רוצים את " המסלול הכי איכותי "להגדרתו שניתן להשיג בגדול לטעמי זה תירוץ עלוב לחברה שמנסה להצדיק את התנהלותה הכושלת עוד טרם הפעלת הרכבת יחד עם העובדה המרה שהמסילות הונחו עם בעיות גיאומטריות שהיו ניתנות למניעה אם היו מודדים כמו שצריך וחושבים פעמיים לפני כן .אני לא רוצה לחשוב אילו צרות יהיו לנו כאשר הם יפעילו את הקו
 

ydb17

New member
חבר'ה, אולי מספיק כבר עם ההגזמות

בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד ע
בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד עימן גם יציקות הבטון . (ראו הודעה קודמת שלי בעניין )דובר חברת סיטי פס מסר בתגובה מוזרה שהם מסירים בגלל שהם רוצים את " המסלול הכי איכותי "להגדרתו שניתן להשיג בגדול לטעמי זה תירוץ עלוב לחברה שמנסה להצדיק את התנהלותה הכושלת עוד טרם הפעלת הרכבת יחד עם העובדה המרה שהמסילות הונחו עם בעיות גיאומטריות שהיו ניתנות למניעה אם היו מודדים כמו שצריך וחושבים פעמיים לפני כן .אני לא רוצה לחשוב אילו צרות יהיו לנו כאשר הם יפעילו את הקו
חבר'ה, אולי מספיק כבר עם ההגזמות
סה"כ 60 מטר ולהזכירכם הם ה-60 המטר הראשונים שהמכונה עשתה על רטוב והבעיה לא גיאומטרית ולא בטיח בכל 30 מטר צריך להיות רווח של מטר לצורך ניקוז המסילות וקרה שזה לא קרה בדיעבד יכלו גם לחצוב את המטר הזה אבל החליטו שיציקה מחדש עדיפה על חציבה משום שהיא יכולה לערער את יציבות הבטון אז דחילק, מספיק עם ההגזמות! תנו צ'אנס
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני מקווה שאתה צודק.

חבר'ה, אולי מספיק כבר עם ההגזמות
סה"כ 60 מטר ולהזכירכם הם ה-60 המטר הראשונים שהמכונה עשתה על רטוב והבעיה לא גיאומטרית ולא בטיח בכל 30 מטר צריך להיות רווח של מטר לצורך ניקוז המסילות וקרה שזה לא קרה בדיעבד יכלו גם לחצוב את המטר הזה אבל החליטו שיציקה מחדש עדיפה על חציבה משום שהיא יכולה לערער את יציבות הבטון אז דחילק, מספיק עם ההגזמות! תנו צ'אנס
אני מקווה שאתה צודק.
למרות שראיתי קטע ארוך יותר מ-60 מטר שהוסר. אפשר לדעת מה הם מקורותיך?
 
תשמע היטב: הבעיה הינה גיאומטרית:

חבר'ה, אולי מספיק כבר עם ההגזמות
סה"כ 60 מטר ולהזכירכם הם ה-60 המטר הראשונים שהמכונה עשתה על רטוב והבעיה לא גיאומטרית ולא בטיח בכל 30 מטר צריך להיות רווח של מטר לצורך ניקוז המסילות וקרה שזה לא קרה בדיעבד יכלו גם לחצוב את המטר הזה אבל החליטו שיציקה מחדש עדיפה על חציבה משום שהיא יכולה לערער את יציבות הבטון אז דחילק, מספיק עם ההגזמות! תנו צ'אנס
תשמע היטב: הבעיה הינה גיאומטרית:
בשדרות הרצל, מול בתים 64 ו-66 למשל, קיימת בעיה גיאומטרית של הפרשי גבהים בלתי אפשריים ומסוכנים עם הכביש. זה או לעקור את המסילה ולהקימה כאשר פני המסילה גבוהים בכ- 18 ס"מ מהקיים או לעקור את הכביש לחלוטין ולסלול אותו מחדש בכ- 18 ס"מ נמוך יותר - פעולה בלתי אפשרית כיום אלא אם תתבצע בגירה הרמטית ויבוטל ציר הרצל למשך חודש ימים - דבר בלתי אפשרי. המידע ניתן בחסות אחד מהקבלנים המקימים.
 
