פושע מחשבתי
New member
עוד שאלה של ניוב...
פשוט עבר הרבה מאד זמן מאז מגמת קולנוע, וגם ככה לא למדנו שם כלום, אז אני שואל אתכם: האם תסריט של סרט דוקומנטרי שונה מתסריט של סרט רגיל מבחינת המבנה? יש לי בערך 8 שעות מצולמות שעוקבות אחר מפגש דרמתי ביני לבן אבי שלא פגשתי מאז שנולדתי, וכוללות את המפגש, דיאלוגים וראיונות עם אנשים מהמשפחה, והתפתחויות בלתי צפויות לאורך השבוע שבו הוא ביקר בארץ. המפגש ארע לפני כשנה וחצי. אני צילמתי במטרה לערוך אותו לסרט דוקומנטרי. כבר רשמתי את כל הטקסט של הסרט, במטרה להשתמש בו כבסיס לתסריט גמור. אז השאלה השניה היא איך בעצם לוקחים כמות גדולה יחסית של דיאלוגים והתרחשויות שלא נצפו מראש ולא תוכננו, ואורזים אותם לאריזה של סרט דוקומנטרי אחד?
פשוט עבר הרבה מאד זמן מאז מגמת קולנוע, וגם ככה לא למדנו שם כלום, אז אני שואל אתכם: האם תסריט של סרט דוקומנטרי שונה מתסריט של סרט רגיל מבחינת המבנה? יש לי בערך 8 שעות מצולמות שעוקבות אחר מפגש דרמתי ביני לבן אבי שלא פגשתי מאז שנולדתי, וכוללות את המפגש, דיאלוגים וראיונות עם אנשים מהמשפחה, והתפתחויות בלתי צפויות לאורך השבוע שבו הוא ביקר בארץ. המפגש ארע לפני כשנה וחצי. אני צילמתי במטרה לערוך אותו לסרט דוקומנטרי. כבר רשמתי את כל הטקסט של הסרט, במטרה להשתמש בו כבסיס לתסריט גמור. אז השאלה השניה היא איך בעצם לוקחים כמות גדולה יחסית של דיאלוגים והתרחשויות שלא נצפו מראש ולא תוכננו, ואורזים אותם לאריזה של סרט דוקומנטרי אחד?