עולמות 2022, מה קרה למד"ב?

haimgds

Member
ברביעי לקחתי את הילדה ל"עולמות" (פעם ראשונה שלה...) והיא מאוד נהנתה. היא עברה דוכן דוכן בשמחה וסיימה עם אוסף של עגילים וחולצות, עברנו בדוכן של יואב והיא עברה על כולו במשך 20 דקות רצופות אך לא קנתה דבר ("יש את הכל בספרייה").

הספקתי לחדש חברות באגודה בין הרצאה להרצאה, משום מה אני עושה את זה תמיד בכנסים או שאני שוכח לחדש... הלכנו לשתי הרצאות בלבד, גם כי היינו מוגבלים בזמן וגם כי היא לא מצאה משהו בשבילה (היא חובבת הארי פוטר ושאר פנטזיות נעורים). מאוד שמחתי שנהנתה ויותר שהיא אמרה כי היא עומדת ללכת בכנס הקרוב בסוכות. הספר היחיד שקניתי היה החדש של רותם ברוכין (עם חתימה! :) יונח ליד "עולם הטבעת" החתום של ניבן) וזו חוויה נדירה אצלי, בעשר שנים האחרונות עברתי לספרים אלקטרוניים ובעיקר באנגלית כך שספר מודפס מרגיש לי מוזר...

שני דברים הפריעו לי. הראשון, וכבכל כנס שהגעתי אילו בשנים האחרונות היה מחיר החנייה. 95 ש"ח לארבע שעות. WTF? החנייה עלתה לי יותר מכל הכנס... כל פעם אני אומר לעצמי כי זו תהיה הפעם האחרונה אך משיקולים שונים ומשונים אני תמיד מגלה שאנחנו חייבים להתנייד ברכב.
השני, הוא מיעוט המד"ב בכנס. מעט הרצאות, מעט מדייה ואפילו האוזניים המחודדות של חלק מהמבקרים היו של אלפים ולא וולקנים:confused: היעלמות המד"ב נמשכת מכנס לכנס ואני חושש כי בשנים הקרובות הבת שלי תחליף אותי בביקור בכנסים.
 
לכנסים מגיעים רק באוטובוס. אולי כנס שמתמקד בהרצאות פחות מתאים לילדים, יש כנסים עם יותר קולנוע, פנטזיה ומשחקי תפקידים.
 

Haim_Gds

Member
מסיבות של זמן ומיקום מאוד קשה לנו להגיע לכנס בתחב"צ....
ה"ילדה" היא בת 15 ונהנתה מאוד מההרצאות :) ולדעתי זה הוא אחד הערכים המוספים בכנס, אחרי הכל את שאר המדייה הפסיבית (ספרות, קולנוע וכו) ניתן לראות בכל מקום/כל זמן.
 
גם הרצאות אפשר לראות ביוטיוב. נראה לי שהערך העיקרי בכנסים האלה, חוץ מאירועים אינטראקטיביים כמו משחקי תפקידים, הוא המינגלינג החברתי, אני מניח שנוצרים בהם הרבה קשרים חברתיים.
 
למעלה