בגירה = סגירה.

תשמע היטב: הבעיה הינה גיאומטרית:
בשדרות הרצל, מול בתים 64 ו-66 למשל, קיימת בעיה גיאומטרית של הפרשי גבהים בלתי אפשריים ומסוכנים עם הכביש. זה או לעקור את המסילה ולהקימה כאשר פני המסילה גבוהים בכ- 18 ס"מ מהקיים או לעקור את הכביש לחלוטין ולסלול אותו מחדש בכ- 18 ס"מ נמוך יותר - פעולה בלתי אפשרית כיום אלא אם תתבצע בגירה הרמטית ויבוטל ציר הרצל למשך חודש ימים - דבר בלתי אפשרי. המידע ניתן בחסות אחד מהקבלנים המקימים.
בגירה = סגירה.
 

מלפוף

New member
הדברים שמספרים לציבור.....

חבר'ה, אולי מספיק כבר עם ההגזמות
סה"כ 60 מטר ולהזכירכם הם ה-60 המטר הראשונים שהמכונה עשתה על רטוב והבעיה לא גיאומטרית ולא בטיח בכל 30 מטר צריך להיות רווח של מטר לצורך ניקוז המסילות וקרה שזה לא קרה בדיעבד יכלו גם לחצוב את המטר הזה אבל החליטו שיציקה מחדש עדיפה על חציבה משום שהיא יכולה לערער את יציבות הבטון אז דחילק, מספיק עם ההגזמות! תנו צ'אנס
הדברים שמספרים לציבור.....
לא הורסים 60 מטרים של בסיס בגלל ששכחו את הניקוזים. מישהו עשה שם פאשלה, בין אם בתכנון ובין אם בביצוע. במידה ובאמת שכחו את מעברי הניקוז, יכלו לנסר את הקטע הבעייתי החוצה מבלי להכות ולו מכה אחת בפטיש. מישהו עשה שם פאשלה, כולם עושים פאשלות, חבל שהפאשלות הן על גבו של משלם המיסים. נ.ב, מה שלומכם?
 
אין לך מושג כמה שאתה צודק !!! ../images/Emo24.gif הלוואי

הדברים שמספרים לציבור.....
לא הורסים 60 מטרים של בסיס בגלל ששכחו את הניקוזים. מישהו עשה שם פאשלה, בין אם בתכנון ובין אם בביצוע. במידה ובאמת שכחו את מעברי הניקוז, יכלו לנסר את הקטע הבעייתי החוצה מבלי להכות ולו מכה אחת בפטיש. מישהו עשה שם פאשלה, כולם עושים פאשלות, חבל שהפאשלות הן על גבו של משלם המיסים. נ.ב, מה שלומכם?
אין לך מושג כמה שאתה צודק !!!
הלוואי
שיכולתי לפרט יותר.... הפאשלה שם היא יותר נוראה מנוראה ! הכל לא בסדר ! גם משקרים לציבור ומוציאים הודעות שקריות לעיתונות. פשוט שקרנים מתועבים ! האמת היא הרבה יותר חמורה מכל מה שנכתב כאן ! הכל הונח שם בצורה לא נכונה, לא מקצועית ובחלק מן המקומות עבדו עם מכונה שאין לה שום עתיד... ביום ראשון יתקיים דיון ארוך על הסוגיה במשרד התחבורה וככל הנראה חברת "סיטי-פס" תיענש קשות מאוד. כרגע היא מבטיחה למסור את הקו ביוני 2010 אך אין שום סיכוי שבעולם לתאריך זה. הצפי האמיתי עליו מדברים בחדרי חדרים הינו ינואר 2012. וגם תאריך זה מוקדם מדי להערכת מעורבים בענין... לא אתפלא אם הרק"ל בתל-אביב תיפתח קודם.... "סיטי-פס" הוכיחה אזלת יד משוועת ויש מקום לפתוח מחדש את המכרז ולראות באם ניתן להעביר את הזיכיון לחברות אחרות שהשתתפו במכרז ואשר יכולתן הכספית/מקצועית רבה באופן משמעותי. אחד מפגמי העשייה הוא צוות תכנית אב לתחבורה בירושלים. צוות זה בשלמותו צריך ללכת הביתה. לא נתקלתי שם באדם בעל שיעור קומה מקצועי עד כה וכה חבל.
 
