עוד ראיון עם ג'יליאן מהימים האחרונים

Gilliana

New member
עוד ראיון עם ג'יליאן מהימים האחרונים

בתכנית האירוח The talk. הראיון שונה לחלוטין מהראיון אצל לנו, ונושא אופן רציני ויבש משהו. ממש קשה להאמין שמדובר באותה מרואיינת. http://www.youtube.com/watch?v=5Mb3Cle-_VU
 

aerynsun

New member
Gillian Anderson on Californication?

עוד אחד. לא יודעת מאיפה זה לקוח ומה הרגע. http://www.youtube.com/watch?v=XmvQYJKNeS4&feature=player_embedded מי יודע אולי דיויד יזמין אותה לסשן במיטה
 

Gilliana

New member
אני מאד מקווה שהיא לא...

תוריד את עצמה לרמה הזו.
 

orityemini

New member
אני חושבת שלדיויד תהיה בעיה להתמודד

עם סצינה שכזו עם ג'יליאן, בגלל ההיסטוריה הארוכה שלהם ובעיקר בגלל הדמויות ששניהם גילמו. אני חושבת שלג'יליאן לא תהיה בעיה כלל (בגלל שזו ג'יליאן). דיויד לא מתלהב מהרעיון, כי לקח לו הרבה זמן "להפטר" ממאלדר, וזה תכלס התפקיד הראשון ששחרר אותו סופית מהדמות הזאת. הסיבה לכך שהוא מתנגד ,זה שהוא לא רוצה שאנשים ימשיכו לראות אותו כמאלדר. אין לו בעיה שיראו אותו כמאלדר בסרט חדש של תיקים. אבל הוא חושש שזה לא יתאים לסדרה החדשה שלו. ואגב אני מסכימה איתו. למרות שהסקרנות שלי מסכימה יותר עם ג'יליאן. אבל הייתי ממש חוששת לראות אותה שם, כי הסדרה די רדודה וממש לא מתחשק לי לראות אותה בסצינת סקס בוטה כמו שיש שם בסידרה הזאת (שמתייחסת לנשים באופן זול ובהמתי למדי), אפילו אם זה יהיה עם דיויד (אולי אפילו בעיקר). זה עוד עלול להרוס לי את הדבר היפה שהיה בין הדמויות שהם גילמו בסידרה. אם יהיה סיפור יפה בינהם שיכבד את שניהם ואת מעריצי תיקים (מעין הומאז' לסידרה) ואפילו יהיה יחסית מתחסד לקליפורניקיישן, זה יכול להיות מעניין ומשעשע. אבל הסיכוי (והסיכון) שזה יהיה זול מדי ומביך גדול כרגע מבחינתי כי לג'יליאן באמת אין גבולות (היא אפילו יותר פתוחה מדיויד) וזו בדיוק הבעיה.
 
מסכימה עם הכל

מן הסתם אני גם לא רוצה לראות סצינת סקס נועזת של שניהם כי זה יהרוס לי אבל כן לראות סצינה ש"חושפת" אותם. לא חייב פיזית.
 

1Shir

New member
../images/Emo45.gif (אורית ../images/Emo47.gif)

אולי אם קליפורניקיישן תמשיך עוד עונות, דיויד ירגיש יותר בטוח לעשות את זה, כי הדמות של האנק תהיה יותר חזקה מהדמות של מאלדר.
 

orityemini

New member
../images/Emo9.gif זאת חשיבה מעניינת...

אמנם, אני לא חושבת שהדמות של האנק תהיה חזקה יותר מהדמות של מאלדר בשום שלב, לא משנה כמה עונות יהיו לסידרה. גם בגלל שתיקים היתה סנסציה ותופעה בינלאומית (זוכרים את הפופולריות העצומה שהייתה לה כאן בארץ? כולם דיברו עליה) וגם הייתה משודרת בערוץ פוקס שהוא פתוח לכל התושבים באמריקה, בניגוד לקליפורניקיישן שמשודרת בכבלים (חשיפה מצומצמת יותר). אומנם הסידרה החדשה שלו מצליחה מאוד ודי משכיחה את מאלדר, אבל תיקים והדמות של מאלדר תמיד יהיו קאלט (בניגוד לקליפורניקיישן שלדעתי תשכח אחרי שתסתיים) ולכן הדמות של מאלדר תמיד תהיה יותר חזקה מהאנק. אני לא חושבת שבשום שלב, הוא ירגיש בנוח עם הרעיון שג'יליאן תשתתף בסידרה בגלל הסיבות שמניתי למעלה ואם תהיה בכל זאת הופעת אורח כזאת, זה יהיה רק בגלל לחץ של האולפנים והצופים (מתכון לרייטינג בטוח), למרות שאני בספק שהאולפנים יעשו משהו בניגוד לרצונו ואני רואה דבר כזה מתאפשר רק אם יצליחו לשכנע אותו באמצעות תסריט טוב.
 

Gilliana

New member
א. מסכימה עם הסעיף הראשון

ב. אני בכלל לא חושבת שג'יליאן התכוונה לזה ברצינות, לדעתי היא סתם התבדחה.
 

orityemini

New member
לדעתי היא היתה רצינית לחלוטין...

ככה לפחות ההרגשה שלי. זה באמת מסקרן אותה לעשות הופעת אורח בתוכנית שלו (אפילו שמן הסתם היא לא צופה בה, כי היא לא ממש צופה בטלוויזיה) וזו הייתה הדרך שלה אולי לנסות לגרום לזה לקרות. לא משנה איזו סוג של תוכנית הייתה לו, היא הייתה רוצה להתארח בגלל ההיסטוריה שלהם (ושל הדמויות שלהם) ביחד.
 

aerynsun

New member
לא נראה לי שהיא היתה רצינית

זה לא הסטייל שלה. אני חושבת שהיא רק רצתה לעשות טיזר לדיוויד.
 

1Shir

New member
האמת שידעתי שיגידו שזה לא יקרה ../images/Emo9.gif ../images/Emo3.gif

לא חשבתי על זה לגבי ערוצי השידור.
 
למעלה