אריאל אריאלי
Member
עולם חדש של אולטראלייטים
השנה הובאו לאושקוש, לאזור האולטראלייטים, מספר דגמי מטוסים אירופיים שאינם עונם על ההגדרה של part103 , אך מאחר וממש בימים אלו מסתיים תהליך החקיקה של נושא המטוסים הספורטיביים הקלים, יבואניהם מצאו לנכון להציגם באזור האולטראלייטים הנמצא בחלק הדרומי של אושקוש. אני רוצה להביא את המאמר שהתפרסם בעיתון הוירטואלי של ה-EAA, המתאר את אותם מטוסים. כדאי לשים לב כי מטוסים אלו אינם עונים על ההגדרה המקובלת בארץ של אולטראלייטים (עד אלף לירות) אך אני תקוה כי, כחלק נוסף בפעילותו של ה-EAA הישראלי, נצליח לשכנע את המנהל גם לאמץ את החוק החדש הנוגע לאותם מטוסים קלים. http://www.airventure.org/2002/sat27/ultralight.html
השנה הובאו לאושקוש, לאזור האולטראלייטים, מספר דגמי מטוסים אירופיים שאינם עונם על ההגדרה של part103 , אך מאחר וממש בימים אלו מסתיים תהליך החקיקה של נושא המטוסים הספורטיביים הקלים, יבואניהם מצאו לנכון להציגם באזור האולטראלייטים הנמצא בחלק הדרומי של אושקוש. אני רוצה להביא את המאמר שהתפרסם בעיתון הוירטואלי של ה-EAA, המתאר את אותם מטוסים. כדאי לשים לב כי מטוסים אלו אינם עונים על ההגדרה המקובלת בארץ של אולטראלייטים (עד אלף לירות) אך אני תקוה כי, כחלק נוסף בפעילותו של ה-EAA הישראלי, נצליח לשכנע את המנהל גם לאמץ את החוק החדש הנוגע לאותם מטוסים קלים. http://www.airventure.org/2002/sat27/ultralight.html