למה הכוונה :"הלוואי והייתי יכול לפרט יותר"

אין לך מושג כמה שאתה צודק !!!
הלוואי
שיכולתי לפרט יותר.... הפאשלה שם היא יותר נוראה מנוראה ! הכל לא בסדר ! גם משקרים לציבור ומוציאים הודעות שקריות לעיתונות. פשוט שקרנים מתועבים ! האמת היא הרבה יותר חמורה מכל מה שנכתב כאן ! הכל הונח שם בצורה לא נכונה, לא מקצועית ובחלק מן המקומות עבדו עם מכונה שאין לה שום עתיד... ביום ראשון יתקיים דיון ארוך על הסוגיה במשרד התחבורה וככל הנראה חברת "סיטי-פס" תיענש קשות מאוד. כרגע היא מבטיחה למסור את הקו ביוני 2010 אך אין שום סיכוי שבעולם לתאריך זה. הצפי האמיתי עליו מדברים בחדרי חדרים הינו ינואר 2012. וגם תאריך זה מוקדם מדי להערכת מעורבים בענין... לא אתפלא אם הרק"ל בתל-אביב תיפתח קודם.... "סיטי-פס" הוכיחה אזלת יד משוועת ויש מקום לפתוח מחדש את המכרז ולראות באם ניתן להעביר את הזיכיון לחברות אחרות שהשתתפו במכרז ואשר יכולתן הכספית/מקצועית רבה באופן משמעותי. אחד מפגמי העשייה הוא צוות תכנית אב לתחבורה בירושלים. צוות זה בשלמותו צריך ללכת הביתה. לא נתקלתי שם באדם בעל שיעור קומה מקצועי עד כה וכה חבל.
למה הכוונה :"הלוואי והייתי יכול לפרט יותר"
יש משהו שאנו לא אמורים לדעת לגבי הפרויקט ? נראה כי הפרויקט הזה מנוהל ע"י כוחות אפלים...
 

מלפוף

New member
אתה לא צריך לפרט

אין לך מושג כמה שאתה צודק !!!
הלוואי
שיכולתי לפרט יותר.... הפאשלה שם היא יותר נוראה מנוראה ! הכל לא בסדר ! גם משקרים לציבור ומוציאים הודעות שקריות לעיתונות. פשוט שקרנים מתועבים ! האמת היא הרבה יותר חמורה מכל מה שנכתב כאן ! הכל הונח שם בצורה לא נכונה, לא מקצועית ובחלק מן המקומות עבדו עם מכונה שאין לה שום עתיד... ביום ראשון יתקיים דיון ארוך על הסוגיה במשרד התחבורה וככל הנראה חברת "סיטי-פס" תיענש קשות מאוד. כרגע היא מבטיחה למסור את הקו ביוני 2010 אך אין שום סיכוי שבעולם לתאריך זה. הצפי האמיתי עליו מדברים בחדרי חדרים הינו ינואר 2012. וגם תאריך זה מוקדם מדי להערכת מעורבים בענין... לא אתפלא אם הרק"ל בתל-אביב תיפתח קודם.... "סיטי-פס" הוכיחה אזלת יד משוועת ויש מקום לפתוח מחדש את המכרז ולראות באם ניתן להעביר את הזיכיון לחברות אחרות שהשתתפו במכרז ואשר יכולתן הכספית/מקצועית רבה באופן משמעותי. אחד מפגמי העשייה הוא צוות תכנית אב לתחבורה בירושלים. צוות זה בשלמותו צריך ללכת הביתה. לא נתקלתי שם באדם בעל שיעור קומה מקצועי עד כה וכה חבל.
אתה לא צריך לפרט
אני כבר משער שאני יודע מה קרה שם. אם יש משהו שאינני מסכים איתך לגביו זו המכונה, מדובר במכונה מעולה שיצא לי לעבוד איתה (במסגרת פרוייקט) מספר חודשים בספרד, היא נתנה איכויות ביצוע מרשימות ותפוקה מרשימה לא פחות. המכונה הזו הוכיחה את עצמה ככלי נהדר עוד הרבה לפני שהגיעה לפרוייקט הרכבת הקלה בירושלים ויש לה עתיד מבטיח בענף.
 
