אין טעם להמשיך
התשובה שלך אומרת הכל,סוג המנוע אינו קשור לעיצוב,מנוע היברידי או כל מנוע אחר לא גורם לצורך בשינוי קיצוני של עיצוב,שטות מוחלטת,כל רכב היברדי שנמכר היום לא שונה עיצובית בכלום מרכב בעל מנוע רגיל אלא אם כן הוא שונה במתכוון כדיי ליצור בידול כמו בטויוטה פריוס,ההונדה סיוויק ההיברדית לא שונתה בכלום למשל. רק מלקרוא את התאוריה שלך לגבי איך עיצוב צריך להיראות אני מדמיין עולם אפור ועצוב,חוץ מזה שאתה עוסק כבר לא רק בהעברת ביקורת על הכתבה אלא על כל עולם הרכב,יפה לך,אולי כדיי להפגיש אותך עם מעצבי העל של סדנת פינינפרינה האיטקית,מעצבי הבית של פרארי כדיי שתסביר להם שהם לא מבינים כלום ולך יש את הישועה,או יותר נכון רק ביקורת,אם לא הבנת הכתבה עסקה על השינויים שחלו ולא על טיבם,אתה לא במעמד לקבוע זאת! בטיחות ?! מסתבר שאי אפשר לנצח איתך,מאזדה 5 ניתנה כדוגמא לרכב בעל מרכב גבוה ולא קרוס אובר,הכתבה לא עוסקת ברכבי קרוס אובר אלא בשינוי התפיסה האומרת שעדיף לעצב מרכב גבוה שבין היתר התגלגלה. בטיחות הולכי רגל?,אני מוותר,שוב,אי אפשר לנצח,תתפלא אבל רב החברות לא שמות קצוץ (מלבד הונדה שעוסקת בכך שנים) וכך גם לא המעצבים,בטח שאי אפשר להתייחס לדבר שכזה (חשוב ככל שיהיה) או לזיהום או לצריכת דלק או לאיכות הריפוד ותפעול מערכת הסטריאו בכתבה כזו,הייתי מציע שתחזור לפרופורציות ותראה על מה דובר,לא מדובר בסקירת היסטוריית הרכב על כל גווניה ב-150 שנה האחרונות אלא בנגיעה אך ורק במה שנוגע לעיצוב בעשור האחרון בסגמנט המכוניות המשפחתיות\מנהלים. עיצוב המגאן פוגע קשות בשדה הראייה? אולי שדה הראייה לא אופטימלי אך לא שונה בהרבה (אם בכלל) משום רכב סדאן אחר,מפה ועד פגיעה קשה?,הפכת את הרכב המשפחתי הכי בטוח בעולם (שאפשר גם אם הקונה יהיה עיוור לקנות עם חיישני נסיעה לאחור לעזרה בחנייה)לסכנת נפשות,וגם אם הדבר היה נכון הרי שהמגאן ועיצובה לא הוזכרו אלא אחותה המוגבהת הסניק,שלה דרך אגב יש שדה ראייה משובח! רנו מסתובבת סביב הזנב של עצמה? אתה סתם מחפש סיבות להתעצבן וחבל,רנו ועוד איך פרצה דרך והמעצב שלה פטריק לה קווימה זכה לאין ספור שבחים,תארים ופרסים והטיעונים שלך לא רלוונטים לדגמים שעשו זאת ומוזכרים פה. הייתי מציע שתחזור לפרופורציות ותבין כמה שהטיעונים שלך עד כה לא קשורים בדבר וחצי דבר לכתבה ואת העובדה שאתה פשוט מחפש סיבות להיות צודק, אם הכתבה מאלפת בעינך או לא זו בעיה שלך אבל הטיעונים פשוט לא שווים התייחסות נוספת מצידי. יום טוב 15 שנה של עיצוב לרנו ופטריק לה קווימה: אתר רכבי תצוגה של רנו,מספקת כיום הכי הרבה רכבי תצוגה בתערוכות,משקיעה הון בעיצוב. להיכנס ל-MODELY ול-TAPETY בראש הדף, www.conceptcars.cz