עוד פרספקטיבה קטנה - אחרי שבוע של "חופשה"

כ"כ צודקת- זה פורום למען החיילים השבויים

הדגש על חיילים שבויים ונעדרים- אולי נצליח להעלות בקרב הציבור את עיניינם של גיא חבר, מג'די חלבי, נעדרי סולטן יעקב, וכמובן את היעדרותו של רון ארד אסור לשכוח, אני מקווה שמנהלי הפורום ישמעו לבקשתינו- ולא ימעיטו מערך היותם חיילים שבויים בידי האוייב. החטיפה הייתה אקט שהסתיים לפני 600 יום ושבוע, כרגע הם שבויים בידי האוייב.
 
עוד פרספקטיבה קטנה - אחרי שבוע של "חופשה"

מר אהוד אולמרט היקר, זה עתה שבתי מעוד ניצחון בקרב קטן ורציתי לשתף אותך. אך לפני הכל הייתי מאוד מבקש לקרוא לך אהוד- כי בסך הכל אני מבלה מאות רבות ואולי אף אלפי שעות ליד הבית שלך, וגם בפתח משרדך- הקרבה הפיזית עושה לי את זה למרות שעד היום שש מאות יום ועוד שבוע (607) טרם יצא לנו להיפגש, טוב מה לי להלין- אני לא ספורטאי ולא סלבריטאי סתם אחד מהחברה שנתנו למדינה תרומה קטנה שאין לה מחיר כספי.. אהוד היקר- אני שב מעוד קרב- אחד מיני רבים שהשתתפתי בהם במהלך חיי, רק שלהבדיל מהמלחמות ההירואיות- זה קרב אישי- רק אני משתתף בו, שוכב תחת מנורה המאירה באור גדול- מכוסה בשמיכה חשמלית לחימום גופי, ועובר עוד ניתוח- זו המלחמה שלי שאחרי המלחמה ההיא. מאז המלחמה הגדולה ההיא (יוה"כ 1973) מוצב ה"מזח"- שבו סיפרו לי כמה היינו גיבורים בקרבות העקובים מדם עברתי עוד עשרות קרבות- בהם אני והרופאים לבד- הם תמיד עשו כמיטב יכולתם לא פיקפקתי לשניה במעשיהם וידעתי כמה מאמץ הם ישקיעו שאני אנצח בקרב השיבה לחיים טובים ואיכותיים יותר.והיו הרבה כאלה כמה עשרות ניתוחים קטנים וגדולים , מוצלחים יותר וקצת פחות, תמיד ניצחתי אהוד. גם כשהייתי בשבי לא היה לי פקפוק שיביאו אותי חזרה הבייתה והכי מהר שאפשר. ועכשיו בטח תשאל איש יקר מה אני רוצה ממך? נכון? אז אספר לך--- שחרר אותם מהר - כי יהיו להם עוד המון קרבות לעבור לבד, ככול שתקדים לסיים את העיסקה ולהשיבם הבייתה- הם פחות יהיו מעורבים בקרבות שאחרי. אה שכחתי עוד משהו- החברים שלי---ההם משדה הקרב שלחמו איתי כתף אל כתף-- הם היו שם לידי בקרב האחרון גם- כי חברים לא נוטשים גם בקרבות הקטנים האלה- אצלינו הלוחמים, הערך העליון של ערבות הדדית ישאר לנצח, וגם בשדה המערכה האישי אנחנו לא נוטשים חברים. אני מקווה מר אולמרט היקר שביום שישי הבא 29-02 לא נעמוד ליד ביתך כי הם כבר יהיו כאן חיילינו השבויים, אבל אם במקרה יהיה איזה עיכוב של הרגע האחרון נשמח להתכבד בביקור שלך- אפילו קצר. (זה ממש מחוץ לדלת המעון שלך). אוריא
 

נגיעוT

New member
../images/Emo24.gif

ושוב קטונתי לידך,מודה לך איש יקר על השיתוף והעזרה.
 

רגב ת

New member
צלף ברוך שובך

קודם כל אני מאחלת לך בריאות והרבה באמת היית חסר כאן ברוך שובך
 
אני חושבת שאנחנו לא מספיק זוכרים שאת השבי אתם

לוקחים אתכם פיזית ונפשית כל החיים אחרי כן. תהיה חזק ואני מקווה שלא נכונו לך עוד קרבות רבים, ובאשר לחיילינו השבויים נותר לי רק לקוות שיחזרו אלינו במהרה כדי להתמודד עם הקרבות הפרטיים שלהם בחיק משפחה תומכת ואוהבת. בתקווה, אמא של 3 בנות ובן.
 

y a u l a

New member
ברוך שובך משדה הקרב אוריא יקר ../images/Emo24.gif

מאחלת לך בכל לבי שזו תהיה לך המלחמה האחרונה
 
למעלה