rubber duck
New member
עוד קצת על מערכת Cx1
השבוע , אחרי שהתאוששתי מהריכבה של ששי שעבר
היו לי 2 הזדמנויות שונות לבחון את ה Cx1
( אריה , תקשיב , זה בשביך - טוב בעצם בשביל כולם )
רכיה אחת בפארק הירקון
רוחות חזקות שאילצו הרבה מאד החלפות הילוכים בהקפות סגורות ( ראשצי וגבעת המופעים )
תענוג אמיתי , לא צריך להתעסק בלחשבו על איזו פלטה אני נמצא , פשוט לרכוב
הבוקר , שוט מחסום בית אריה
רוח אף בינונית לאורך הטיפוס
תענוע , קצב טיפוס איטי במעט ממה שהייתי מטפס עם ה Basso בתנאים הללו , אפשר לתלות את זה בצמיגים
בירידה , טיסה מהירה , לא חסרו הילוכים , קיזזתי 20 שניות מהשיא שלי במורד
התענוג הגדול הוא באמבטיה , לא צריך להתעסק בעבודה של יד שמאל
פשוט להעלות או להוריד הילוכים ( חייב לציין שהשיטה של סראן דורשת 5 דקות הסתגלות ומאותו רגע הופכת אינטואטיבית וזורמת )
בטיפוס לא נרשם חוסר ביחדי העברה , גם הקפיצות בין ההילוכים לא גדולות מידי
בירידה , היה קטע 1 שבו חיפשתי עוד קצת מהירות
אני אתן קרדיט לצמיגים לגבי המהירות הממוצעת , יכולתי לבחור קווים שהיו נוחים יותר ביחס למצב האפסלט הלא ממש מזהיר הירידה הזו וגם ההיגוי קצת יותר מהיר בצמיגים אלו
אני מהמר שבעוד זמן אל רב תופיע מערכת 12 הילוכים
וסביר שגם תבוצע התאמה של קסטות xd ( מאפשרות קוג 10 בקסטה )
אבל גם אם לא , שימנו הכריזו על קסטה 11-42 ולטעמי עם קראנק 48 או אפילו 50 , זה ייתן מענה מעולה לעולם הכביש
וסראם בוודאות יישרו קו
לגבי רכיבים
שיפרטים של Sram , ל 11 מאחור וידית בלי מנוף לצד שמאל
מעביר אחורי מסדרת Cx1 כולל קלאצ' ( אצלי זה כלוב בינוני - למי שרוצה קסטה עם 42 , דרוש כלוב ארוך )
קסטה , לפי הראש שלכם
גלגש קראנק - אני עובד עם גלגש ייעודי של סראם שמיועד למערכות 10/11 ויש לו שיניים שאוחזות יותר טוב את השרשרת ( יש בהן עיבוי מסוים )
תכלס , תענוג
שוקל בריצנות להמיר את דתי מקמפניילו לסראם
שרון
השבוע , אחרי שהתאוששתי מהריכבה של ששי שעבר
היו לי 2 הזדמנויות שונות לבחון את ה Cx1
( אריה , תקשיב , זה בשביך - טוב בעצם בשביל כולם )
רכיה אחת בפארק הירקון
רוחות חזקות שאילצו הרבה מאד החלפות הילוכים בהקפות סגורות ( ראשצי וגבעת המופעים )
תענוג אמיתי , לא צריך להתעסק בלחשבו על איזו פלטה אני נמצא , פשוט לרכוב
הבוקר , שוט מחסום בית אריה
רוח אף בינונית לאורך הטיפוס
תענוע , קצב טיפוס איטי במעט ממה שהייתי מטפס עם ה Basso בתנאים הללו , אפשר לתלות את זה בצמיגים
בירידה , טיסה מהירה , לא חסרו הילוכים , קיזזתי 20 שניות מהשיא שלי במורד
התענוג הגדול הוא באמבטיה , לא צריך להתעסק בעבודה של יד שמאל
פשוט להעלות או להוריד הילוכים ( חייב לציין שהשיטה של סראן דורשת 5 דקות הסתגלות ומאותו רגע הופכת אינטואטיבית וזורמת )
בטיפוס לא נרשם חוסר ביחדי העברה , גם הקפיצות בין ההילוכים לא גדולות מידי
בירידה , היה קטע 1 שבו חיפשתי עוד קצת מהירות
אני אתן קרדיט לצמיגים לגבי המהירות הממוצעת , יכולתי לבחור קווים שהיו נוחים יותר ביחס למצב האפסלט הלא ממש מזהיר הירידה הזו וגם ההיגוי קצת יותר מהיר בצמיגים אלו
אני מהמר שבעוד זמן אל רב תופיע מערכת 12 הילוכים
וסביר שגם תבוצע התאמה של קסטות xd ( מאפשרות קוג 10 בקסטה )
אבל גם אם לא , שימנו הכריזו על קסטה 11-42 ולטעמי עם קראנק 48 או אפילו 50 , זה ייתן מענה מעולה לעולם הכביש
וסראם בוודאות יישרו קו
לגבי רכיבים
שיפרטים של Sram , ל 11 מאחור וידית בלי מנוף לצד שמאל
מעביר אחורי מסדרת Cx1 כולל קלאצ' ( אצלי זה כלוב בינוני - למי שרוצה קסטה עם 42 , דרוש כלוב ארוך )
קסטה , לפי הראש שלכם
גלגש קראנק - אני עובד עם גלגש ייעודי של סראם שמיועד למערכות 10/11 ויש לו שיניים שאוחזות יותר טוב את השרשרת ( יש בהן עיבוי מסוים )
תכלס , תענוג
שוקל בריצנות להמיר את דתי מקמפניילו לסראם
שרון
