עוד רגע קטן בלב...

עוד רגע קטן בלב...

תמיד אני מגיע לקטע. אני לבד עם עצמי שומע את השירים השקטים שאני כל כך אוהב.אין לי עם מי לחלוק רגעי נחת אלה ואני משתגע בליבי.פשוט לא יודע,רוצה לחבק ולנשק ואין לי את מי.זה בהחלט כואב. כל כך רוצה כעת מישהי לחבק ולאהוב,מישהי שתהיה איתי לחלוק חיים,לאהוב פשוט לאהוב.היא לא נמצאת עדיין. למה תמיד זה קורה לי בימים כאלה. ואני משתדל לצאת המון מהבית,להיות עם חברים תמיד אבל באיזה שהוא שלב,זה תמיד מגיע,אם ברגע שהולכים לישון ובמקום לחבק חברה,אני מחבק כרית או דובי.תמיד אני מגיע לקטע שאני רוצה לאהוב ולתת את אהבתי,זה לא נופל מליבי ולא נשכח ויש תמיד איזה רגע שזה מזכיר לי את חיי הבודדים כעת כזאב בודד הרחוק מלהקתו.במקרה שלי הלב הדואב רחוק מן האהבה שממאנת להגיע אליי...עד כדי כך אישיותי כזו גרועה ?! רגע של דיכאון קטן ליום הזה... מזל שיש לי את הנרגילה שלי,לפחות היא עוזרת לי לעבור את הערב בסבבה.
 

Vindictively

New member
../images/Emo24.gif

ו..אין לי עוד מה להגיד.. אני לא טובה בדברים האלה.
תתעודד. תחשוב שיש מישי שם, איפושהו. גם היא יושבת עם נרגילה. גם היא רוצה מישו לחלוק איתו את הכל. ו...אולי תפגשו את את השני. ואז תבלו ערב נחמד ביחד. ואז תזדיינו ואז תנרגלו. ואז אולי תתחתנו.. ואולי יהיו לכם ילדים..תאומים..והם יגדלו..ויהיו מצליחים ויתחתנו..וגם הם ינרגלו..וגם להם יהיו ילדים.. ואולי תהיה סבא.. ואני נסחפת אבל למי אכפת.
 

וואקה

New member
...

אין לי טבק, נגמר - היית לנו קופסא כמו של סלט, גדולה, מלאה טבק, שלשום אספנו את כל מה שנשאר בה ואין יותר, אין טבק לנרגילה! הזולה לא נראית אותו דבר יותר, מתחיל לשעמם אפילו מלהיות בזולה ומכיוון שהקופסא הענקית הזאת היית מאז ומתמיד ולא היינו קונים טבק, לא זוכרים אפילו איפה ניתן לקנות ולא רק זה אין זין להוציא כסף לקנות. תמיד היה טבק בחינם והנה זה נגמר! מה עושים? איזה משעמם - אין נרגילה, נשארו רק כמה חבילות גחלים... מקווה שעודדתי אתכם באהבה וואקה נ.ב. (שאין לי מושג מה זה אומר אבל שיהיה...) אם בא לכם לשלוח לי טבק בדואר(עם דמי אריזה ומשלוח על חשבונכם), צרו איתי קשר במסרים.
 
למעלה