הלוואי שאתה שוב צודק ידידי.

אתה לא צריך לפרט
אני כבר משער שאני יודע מה קרה שם. אם יש משהו שאינני מסכים איתך לגביו זו המכונה, מדובר במכונה מעולה שיצא לי לעבוד איתה (במסגרת פרוייקט) מספר חודשים בספרד, היא נתנה איכויות ביצוע מרשימות ותפוקה מרשימה לא פחות. המכונה הזו הוכיחה את עצמה ככלי נהדר עוד הרבה לפני שהגיעה לפרוייקט הרכבת הקלה בירושלים ויש לה עתיד מבטיח בענף.
הלוואי שאתה שוב צודק ידידי.
התירוץ של מניחי המסילה יהיה ש..."זו פעם ראשונה שמקימים פרוייקט כזה בישראל"...תירוץ עלוב. ביום ראשון הולכת "סיטי-פס" לחטוף חזק על הראש ולחטוף גם קנס רציני.... הבטון איננו הבעיה האמיתית ושנינו יודעים זאת. אני מניח שבשלב מסויים, ועם הזמן, האמת תצא לאור. יש אינטרס גדול ללא מעט אנשים להסתירה כרגע ובצדק מבחינתם ולכן נסיים כאן את הדיון כדי לא לפגוע בפרנסה של אנשים שחלקם נתנו את הנשמה למען ההצלחה.
 

מלפוף

New member
אני הייתי מקבל את התירוץ הזה

הלוואי שאתה שוב צודק ידידי.
התירוץ של מניחי המסילה יהיה ש..."זו פעם ראשונה שמקימים פרוייקט כזה בישראל"...תירוץ עלוב. ביום ראשון הולכת "סיטי-פס" לחטוף חזק על הראש ולחטוף גם קנס רציני.... הבטון איננו הבעיה האמיתית ושנינו יודעים זאת. אני מניח שבשלב מסויים, ועם הזמן, האמת תצא לאור. יש אינטרס גדול ללא מעט אנשים להסתירה כרגע ובצדק מבחינתם ולכן נסיים כאן את הדיון כדי לא לפגוע בפרנסה של אנשים שחלקם נתנו את הנשמה למען ההצלחה.
אני הייתי מקבל את התירוץ הזה
מאחר ולא מדובר בתירוץ שקרי, זו עובדה. עד היום טרם הוקם פרוייקט של רכבת קלה בתוך עיר במדינת ישראל ואם יורשה לי לציין ואף לשבח, כי עצם העובדה שהניסיון הראשון מתבצע בעיר כמו ירושלים מראה עד כמה העוסקים בפרוייקט שאפתנים ומוכנים לטעות וטועים. ירושלים היא עיר מאוד קשה מבחינה הנדסית, אפילו סלילת כבישים מהווה לפעמים סיוט הנדסי למרות שאת האזרח שנוסע לצד העבודות זה לא ממש מעניין למעט שלל הקללות שהוא משגר לחלל העולם על כך שהוא נוסע בפקקים בגלל שהעבודות מתמשכות. הקושי ההנדסי זה ממנו והלאה. למסילות רכבת נדרשת טעות של מילימטר והרכבת יורדת מהמסילה, זאת עובדה קיימת, רמת הדיוק במסילות רכבת היא פנאטית והכרחית מטעמים ברורים. לא פשוט בכלל לבצע קטע מסילה מעוקל ומפותל בשיפוע חד ובירושלים לקחו על עצמם אתגר מאוד מאוד גדול. אינני יודע מי אלה סיטי פס ומי עומד מאחורי השם הזה שאני מניח שבעצם מהווה איזושהי קבוצה של מספר חברות\גופים שבטוחני כי בסופו של דבר הם יבינו את הטעות וילמדו איך לא לחזור עליה וטוב שזה קרה כבר בשלב מוקדם. יותר זול להרוס עשרה מטרים ולא עשרה קילומטרים. לסיכום, טעויות בתחום ההנדסה תמיד היו ויהיו עוד רבות בעתיד, גם בפרוייקטים יקרים ושאפתניים פי כמה מפרוייקט הרכבת הקלה בירושלים, לא צריך לשלוף את האקדח, לחפש את האשם ולירות בו. בהצלחה.
 

