עוד תמונה מהתיק עבודות -מידול ריאלי

h u s k y

New member
עוד תמונה מהתיק עבודות -מידול ריאלי

מודל במקס ורינדרתי ב vray, ממש מיהרתי לעשות את התמונה הזו אז השארתי הרבה דברים פתוחים, זו הכניסה לבית שלי דרך אגב. מה אתם חושבים?
 

zman3d

New member
התחלה טובה !

1 - שהשיחים בצד שמאל ימשיכו עד הקיר (או שתשים משהו מאחורי זה כדי שלא יראו שם שמיים. 2 - זה בולט מידיי שהעלים בצד שמאל למעלה שטוחים. 3 - האור הלבן על הריצפה נחמד אבל שרוף מידיי בחלק השמאלי יותר. 4 - התאורה קצת שטוחה מידיי - שים לב למשל לעמוד עץ הקידמי, הוא נראה שטוח (אם הוא למשל היה יותר מוצלל בצד שלו זה היה נותן יותר עומק). 5 - כנ"ל על הרעפים. אם למשל, תוציא OCCLUSION PASS, זה יוכל מאד לפתור את העניינים האלה וגם להקפיץ את הלוק של התמונה במפגשים של איזורים כמו למשל המדרגות עם הריצפה. יאללה בהצלחה. מחכה לעדכונים
 

h u s k y

New member
את האמת הוצאתי occlusion pass

אבל הוא היה ב light tracer והוא היה מפוזר מידי, משום מה לא קיבלתי תוצאות טובות גם במנטל ריי, כשיהיה לי זמן אני באמת יחזור לתמונה הזו לשיפורים, ודרך אגב בקשר לצד השרוף , קח את תמונת הרפרנס שאיתה עבדתי.
 

zman3d

New member
צודק בקשר לאיזור השרוף

לדעתי אבל עדיף תמיד להמנע משטחים גדולים שהם שרופים, גם בצילום.
 

zman3d

New member
אין כזה דבר

1. תן להכל חומר STANDART, צבע לבן 100% בלי ספקולר 2. תעשה רקע לבן 100% 3.תמחק את כל האורות בסצינה 4.תוסיף סקיילייט ותשנה את הצבע שלו ללבן 100% 5.תחליף למנטל ריי, תסדר סמפלינג של מינ 1 מקס 4 6.תוסיף FINAL GATHER עם 1100 סאמפלס 7. תרנדר (ניחוש שלי - 15 דקות בערך) אה ושכחתי - 0. תשמור את הסצינה לפני תראה פה את מה שיצא לך ואני יראה לך מה אפשר לעשות עם זה.
 

h u s k y

New member
הממ זה מוזר, אני חשבתי שצריך לתת

לכל האובייקטים את ה occlusion shader של mental ray, לא צריך?
 

zman3d

New member
פשוט תנסה את מה שאמרתי ותראה לנו

את התוצאה (תרנדר באותה רזולוצייה
 

h u s k y

New member
אחלה, אני באמצע משהו אחר אבל

אני אנסה בטוח, תודה רבה!
 

galrt

New member
zman התכוון

שתשמש ב FG במקום AMBIENT OCC ולכן אין צורך בשיידר מיוחד. הרצפה באמת שרופה אבל הבעיה היא שאם אתה רוצה להשאיר את זה ככה (שזה בסדר) אתה חייב לשרוף גם את השמיים, מה שכרגע לא קורה והפוך את התמונה למוזרה מאד.. השמיים צריכים להיות יותר בהירים מהרצפה השרופה ואפשר לראות את זה ברפרנס שלך. הרנדור נחמד מאד, צבעי העץ המתקלף עושים המון. אני לא יודע באיזה טניקה אתה משתמש להאיר את הסצנה אבל אני מניח שאתה נותן לAMBIRNT OCC לעשות את רב העבודה. הבעיה עם זה שאין לך אור מוחזר על הקיר עם החלון והוא אמור להיות דווקא די מואר. זה בגלל ש-AO לא מאיר ולא מתייחס להחזרי אור אלא רק קרבה של האובייקט לאוביקטים שלידו. גם FINAL RENDER לא יקפיץ אור האור לקיר שם בגלל שכדי שאור יגיע לקיר הזה צריך לפחות שתי חזרות\הקפצות של אור וFG לא תומך..טוב לא תמך בעבר ביותר מקפיצה אחת, אני לא יודע אם מקס 7 מאפשר ותומך בגרסא החדשה של MR שמאשרת יותר מקפיצה אחת(רק אם אתה אומר לו) אז אתה תצתרך גם פוטונים..GI..שזה לפי דעתי משהו שאתה צריך להשתמש בכל פעם שיש יותר מקפיצה אחת של אור בסצנה, או במקומות סגורים ולא חשופים ישירות לאור. זה גם יתן COLOR BLEEDING נחמד.
 

h u s k y

New member
אחלה תודה רבה הבנתי, את האמת

השמיים היו באמת שרופים כאלה כשהתחלתי עם זה אבל כנראה שעם כל השינויים וה color correction זה התפספס איפה שהוא ושכחתי את זה. בנוגע להארה דווקא לא נתתי לshader לעשות את העבודה כי כמו שאמרתי הוא לא יצא טוב, רק לקחתי את התמונה שיצאה מהpass הזה ושמתי על multiply וגם זה באחוז נמוך, השתמשתי ב vray אבל עם irraidance map, יכול להיות שזו הבעיה ושהייתי צריך להשתמש בפוטונים. תודה :).
 

זושי

New member
מצטער... ביועת במחשב. השאלה:

מה שרציתי לשאול זה, מה זה vray? אני עכשיו מסיים לימודים על המקס ועובד על הפרוייקט סיום וכל דבר שיכול להוסיף אני אשמח. דרך אגב... עבודה מדהימה!
 

h u s k y

New member
תשובה לזושי

vray זה מנוע רנדור חילופי לזה שמגיע עם מקס.
 

eldarinn

New member
זה נראה אחלה

אבל ישנם כמה פריטים שהורסים את הריאליות של התמונה. אחד מהם זה הצבע הכחול שנוצר לפרגולה וכמו כן האביזרי קישוט ששתלת לא משכנעים. בכל מקרה זה נראה טוב מאד.
 

h u s k y

New member
תודה, אבל תראה קיבלתי כל כך הרבה

הערות בכל מיני נושאים שזה ממש בעיה לתקן דברים בתמונות כאלה אם אתה מבין למה אני מתכוון, בשביל אחד זה מואר מידי בשביל אחר לא, לאחד הפרחים יפים לאחר שטוחים, בעיה רצינית התמונות הפוטוריאליסטיות האלה :) בכל מקרה תודה לכולכם על התגובות, אני ינסה להכניס כמה שיותר שיפורים בתמונה.
 
למעלה