אשה מרציפן
New member
עוד קצת על אוכל, שירות וגרידיות
הלכתי להביא לי ארוחת צהריים. בשל מזג האוויר והתחושה הכללית, בחרתי כמובן באוכל חם. קרוב למשרד שלי ממוקמת מסעדה מיוחדת שמציעה אוכל בייתי בתפזורת במחירים מאוד משתלמים - בכיסוי של הסיבוס שלי אני יכולה להזמין ארוחה מלאה שכוללת מרק, מנה עיקרית בשרית (יש אפשרות לערבב שני סוגים) + שתי תוספות ושתייה. בנוסף יש סלט ירקות וסלט כרוב חופשי. אנחנו אוהבים ללכת לשם גם כי האוכל טעים וזול וגם כי יש גיוון ("מנת היום").
כשהגעתי לשם היום גיליתי שהבעלים התחלפו, התפריט והמתכונת נשארו באותה צורה אבל המחירים השתנו, וזה התגלה כשהסיבוס לא עבר. בעל המקום החדש הסביר לי שהבעלים הקודמים תמחרו באופן לא רווחי ולכן הם העלו את המחירים. האמת - הוא צודק, ולמרות שזה לטובתנו לכאורה מההתחלה חשבתי שהם מגזימים, מה גם שהם מפנקים בכמות ובדרך כלל אני ובנות אחרות במשרד לא מצליחות להשתלט על הכמות ומשאירות חלק למחר (ואז מתפנקות עם משהו קטן ויקר יותר כתוספת). האמת גם שהשתייה דיי מיותרת עבורי לפחות, ותמיד לקחתי רק כי זה כלול וגם ככה מגיע לי (לאו דווקא מתוך גרידיות, יותר מחשבה פולנית). בעל הבית החדש גבה ממני את אותו המחיר על אותה הכמות כאקט של שירותיות, אבל בהחלט הייתי מבינה אם לא היה עושה את זה ואני מבינה את זה גם להבא.
מהצד השני, אני מניחה שיש לקוחות קבועים אחרים שפחות יגלו הבנה, כשבנוסף ממקום כזה שמשרת רבים מהעובדים במקום וגובה תשלום מהכרטיסים הנטענים, שיתאים את עלויות העסקיות שלו לגובה הכיסוי הממוצע. עד כה זו הייתה הסיבה העיקרית לכך שהעדפנו לקנות אצלם ולא במקומות אחרים שגם הציעו אוכל טעים ואיכותי, אבל במחירים שדרשו מאיתנו לוותר על מנה ראשונה ו/או על שתייה.

הלכתי להביא לי ארוחת צהריים. בשל מזג האוויר והתחושה הכללית, בחרתי כמובן באוכל חם. קרוב למשרד שלי ממוקמת מסעדה מיוחדת שמציעה אוכל בייתי בתפזורת במחירים מאוד משתלמים - בכיסוי של הסיבוס שלי אני יכולה להזמין ארוחה מלאה שכוללת מרק, מנה עיקרית בשרית (יש אפשרות לערבב שני סוגים) + שתי תוספות ושתייה. בנוסף יש סלט ירקות וסלט כרוב חופשי. אנחנו אוהבים ללכת לשם גם כי האוכל טעים וזול וגם כי יש גיוון ("מנת היום").
כשהגעתי לשם היום גיליתי שהבעלים התחלפו, התפריט והמתכונת נשארו באותה צורה אבל המחירים השתנו, וזה התגלה כשהסיבוס לא עבר. בעל המקום החדש הסביר לי שהבעלים הקודמים תמחרו באופן לא רווחי ולכן הם העלו את המחירים. האמת - הוא צודק, ולמרות שזה לטובתנו לכאורה מההתחלה חשבתי שהם מגזימים, מה גם שהם מפנקים בכמות ובדרך כלל אני ובנות אחרות במשרד לא מצליחות להשתלט על הכמות ומשאירות חלק למחר (ואז מתפנקות עם משהו קטן ויקר יותר כתוספת). האמת גם שהשתייה דיי מיותרת עבורי לפחות, ותמיד לקחתי רק כי זה כלול וגם ככה מגיע לי (לאו דווקא מתוך גרידיות, יותר מחשבה פולנית). בעל הבית החדש גבה ממני את אותו המחיר על אותה הכמות כאקט של שירותיות, אבל בהחלט הייתי מבינה אם לא היה עושה את זה ואני מבינה את זה גם להבא.
מהצד השני, אני מניחה שיש לקוחות קבועים אחרים שפחות יגלו הבנה, כשבנוסף ממקום כזה שמשרת רבים מהעובדים במקום וגובה תשלום מהכרטיסים הנטענים, שיתאים את עלויות העסקיות שלו לגובה הכיסוי הממוצע. עד כה זו הייתה הסיבה העיקרית לכך שהעדפנו לקנות אצלם ולא במקומות אחרים שגם הציעו אוכל טעים ואיכותי, אבל במחירים שדרשו מאיתנו לוותר על מנה ראשונה ו/או על שתייה.