הלקוח תמיד צודק
כל אחד צודק, גם הלקוח וגם המוכר, כי כל אחד רואה את הדברים במשקפיים שלו, דרך הפילטרים שלו,פילטרים שונים, שרואים את הדברים אחרת, שמסננים את הדברים אחרת, על סמך נסיון , אמונות וידע אחר, נקודת השקפה אחרת. כל אחד מנקודת השקפתו, עם הכלים שיש לו צודק, במשקפיים של האמונות והדעות שלו הוא צודק. מה שכדאי לעשות זה להשתמש בשיטה שנקראת: feel, felt, found שאומרים ללקוח: FEEL - אני מבין את מה שאתה אומר , מרגיע אותו שמבין אותו, שמותר לו לחשוב כך. הוא נרגע שמבינים אותו שמבחינתו הוא צודק, בפילטרים שלו... FELT - גם לקוחות אחרים חשבו בעבר כמוך, או גם אני במקומך הייתי חושב כמוך... found - אבל... מצאתי ממחקרים,מהידע, מהמקצועיות, מנסיון, שהדרך שלי, שההצעה שלי, היא טובה יותר... מצליחה במציאות יותר... שהצבע הזה הוא באופנה היום ולא הצבע שאתה אוהב...