amit1270

New member
סיטיפס

אני הייתי מקבל את התירוץ הזה
מאחר ולא מדובר בתירוץ שקרי, זו עובדה. עד היום טרם הוקם פרוייקט של רכבת קלה בתוך עיר במדינת ישראל ואם יורשה לי לציין ואף לשבח, כי עצם העובדה שהניסיון הראשון מתבצע בעיר כמו ירושלים מראה עד כמה העוסקים בפרוייקט שאפתנים ומוכנים לטעות וטועים. ירושלים היא עיר מאוד קשה מבחינה הנדסית, אפילו סלילת כבישים מהווה לפעמים סיוט הנדסי למרות שאת האזרח שנוסע לצד העבודות זה לא ממש מעניין למעט שלל הקללות שהוא משגר לחלל העולם על כך שהוא נוסע בפקקים בגלל שהעבודות מתמשכות. הקושי ההנדסי זה ממנו והלאה. למסילות רכבת נדרשת טעות של מילימטר והרכבת יורדת מהמסילה, זאת עובדה קיימת, רמת הדיוק במסילות רכבת היא פנאטית והכרחית מטעמים ברורים. לא פשוט בכלל לבצע קטע מסילה מעוקל ומפותל בשיפוע חד ובירושלים לקחו על עצמם אתגר מאוד מאוד גדול. אינני יודע מי אלה סיטי פס ומי עומד מאחורי השם הזה שאני מניח שבעצם מהווה איזושהי קבוצה של מספר חברות\גופים שבטוחני כי בסופו של דבר הם יבינו את הטעות וילמדו איך לא לחזור עליה וטוב שזה קרה כבר בשלב מוקדם. יותר זול להרוס עשרה מטרים ולא עשרה קילומטרים. לסיכום, טעויות בתחום ההנדסה תמיד היו ויהיו עוד רבות בעתיד, גם בפרוייקטים יקרים ושאפתניים פי כמה מפרוייקט הרכבת הקלה בירושלים, לא צריך לשלוף את האקדח, לחפש את האשם ולירות בו. בהצלחה.
סיטיפס
אתר החברה
על התגובה השקולה והלא מתלהמת. חשוב לזכור שמי שלא עושה לא טועה.
 
התרעתי על כך לפני חצי שנה בפורום זה !

בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד ע
בחדשות הוט נאמר ש"מרבית" המסילות יוסרו ויחד עימן גם יציקות הבטון . (ראו הודעה קודמת שלי בעניין )דובר חברת סיטי פס מסר בתגובה מוזרה שהם מסירים בגלל שהם רוצים את " המסלול הכי איכותי "להגדרתו שניתן להשיג בגדול לטעמי זה תירוץ עלוב לחברה שמנסה להצדיק את התנהלותה הכושלת עוד טרם הפעלת הרכבת יחד עם העובדה המרה שהמסילות הונחו עם בעיות גיאומטריות שהיו ניתנות למניעה אם היו מודדים כמו שצריך וחושבים פעמיים לפני כן .אני לא רוצה לחשוב אילו צרות יהיו לנו כאשר הם יפעילו את הקו
התרעתי על כך לפני חצי שנה בפורום זה !
 

amit1270

New member
../images/Emo41.gifכתבה ב"הארץ-TheMarker"

עוד נסיגה ברק"ל ירושלים
לאחר פירוק מסילת הרק"ל בהר הרצל לפני כמספר שבועות פורקה היום (או בעצם נותצה) גם יציקת הבטון עליה מונחת המסילה
כתבה ב"הארץ-TheMarker"
קשיים בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים: המדינה תפתח הסכם המימון עם הזכיינית זה נראה רע מאוד.... על-פי ההערכות הרק"ל תתחיל לפעול רק באמצע 2010.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה