עוד שאלה ב-מקס

AlonPe

New member
עוד שאלה ב-מקס ../images/Emo163.gif

כשאני נותן לכל face באיזשהו אוביקט material ID שונה (עם multi/sub object) האם אפשר באיזושהי דרך לתת גם לכל face בנפרד UVW mapping, שונה??? תודה ו-שבת שלום.
 

AlonPe

New member
רק עכשיו ראיתי....

שאלו אותי קודם - למה לעבור מ-מאיה למקס. אז ככה - ישנן כמה סיבות. בגדול, מסכים עם מה שאת אומרת. לכל עיסוקיי שקשורים באנמיציה פרופר, לא אחשוב להשתמש במש'ו אחר - אלא מאיה. אני צריך את המקס, בעיקר לעבודה על הדמיות ארכיטקטוניות. גם כי המרה בין אוטוקאד למקס הרבה יותר קלה (כלומר עד כמה שניסיתי - המרה בין אוטוקאד למאיה, היא בעצם בלתי אפשרית) וגם כי רוב העוסקים בתחום, משתמשים ב-מקס. לפעמים עבודה על מקס, היא תנאי לקבלת עבודה
 

מיכאל ג

New member
כמובן

כל מודיפייר שנותן מיפוי - UVWMAP ו- UVUNWRAP - נותן לך לעבוד גם על מספר פוליגונים בלבד. בשביל הראשון תשאר ב- sub object mode עם הפוליגונים שארתה רוצה בחורים ותלביש את המודיפייר. בשביל UNWRAP פשוט תוסיף את המודיפייר ויש לו SUB OBJECT MOD משלו בו ניתן לבחור פייסים בודדים ולעשות איתם מה שבא לך. עכשיו, אם אתה רוצה שאוטומטית לכל MATERIAL ID יהיה מיפוי משלו תעשה כה: יש לך גם משהו שנקרא map channel, כל פוליגון יכול להכיל כמות של צ'אנלים שבכל אחת מיפוי שונה. בתוך המטריאל - ליתר דיוק בתוך הטקסטורה - אתה יכול לבחור צ'אנל, וגם במודיפייר של מיפוי את היכול לבחור כזה. אתה יכול לשים כמה מודיפיירים שלכל אח צ'אנל שונה ולתת לכל סאב מטריאל מספר צ'אנל מקביל. זה קצת מסובך הכי טוב תקרא כאן: http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/composite-maps/
 
למעלה